- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Średnica [mm]: 88
- Wysokość [mm]: 166
- Dolot - sr. [mm]: 12
- Wylot - sr. [mm]: 12
- Dolot - sr. [mm]: 8
- Wylot - sr. [mm]: 8
- Pojemność [l]: 0,6
Dodaj opinię
(05.01.2022)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa BOSCH 0 450 906 460
(15.05.2020)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa BOSCH 1 457 434 324
(22.11.2019)
Jak wymieniam części w moim samochodzie to zawsze staram sie wybrać najlepsze produkty. Z reguły właśnie jest to marka Bosch i dlatego kupiłem ten filtr. Uważam, ze wybór był trafny bo filtr bardzo dobrze sprawdza sie w praktyce. Polecam!
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa BOSCH 0 450 904 163
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG 2257 |
AUDI | 057 127 401 A |
AUDI | 057 127 435 D |
AUDI | 059 127 401 C |
BOSCH | F 026 403 750 |
COMLINE | EFF050 |
FILTRON | PP 839/4 |
FRAM | P8916 |
GUD | MP11 |
HEN | H126WK |
KNECHT | KL 154 |
MANN | WK823/1 |
MECAFILTER | ELG5256 |
PURFLU | FCS706 |
PUROLATOR | F67902 |
SKODA | 057 127 401 A |
SKODA | 057 127 435 D |
SOGEFIPRO | FT 5468 |
UFI | 24 424 00 |
VW | 057 127 401 A |
VW | 057 127 435 D |
VW | 059 127 401 C |
VW | 059 127 401 E |
VW | 059 127 401 F |
WIXFILTERS | WF8199 |
AUDI
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.