- Wysokość [mm]: 132,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 88
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 63
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 55
- Rozmiar gwintu wejżcie: M 36 X 1.5
- Wymiar gwintu wyjście: 3/4-16 UNF-2B
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-2121 |
ACKOJA | A37-0099 |
ALCOFILTER | SP-1388 |
AMC FILTER | MF-4646 |
ASHIKA | 30-05-507 |
BLUEPRINT | ADC 42364 |
BLUEPRINT | ADC42364 |
BORG BECK | BFF8243 |
BOSCH | F 026 402 830 |
CITRO | 1608933780 |
CLEANF | DN 2729 |
CLEANF | MG 3625 |
CONTINENTA | 28.0002-4258.2 |
DELPHI | HDF688 |
DENSO | 186100-6410 |
DENSO | 186100-6550 |
DIAMAX | DF3354 |
FEBI | 176328 |
FILTRON | PP 852/3 |
FRAM | PS10668 |
HBJAKOPART | J1335070 |
HEN | H509WK |
HIFI FILTE | SN 25098 |
JAPANPAR | FC-507S |
JAPKO | 30507 |
KAVO PARTS | MF-4646 |
KNECHT | KC 510D |
LAUTR | ELG 5452 |
MAG | 153071762561 |
MAG | 71762561 |
MAHLE | KC 256D |
MANN | WK 9057 z |
MANN | WK9057Z |
MAXGEAR | 26-1544 |
MEATDORIA | 4979 |
MECAFILTER | ELG5452 |
MGA | FG2133 |
MITSUBISHI | 1770A172 |
MITSUBISHI | 1770A253 |
MOTAQUIP | LVFF727 |
NIPPARTS | N1335063 |
PEUGE | 1608933780 |
PURFLU | CS768 |
RIDEX | 9F0166 |
SOFIMA | S 4465 NR |
TECNOCAR | RN320 |
UFI | 24.465.00 |
VAICO | V37-0099 |
VALEO | 587179 |
WIXFILTERS | WF8468 |
CITROËN
|
MITSUBISHI
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.