- Średnica zewnętrzna [mm]: 80,0
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 69,4
- Średnica wewnętrzna [mm]: 17,0
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 88,1
- Wysokość [mm]: 172,5
- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ALCOFILTER | SP1346 |
BOSCH | F026402088 |
CHAMPION | CFF100474 |
CHAMPION | L474 |
CLEANF | DN1954 |
COOPE | FSM4253 |
COOPERSFIA | FP5793 |
CROSLAND F | 6012 |
DELPHI | HDF638 |
FILTRON | PP848/3 |
FORD | 1712985 |
FORD | 3C11-9176-AA |
FORD | 3C11-9176-AB |
FORD | 4537951 |
FRAM | PS10153 |
HEN | H319WK |
KNECHT | KC204 |
MANN | WK8157 |
MOTAQUIP | VFF525 |
Motorcraft | EFG334 |
PURFLU | CS734 |
QUINTON HA | WF8339 |
SOFIMA | S 4456 NR |
SOGEFIPRO | FP3579 |
TECNOCAR | RN270 |
UFI | 24.456.00 |
UNI | GFE5451 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Continental to niemieckie przedsiębiorstwo motoryzacyjne o globalnym zasięgu. To jedno z największych i najbardziej renomowanych przedsiębiorstw w branży to wszechstronny producent części samochodowych. Jednak za sukces firmy bez wątpienia odpowiada jedna kategoria produktów, a mianowicie opony samochodowe. Niezmiennie, niemal od początku istnienia, Continental znany jest przede wszystkim z produkcji najwyższej klasy ogumienia.
W asortymencie producenta opon Continental znajduje się wszelkiego rodzaju ogumienie przeznaczone dla samochodów osobowych. Firma produkuje opony zimowe, letnie oraz całoroczne. W ofercie znajdują się zarówno modele przeznaczone do agresywnej jazdy, jak i lekkie opony dla spokojniejszych kierowców. Ponadto, Continental posiada również szereg propozycji dla producentów i posiadaczy aut dostawczych oraz ciężarowych, a także pojazdów rolniczych, maszyn przemysłowych czy rowerów.
Koncern motoryzacyjny Continental to przedsiębiorstwo z ogromnym kapitałem, infrastrukturą na całym świecie oraz z najnowocześniejszym zapleczem laboratoryjnym. To wszystko sprawia, że producent wyznacza trendy w produkcji opon samochodowych, wprowadzając innowacyjne rozwiązania technologiczne. Opony Continental spełniają najwyższe standardy, zapewniając bezpieczeństwo oraz doskonałą przyczepność przy minimalnym oporze.
Firma Continental powstała w 1871 roku w Niemczech. Do dzisiaj jej główna siedziba znajduje się właśnie w tym kraju. Niemniej oddziały przedsiębiorstwa oraz jego spółki zależne znaleźć można w wielu krajach na różnych kontynentach. Części samochodowe Continental, w tym przede wszystkim ogumienie tej marki, sprzedawane są w zdecydowanej większości krajów świata.