Dodaj opinię
(01.06.2017)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MULLER FILTER FOP353
(23.07.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr oleju MULLER FILTER FO122
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALO-8101 |
ACDELCO | AC 6262 E |
ALCOFILTER | MD-435 |
ARMAFILT | OB-92/54.0 |
ASAS | AS 1504 |
ASHIKA | 10-ECO022 |
BLUEPRINT | ADJ 132125 |
BOSCH | 1 457 429 239 |
BOSCH | F 026 408 718 |
BOSCH | P9239 |
CHAMPION | XE 557 |
CLEANF | ML 068 |
COMLINE | EOF082 |
COOPE | G 1409 |
COOPERSFIA | FA5591 ECO |
CROSL | 1212 |
DELPHI | FX20023 |
FEBI | 27141 |
FILFILTER | MLE 1336 |
FILMAR | EF1027 |
FILTRON | OE 665/1 |
FLEETGUARD | LF16113 |
FORD | 1088 179 |
FORD | 1349 745 |
FORD | M-82-06-A-01 |
FORD | XS 7Q 6744 AA |
FORD | XS7Q6744A4 |
FRAD | 99.112.47/10 |
FRAD | 99.112.47/110 |
FRAM | CH9023 |
FRAM | CH9023 ECO |
GIF | LI 242 |
HEN | E33H D96 |
HOFFER | 7584027 |
JAGUA | JDE 2464 |
JAPANPAR | FO-ECO022 |
JAPANPAR | JFO-ECO022 |
KOLBENSCHM | 50 013 597 |
KOLBENSCHM | 50 013 631 |
KOLBENSCHM | 597-OX |
KOLBENSCHM | 631-OX |
LAUTR | ELH 4294 |
LAUTR | I12 |
MAG | 71758803 |
MAHLE | OX 191 D |
MAHLE | OX 191 D ECO |
MANN | HU920X |
MAPCO | 64605 |
MEATDORIA | 14027 |
MECAFILTER | ELH4294 |
MISFAT | L107 |
MOTAQUIP | VFL 467 |
Motorcraft | EFL 484 |
Motorcraft | EFL 914 |
P.B.R. | AC-8040 |
PURFLU | L237 |
PUROLATOR | L 18272 |
PZL | WO1534X |
RYCO | R2594P |
SAKURAAUTO | EO-1902 |
SCT | SH 454 |
SCT | SH 454 P |
SOFIMA | S 5015 PE |
SOGEFIPRO | FA1559ECO |
TECNOCAR | OP124 |
UFI | 25.015.00 |
UNI | GFE 464 |
UNICO F. | EL 958 X |
VALEO | 586513 |
WIXFILTERS | WL7286 |
FORD
|
JAGUAR
|
LTI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr oleju to element eksploatacyjny każdego samochodu, który wyłapuje zanieczyszczenia i gwarantuje tym samym czyste środowisko dla pracy silnika spalinowego oraz oleju silnikowego. Praca tego podzespołu nie należy jednak do łatwych, bo odbywa się między innymi w bardzo wysokich temperaturach.
Zużycie filtra oleju silnikowego to pojęcie stosunkowo względne. Należy go po prostu wymieniać za każdym razem, gdy dokonujemy wymiany oleju. Czyli raz do roku lub po przejechaniu przebiegu od 15 000 do 30 000 km. Filtr oleju został w końcu zamontowany po to, by zbierać zanieczyszczenia. Dlatego jeżeli wlejemy do silnika nowy olej, to wszelkie zanieczyszczenia ze starego filtra i tak dostaną się do silnika.
Regularna wymiana filtra oleju jest bardzo ważna, bo zatrzymuje się na nim bardzo dużo szkodliwych substancji. Zanieczyszczania te nie są korzystne dla kondycji jednostki napędowej, dlatego tak ważna jest ich skuteczna filtracja.
Zarówno olej, jak i filtr oleju silnikowego można wymienić samodzielnie, ale potrzeba do tego doświadczenia. Dlatego nieznającym się na rzeczy, zaleca się powierzenie tych czynności warsztatowi. Podczas wymiany oleju silnikowego wraz z filtrem warto pamiętać o stosowaniu jak najlepszych jakościowo podzespołów. Nie ma co oszczędzać na tym elemencie, bo zakup tego elementu naprawdę nie należy do kosztownych.
Zakup i wymiana filtra oleju to naprawdę niewielki koszt. Podczas zakupu nowego egzemplarza można kierować się zaleceniami producenta pojazdu względem proponowanego rodzaju filtra lub zdecydować się na filtry renomowanych marek, polecanych przez specjalistów z branży motoryzacyjnej.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: