Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | L40131 |
ACDELCO | X 4038 E |
ACDELCO | X 4039 E |
ACDELCO | X 4314 E |
ALCOFILTER | SP-1066 |
ALCOFILTER | SP-1135 |
ALCOFILTER | SP-839 |
ARMAFILT | O-76/79.0 |
ARMAFILT | O-76/79.2 |
ASAS | SP 662 |
ASAS | SP 825 |
ASAS | SP 895 |
BBR | 002-20-09730 |
BIG FILTER | GB-1043 |
BLUEPRINT | ADV 182102 |
BOSCH | 0 451 103 250 |
BOSCH | 0 451 103 288 |
BOSCH | 0 451 103 288-44N |
BOSCH | 0 451 103 294 |
BOSCH | 0 451 103 294-0B0 |
BOSCH | 0 451 103 318 |
BOSCH | 0 451 104 069 |
BOSCH | 0 451 104 525 |
BOSCH | 0 986 AF0 302 |
BOSCH | 0 986 B00 019 |
BOSCH | 0986B00016 |
BOSCH | P3318 |
CHAMP | LS 138 |
CHAMP | LS 146 |
CHAMPION | C 126 |
CHAMPION | C 126/606 |
CHAMPION | C 157/606 |
CHAMPION | C 161 |
CHAMPION | C157/606 |
CHAMPION | COF100126S |
CHAMPION | COF100157S |
CHAMPION | COF100230S |
CLEANF | DO 1807 |
CLEANF | DO 915 |
CLEANF | DO 915 D |
CLEANF | DO1807 |
COMLINE | EOF061 |
COOPE | Z 1172 |
COOPE | Z 1397 |
COOPE | Z 1416 |
COOPERSFIA | FT5254 |
COOPERSFIA | FT5404 |
COOPERSFIA | FT5526 |
COOPERSFIA | FT5566 |
CROSLAND F | 2150 |
DELPHI | FX0159 |
DELPHI | FX0184 |
DENCKERMAN | A210011 |
ELOFIC | EXL-157 |
FEBI | 22532 |
FILFILTER | ZP 3507 |
FILFILTER | ZP 507 C |
FILFILTER | ZP 507 E |
FILMAR | SO8265 |
FILMAR | SO8288 |
FILMAR | SO8301 |
FILTRON | OP 616 |
FILTRON | OP 641 |
FILTRON | OP641 |
FRAM | PH5548 |
FRAM | PH5975 |
FRAM | PH8940 |
FRAM | PH8993 |
GIF | GL 344 |
GUD | Z 404 |
HEN | H90W11 |
HEN | H90W14 |
HEN | H90W17 |
HOFFER | 15232/9 |
HOFFER | 7605232/9 |
JPG | 1118500900 |
JPG | 1118500909 |
KAGER | 10-0239 |
KAMOKA | F100801 |
KNECHT | OC 295 |
KOLBENSCHM | 188-OS |
KOLBENSCHM | 225-OS |
KOLBENSCHM | 50 013 188 |
KOLBENSCHM | 50 013 225 |
KOLBENSCHM | 50 013 512 |
KOLBENSCHM | 50013225 |
KOLBENSCHM | 512-OS |
KRAFT AUTO | 1700630 |
LAUTR | ELH 4190 |
LAUTR | ELH 4213 |
LAUTR | ELH 4298 |
LUCASFILTE | LFOS120 |
LUCAS_ELEC | EDL 170 |
LUCAS_ELEC | EDL 974 |
MAG | 152071758732 |
MAG | 71758732 |
MAHLE | OC 207 |
MAHLE | OC 250 |
MAHLE | OC 263 |
MAHLE | OC 263/2 |
MAHLE | OC 295 |
MAHLE | OC 515 |
MANN | W 712/52 |
MAPCO | 61095 |
MAPCO | 61201 |
MEATDORIA | 15232/9 |
MECAFILTER | ELH4213 |
MECAFILTER | H20 |
MEYLE | 100 115 0004 |
MFILTER | MH 3377 |
MFILTER | MH 3389 |
MFILTER | MH 77 |
MFILTER | TF 662 |
MILLARD FI | ML-5548 |
MISFAT | Z282 |
MISFAT | Z282A |
MOTAQUIP | VFL 374 |
MOTAQUIP | VFL 394 |
MOTAQUIP | VFL 451 |
MOTAQUIP | VFL451 |
MOTRIO | 86 710 00 103 |
MULLER FIL | FO131 |
OPENPARTS | EOF4017.20 |
P.B.R. | BC-1275 |
P.B.R. | BC-1305 |
PARTS-MALL | PBX-029T |
PM | 656991 |
PURFLU | LS246 |
PURFLU | LS325 |
PURFLU | LS325D |
PURFLU | LS969 |
PUROLATOR | L 17270 |
PUROLATOR | L 17837 |
QUINTON HA | QFL0236 |
SCT | SM 836 |
SOFIMA | S 1310 R |
SOFIMA | S 3282 R |
SOFIMA | S 3428 R |
SUZUK | 656991 |
SWAG | 32 92 2532 |
TECNECO FI | OL 131 |
TECNECO FI | OL 86 t |
TECNOCAR | R131 |
TECNOCAR | R86 |
TEHO | 4321 |
TOPRAN | 107 694 |
TTC | 07.18.021 |
UFI | 23.282.00 |
UFI | 23.428.00 |
UFI | 23.453.00 |
UNI | GFE 355 |
UNICO F. | LI 779/52 |
VAG | 030 115 561 AA |
VAG | 030 115 561 AB |
VAG | 030 115 561 AD |
VAG | 030 115 561 AN |
VAG | 030 115 561 E |
VAG | 030 115 561 F |
VAG | 030 115 561 K |
VAG | 030 115 561 L |
VAG | 030 115 561 P |
VAICO | 10-0319 |
VAICO | V10-0319 |
VALEO | 586008 |
VALEO | 586009 |
WILMINK | WG1018309 |
WILMINK | WG1050796 |
WILMINK | WG1217113 |
WILMINK | WG1429507 |
WILMINK | WG1437334 |
WIXFILTERS | WL7169 |
WIXFILTERS | WL7203 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.