- Dolot - sr. [mm]: 8
- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Średnica zewnętrzna [mm]: 36
- Wylot - sr. [mm]: 8
- Wysokość [mm]: 102,5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG498 |
ACDELCO | FS9091E |
ALCOFILTER | FF015 |
ARMAFILT | OBG311050 |
AUSA | 450152600 |
BALDW | BF7848 |
BALDW | BF9884 |
BECKARNLEY | 0430108 |
BECKARNLEY | 430108 |
BECKARNLEY | 430645 |
BOSCH | 0450904077 |
BOSCH | 450904077 |
BOSCH | F026403024 |
BOSCH | N4077 |
CHAMP | FN12 |
CHAMP | G2984 |
CHAMPION | L105 |
CLEANF | CLMB007 |
CLEANF | MB007 |
CLEANF | MB008 |
CLEANF | MB7 |
CLEANF | MBNA007 |
COMLINE | EFF043 |
COOPE | Z512 |
COOPERSFIA | FT5166 |
CROSLAND F | 6661 |
DELPHI | FF0093 |
DELPHI | HDF659 |
FEBI | 08698 |
FEBI | 8698 |
FILFILTER | ZP8017F |
FILFILTER | ZP8040FP |
FILTRAK | K083 |
FILTRON | PS820 |
FORD | 5008879 |
FRAM | P4173 |
GIF | FS090 |
GIF | FS90 |
GUD | BC68 |
GUD | Z2968 |
HANOH | 0014776301 |
HANOH | 14776301 |
HEN | 014776301 |
HEN | 14776301 |
HEN | 6301 |
HEN | H103WK |
HOFFER | 7990031 |
IPS PARTS | 48065 |
JOHN DEERE | AL67975 |
JPG | 1318700700 |
KAYSE | AK078W |
KNECHT | FB635 |
KNECHT | KL33 |
KNECHT | KL330F |
KNECHT | KL33OF |
KOLBENSCHM | 185 |
KOLBENSCHM | 185FP |
KOLBENSCHM | 50013185 |
LAURA | ELG5216 |
LAUTR | ELG5216 |
LAUTR | ELG5216B12 |
LAUTR | FC104 |
LIEB | 7090480 |
LUBERFINER | G2984 |
MAHLE | KL33 |
MAHLE | KL330F |
MAHLE | KL33OF |
MANN | WK3111 |
MANN | WK3111(10) |
MANN | WK315 |
MANN | WK315(10) |
MAPCO | 63247 |
MEATDORIA | 4031 |
MECAFILTER | ELG5216 |
MECAFILTER | ELG5216B12 |
MECAFILTER | FC104 |
MERCE | 0014776301 |
MERCE | 0014776401 |
MERCE | 0014776601 |
MERCE | 0014777901 |
MERCE | A0014776301 |
MERCE | A0014776401 |
MERCE | A0014776601 |
MERCE | A0014777901 |
MEYLE | 0140470009 |
MEYLE | 0140470026 |
MFILTER | MP488 |
MISFAT | E013 |
MONARK | 30704077 |
MOTAQUIP | VFF120 |
MOTAQUIP | VFF188 |
MULLER FIL | FN12 |
Motorcraft | EFG038 |
Motorcraft | EFG6002 |
OPENPARTS | EFF524620 |
P.B.R. | BF1007 |
PBR | BF1007 |
PURFLU | CP100 |
PUROLATOR | F50153 |
PUROLATOR | F50359 |
PUROLATOR | F57210 |
PUROLATOR | PM4210 |
PZL | FPS02 |
QUINTON HA | QFF2269 |
SCT | ST340 |
SOFIMA | S1013B |
SOGEFIPRO | FT6516 |
STARLINE | SFPF7105 |
TECNECO FI | BN502 |
TECNOCAR | N550 |
TEHO | 72004 |
TJFIL | FD2269 |
UFI | 3101300 |
UNI | GFE5300 |
UNICO F. | FI31055 |
VAICO | 300811 |
VAICO | V300811 |
VAICO | V3008111 |
VALEO | 587523 |
WIXFILTERS | 33006 |
WIXFILTERS | WF8125 |
WOODG | WGF315 |
DAEWOO
|
MERCEDES-BENZ
|
PUCH
|
SSANGYONG
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.