- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Średnica [mm]: 128,5
- Wysokość [mm]: 151
- Wylot - sr. [mm]: 10
Dodaj opinię
(05.01.2022)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa BOSCH 0 450 906 460
(15.05.2020)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa BOSCH 1 457 434 324
(22.11.2019)
Jak wymieniam części w moim samochodzie to zawsze staram sie wybrać najlepsze produkty. Z reguły właśnie jest to marka Bosch i dlatego kupiłem ten filtr. Uważam, ze wybór był trafny bo filtr bardzo dobrze sprawdza sie w praktyce. Polecam!
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa BOSCH 0 450 904 163
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-4022/2 |
ALCOFILTER | FF-077 |
AMC | MF-4443 |
BLUEPRINT | ADC42361 |
CITRO | 16 116 590 80 |
CITRO | 1901 83 |
CLEANF | MGC1697 |
COMLINE | EFF192 |
DELPHI | HDF632 |
FIAT | 96 569 371 80 |
FIAT | K9656937180 |
FILTRON | PS974/2 |
FORD | 1427928 |
FORD | 6G9Q9155AA |
FRAM | PS10288 |
GUD | G1149 |
HEN | H346WK |
JAGUA | AJ8 11141 |
KNECHT | KL 581 |
LANCIA | 9656937180 |
LANCIA | K9656937180 |
LANDROVER | LR001313 |
LUCAS_ELEC | LFDF207 |
MAHLE | KL 581 |
MANN | WK 12 001 |
MECAFILTER | ELG5365 |
METALLEVE | KL 581 |
MITSUBISHI | 1770A040 |
MITSUBISHI | 1770A252 |
PEUGE | 16 116 590 80 |
PEUGE | 1901 83 |
PURFLU | FCS604 |
ROVER | FG2 122 |
ROVER | LR001313 |
SOGEFIPRO | FP5799 |
TECFIL | FCI779 |
TECNOCAR | RN298 |
UFI | 24.156.00 |
WIXFILTERS | WF8397 |
CITROËN
|
FIAT
|
FORD
|
JAGUAR
|
LANCIA
|
LAND ROVER
|
MITSUBISHI
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.