- Wysokość [mm]: 123
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 82
- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Średnica wewnętrzna [mm]: 19
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 68
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG199 |
ACDELCO | ACD8064E |
ALCOFILTER | MD517 |
ASAS | AS3560 |
ASHIKA | 30ECO026 |
BLUEPRINT | ADB112311 |
BMW | 13322246881 |
BOSCH | 1457431708 |
BOSCH | N1708 |
CHAMPION | CFF100430 |
CHAMPION | L430 |
CHAMPION | L430606 |
CLEANF | CLMG1611 |
CLEANF | MG1611 |
COMLINE | EFF081 |
COOPE | FEM4186 |
COOPERSFIA | FA5565 |
COOPERSFIA | FA5565ECO |
CROSLAND F | 4016 |
DELPHI | HDF566 |
FEBI | 36561 |
FILFILTER | MFE1396 |
FILTRON | PE970 |
FRAM | C8990 |
FRAM | C8990ECO |
GUD | G1065 |
HEN | E58KP |
HOFFER | 7690301 |
JAPANPAR | FCECO026 |
KNECHT | KX69 |
KNECHT | KX69ECO |
KOLBENSCHM | 50013653 |
KOLBENSCHM | 653FC |
LAUTR | ELG5295 |
LUCCAV | HDF566 |
MAG | 71760680 |
MAG | FD580 |
MAHLE | KX69 |
MAHLE | KX69ECO |
MANN | PU742 |
MAPCO | 63751 |
MEATDORIA | 4301 |
MECAFILTER | ELG5295 |
MINI | 13322246881 |
MISFAT | F005 |
MOTAQUIP | VFF468 |
MULLER FIL | FN320 |
OPENPARTS | EFF506510 |
PURFLU | C483 |
PUROLATOR | F68262 |
PZL | WP1525 |
QUINTON HA | QFF0229 |
SCT | SC7037 |
SCT | SC7037P |
SOFIMA | S6005NE |
SWAG | 20936561 |
TECNECO FI | GS0455E |
TECNOCAR | N455 |
UFI | 2600500 |
UNICO F. | EFP8127 |
VAICO | V208113 |
VALEO | 587921 |
WIXFILTERS | WF8240 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.