- Wysokość [mm]: 197
- Średnica zewnętrzna [mm]: 79
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Średnica wewnętrzna [mm]: 22
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | XD9284E |
ALCOFILTER | SP1366 |
APXENERGY | X1598486 |
BALDW | BF9809D |
BLUEPRINT | ADF122313 |
BOSCH | F026402079 |
BOSCH | N2079 |
CHAMPION | L590606 |
CLEANF | DN2713 |
COMLINE | EFF176 |
COOPE | FSM4255 |
COOPERSFIA | FT5938 |
CROSLAND F | 6014 |
DT SPARE P | 1343154 |
FEBI | 109119 |
FILFILTER | ZP3804F |
FILTRON | PP8486 |
FLEETGUARD | FS20154 |
FORD | 1370779 |
FORD | 1685861 |
FORD | 6C119176AA |
FORD | 6C119176AB |
FRAM | PS10223 |
HEN | H305WK |
JPG | 1518704500 |
KNECHT | KC223 |
KOLBENSCHM | 4755FP |
KOLBENSCHM | 50014755 |
LAUTR | ELG5443 |
MAHLE | KC223 |
MANN | WK8158 |
MAPCO | 63613 |
MAPCO | 63864 |
MEATDORIA | 5056 |
MECAFILTER | ELG5443 |
MISFAT | M659 |
MOTAQUIP | VFF523 |
MULLER FIL | FN187 |
OPENPARTS | EFF503310 |
OPTIMAL | OPFFF30056 |
PURFLU | CS773 |
QUINTON HA | QFF0145 |
SCT | ST6106 |
SOFIMA | S4455NR |
SOGEFIPRO | FT8593 |
STARLINE | SFPF7537 |
TECNECO FI | GS10223 |
TECNOCAR | RN324 |
UFI | 2445500 |
UNI | GFE5463 |
VAICO | V250202 |
VALEO | 587739 |
VALEO | 728720 |
WIXFILTERS | WF8371 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.