Dodaj opinię
(06.11.2020)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MASTER-SPORT 712/37-OF-PCS-MS
(04.10.2020)
Co tu dużo mówić, kupiłem ze względu na cenę. Do mojego starszego samochodu nie potrzebuję filtrów za miliony, dlatego wybrałem ten oraz inne filtry: kabinowy, powietrza i paliwowy. W tym sklepie dość tanio można różne części dostać. Na pewno tu wrócę
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MASTER-SPORT 712/37-OF-PCS-MS
(19.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MASTER-SPORT 81480OFPCSMS
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | L40288 |
ACDELCO | X 4310 E |
ALCOFILTER | SP-1331 |
ASHIKA | 10-09-985 |
BALDW | B7496 |
BIG FILTER | GB-1150 |
BLUEPRINT | ADL 142109 |
BORG BECK | BFO4150 |
BORG BECK | BFO4153 |
BOSCH | F 026 407 024 |
BOSCH | P7024 |
CASE | 3 136 569 |
CASE | 3 136 569 R 1 |
CASE | 395 789 R 92 |
CHAMPION | COF101107S |
CHAMPION | E 107/606 |
CITROEN DF | MLS 000-144 A |
CLEANF | DO 1835 |
COMLINE | EOF100 |
COMLINE | EOF228 |
COOPE | Z 1715 |
COOPERSFIA | FT5843 |
CROSLAND F | 2316 |
CUMM | 148459 |
CUMM | 162097 |
DAF | 0224788 |
DEUTZ FAHR | 2935 3002 |
DIAMAX | DL1142 |
DONALDSON | P766162 |
DT SPARE P | 7.59007 |
ENASA | 770 286 |
EUROREPAR | E149219 |
EUROREPAR | E149228 |
FEBI | 33772 |
FIAT | 5801985959 |
FIAT | 71779555 |
FIAT | 8094872 |
FILFILTER | ZP 3149 |
FILFILTER | ZP 527 A |
FILFILTER | ZP 542 D |
FILMAR | SO8659 |
FILTRON | OP 520/1 |
FILTRON | OP 592/8 |
FLEETGUARD | LF17497 |
FORD | 1498 018 |
FORD | 1641 158 |
FORD | 2167 934 |
FORD | 5005 097 |
FORD | 5005 805 |
FORD | 5006 946 |
FORD | 5012 035 |
FORD | 5012 040 |
FORD | 5013 146 |
FORD | 5024 424 |
FORD | 6063 340 |
FORD | A 700 X 6714 EA |
FRAM | PH10268 |
FRAM | PH2857A |
FRAM | PH5822 |
GM | 5579164 |
GM | 7984225 |
GM | 7984366 |
GUD | Z 570 |
HEN | H12W05 |
HEN | H12W08 |
HOFFER | 15307 |
HOLDER | 019 466 |
HOLDER | 022 70 51 |
IVECO | 299 5811 |
IVECO | 500038751 |
IVECO | 5040 91563 |
JAPANPAR | FO-985S |
JAPKO | 10985 |
KOLBENSCHM | 4501-OS |
KOLBENSCHM | 50 014 501 |
KOLBENSCHM | 50013200 |
LADA | 2105-0101-200-500 |
LADA | 2105-1012-005 |
LADA | 2105-1012-005-01 |
LADA | 2108-1012-005 |
LADA | 2108-1012-005-07 |
LAUTR | ELH 4409 |
MAHLE | OC 1222 |
MAHLE | OC 570 |
MAHLE | OC 616 |
MANN | W 914/2 |
MANN | W 914/28 |
MAPCO | 61062 |
MAPCO | 62004 |
MEATDORIA | 15307 |
MEATDORIA | 15565 |
MEYLE | 214 322 0007 |
MFILTER | MH 3413 |
MFILTER | MH 3414 |
MFILTER | TF 57 |
MFILTER | TF 6523 |
MISFAT | Z127B |
MISFAT | Z176 |
MISFAT | Z629 |
MOTAQUIP | LVFL 748 |
MULLER FIL | FO288 |
MULLER FIL | FO581 |
OPENPARTS | EOF4119.20 |
Omnicraft | 2135985 |
P.B.R. | BC-1359 |
PEUGE | 1109 A0 |
PURFLU | LS386 |
PURFLU | LS900 |
QUINTON HA | QFL0195 |
RENAU | 08 55 823 800 |
RENAU | 77 00 538 153 |
RENAU | 77 00 542 086 |
RENAU | 77 00 542 286 |
RENAU | 77 00 545 868 |
RENAU | 77 00 553 733 |
RENAU | 77 00 634 818 |
RENAU | 77 00 638 670 |
RENAU | 77 00 646 761 |
RENAU | 77 00 651 432 |
RENAU | 77 00 673 219 |
RENAU | 77 01 031 111 |
RENAU | 77 01 348 023 |
RENAU | 77 01 348 107 |
RENAU | 77 01 365 661 |
RENAU | 77 01 415 049 |
RENAU | 77 01 638 670 |
RENAULT T | 00 08 548 979 |
RENAULT T | 00 08 558 238 |
RENAULT T | 00 08 558 910 |
RENAULT T | 00 24 560 060 |
RENAULT T | 00 85 558 910 |
RENAULT T | 08 54 897 999 |
RENAULT T | 08 55 823 800 |
RENAULT T | 50 00 100 351 |
RENAULT T | 50 00 789 225 |
RENAULT T | 50 01 846 323 |
RENAULT T | 77 00 538 153 |
RENAULT T | 77 00 553 733 |
SCT | SM 5084 |
SOFIMA | S 3257 R |
SOFIMA | S 5820 R |
SOGEFIPRO | FT3584 |
SWAG | 37 93 3772 |
Sampiyon F | CS 1403 |
Sampiyon F | CS 1604 |
TECFIL | PSL657 |
TECNECO FI | OL 10268 |
TECNOCAR | R285 |
TECNOCAR | R61 |
TRP | 1535506 |
UFI | 23.489.00 |
UNI | GFE 674 |
VAICO | V24-0007 |
VALEO | 586098 |
VOLVO | 7897321 |
VOLVO | 897321 |
WE PARTS | 311110041 |
WIXFILTERS | WL7168 |
WIXFILTERS | WL7443 |
ALPINE
|
ARO
|
AUTOBIANCHI
|
DACIA
|
FIAT
|
FORD
|
IVECO
|
KARSAN
|
LADA
|
LANCIA
|
LOTUS
|
PININFARINA
|
RENAULT
|
TVR
|
ZAZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.