- Wysokość [mm]: 116
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 85
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 62
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Wymiar gwintu: M 16 X 1.5
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 70
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG2178 |
ACDELCO | XD9266E |
ALCOFILTER | SP1243 |
AMC FILTER | HF646 |
APXENERGY | X1599791 |
ASHIKA | 300HH18 |
ASHIKA | 30H0005 |
BLUEPRINT | ADG02335 |
BOSCH | 1457434443 |
BOSCH | N4443 |
CHAMPION | CFF100581 |
CHAMPION | L581606 |
COMLINE | CHY13007 |
COOPE | FSM4199 |
COOPERSFIA | FP5719 |
CROSLAND F | 5112 |
DELPHI | HDF605 |
FILFILTER | ZP3108FMB |
FILTRON | PP9791 |
FRAM | PS9841 |
HBJAKOPART | J1330513 |
HEN | H211WK |
HOFFER | 7690311 |
HYUNDAI | 3192217400 |
JAPANPAR | FCH05 |
JAPANPAR | FCH05S |
JAPANPAR | FCH10S |
JAPANPAR | FCH18S |
JAPANPAR | JFCH05 |
JAPANPAR | JFCH05S |
JAPANPAR | JFCH10S |
KAVO PARTS | HF646 |
KNECHT | KC111 |
LUCCAV | HDF605 |
MAG | 213908587000 |
MAG | FD587 |
MAHLE | KC111 |
MAHLE | KC366 |
MANN | WK8181 |
MEATDORIA | 4311 |
MEYLE | 37143230006 |
MISFAT | M669 |
MOTAQUIP | VFF488 |
MULLER FIL | FN207B |
NIPPARTS | J1330513 |
OPENPARTS | EFF507710 |
PURFLU | CS712 |
PUROLATOR | F28921 |
PZL | PDS31 |
QUINTON HA | QFF0323 |
SCT | ST6025 |
SOFIMA | S4439NR |
TECNECO FI | GS9841 |
VAICO | V520299 |
WIXFILTERS | WF8361 |
HYUNDAI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.