Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr paliwa DR!VE+ DP1110.13.0069

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
DP1110.13.0069
Filtr paliwa DR!VE+ DP1110.13.0069
  • Filtr paliwa DR!VE+ DP1110.13.0069 - fot.1
  • Filtr paliwa DR!VE+ DP1110.13.0069 - fot.2
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
29,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
DR!VE+
Jednostka:
sztuka
EAN:
590771416466
Wysokość [mm]:
159,0
Wymiar gwintu:
Purge M12x1.5
Średnica 3 [mm]:
62
Średnica 4 [mm]:
70
Rodzaj paliwa:
Olej napędowy

Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.

Dowiedz się więcej

Średnica zewnętrzna [mm]:
88
Rodzaj filtra:
Dla zwiększonych wymagań

Filtr przystosowany do zwiększonych wymagań, często wykorzystywany w trudnym terenie gdzie spotkać się można z dużą ilością kurzu, niską temperaturą, lub wtedy, gdy silnik narażony jest na duże obciążenia, m.in w wyścigach samochodowych. Często wykorzystywany do jazdy offroadowej lub szutrowych wyścigów samochodowych czy nawet zwykłej częstej jazdy samochodem po zakorkowanym mieście.

Dowiedz się więcej

Gwint wewnętrzny 2 [mm]:
M16x1.5
Specyfikacja:
cone coalesceur
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Filtr paliwa / obudowa filtra DP1110.13.0069 firmy DR!VE+

Parametry:
  • Wysokość [mm]: 159,0
  • Wymiar gwintu: Purge M12x1.5
  • Średnica 3 [mm]: 62
  • Średnica 4 [mm]: 70
  • Rodzaj paliwa: Olej napędowy
  • Średnica zewnętrzna [mm]: 88
  • Rodzaj filtra: Dla zwiększonych wymagań
  • Gwint wewnętrzny 2 [mm]: M16x1.5
  • Specyfikacja: cone coalesceur

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla DP1110.13.0069 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.L.FILTER ALG-2502/1
ACDELCO XD 9233 E
ALCOFILTER SP-1239
AMC FILTER KF-1464
ASHIKA 30-K0-018
BALDW BF7976
BOSCH 1 457 434 314
BOSCH N4314
CHAMPION CFF 100403
CHAMPION L 403/606
CITRO 1906 67
CITRO 1906 C3
CLEANF DNW 1991
CLEANF DNW 1994
COMLINE EFF078
COMLINE EFF128
COOPE FSM 4249
COOPE FSW 4174
COOPERSFIA FP5600
COOPERSFIA FP5600HWS
DELPHI HDF571
DELPHI HDF572
FEBI 109138
FIAT 46797378
FIAT 60816460
FILTRON PP 968
FRAD 27.44.48/130
FRAM PS9420
FRAM PS9420WST
GUD Z 550
HBJAKOPART J1330320
HEN H159WK
HOFFER 7690541
HOFFER 7690541/1
JAPANPAR FC-K18
JAPANPAR FC-K18S
JAPANPAR JFC-K18
KIA 0 K2KB 13480
KIA 0 K2KK 13483
KIA K2KK 13483
KOLBENSCHM 4291-FS
KOLBENSCHM 50 014 291
LAUTR ELG 5266
LAUTR ELG 5324
MAG 153071760110
MAG 71760110
MAG FD 590
MAHLE KC 140
MANN WK 854/6
MANN WK854/6
MAPCO 63025
MAPCO 63237
MEATDORIA 4541
MEATDORIA 4541/1
MEYLE 11-14 323 0001
MISFAT M324
MISFAT M609
NIPPARTS J1330320
P.B.R. WS-1001
PEUGE 1906 67
PEUGE 1906 C3
PURFLU CS490
PUROLATOR F 68260
PUROLATOR F 68267
QUINTON HA QFF0118
SCT ST 6030
SOFIMA S 0H20 NR
SOFIMA S 0H2O NR
SOGEFIPRO FP0560HWS
TECNOCAR RN216
UFI 24.H20.00
UFI 24.H2O.00
UNICO F. FI 8159/6
VAICO V42-0011
WIXFILTERS WF8277

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Filtr paliwa / obudowa filtra DP1110.13.0069 pasuje do Twojego auta

 

ALFA ROMEO

  • brak modeli

CITROËN

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

KIA

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

PEUGEOT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1510,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Uszkodzona pompa olejowa – jakie daje objawy? Po czym rozpoznać usterkę?

Jakie objawy daje uszkodzona pompa olejowa? Po czym można w prosty sposób rozpoznać jej usterkę?

Z całego kompletu pomp mocowanych w naszych samochodach, najczęściej zdarza nam się zapomnieć o istnieniu pompy olejowej. A wszystko przez to, że ten wykonywany z wysokowęglowej stali mechanizm potrafi przetrwać bezawaryjnie nawet 500 tys. km. Chyba że jednak postanowimy mu utrudnić zadanie lub trafimy na felerny model. Wówczas usterkę pompy oleju mamy jak w banku. I co wtedy?

czytaj więcej >
Jak dobrać opony do felg samochodowych? Jak sprawdzić czy pasuje?

Jak dobierać opony do felg samochodowych? Czy stosowany przez Was sposób wyboru felg faktycznie zapewnia odpowiedni komfort i bezpieczeństwo?

Macie na oku nowe felgi do swojej fury, ale brak Wam pewności, że będą dobrze pasować? Poprawnie dopasowanie felg do samochodu, a następnie opon do felg, nie zawsze jest łatwe, proste i oczywiste. Błędy w tej materii przytrafiają się nawet doświadczonym kierowcom, a wszystko przez omijanie kilku kluczowych zasad. Co to za zasady? Jak uniknąć błędów, które mogą wpłynąć na Wasze bezpieczeństwo i komfort jazdy?

czytaj więcej >
Problem z otwarciem elektrycznej klapa bagażnika. Co może być przyczyną? Jak sobie z tym poradzić?

Problem z otwarciem elektrycznej klapy bagażnika? Przyczyn tej usterki może być kilka, jak i kilka jest sposobów na poradzenie sobie z nią

Problemy z otwieraniem elektrycznej klapy bagażnika to w nowoczesnych samochodach coraz częstsze przypadki. Naszpikowane elektroniką samochody składają się z coraz większej ilości części i systemów, które mogą zawieść. A co może zawieść w przypadku klapy bagażnika? Co może być przyczyną podobnej usterki i jak sobie z tym poradzić?

czytaj więcej >
Nexen Winguard Sport. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Nexen WinGuard Sport. Ewolucja zimowej serii opon klasy średniej

Marka Nexen zaliczana jest zwykle do producentów opon klasy średniej i takiej też średniej klasy mają być – teoretycznie – opony zimowe z serii Nexen WinGuard Sport. Czy to dobrze? Czy średnia klasa opon wystarczy na polską zimę? Jak prezentują się kolejne odsłony ten właśnie serii?

czytaj więcej >

Filtr paliwa / obudowa filtra

Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.

W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.

Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.

DR!VE+

Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.

Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.

Cechy Części

Olej napędowy
Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.
Filtr dla zwiększonych wymagań
Filtr przystosowany do zwiększonych wymagań, często wykorzystywany w trudnym terenie gdzie spotkać się można z dużą ilością kurzu, niską temperaturą, lub wtedy, gdy silnik narażony jest na duże obciążenia, m.in w wyścigach samochodowych. Często wykorzystywany do jazdy offroadowej lub szutrowych wyścigów samochodowych czy nawet zwykłej częstej jazdy samochodem po zakorkowanym mieście.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze