- Wysokość [mm]: 123,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 65
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 63
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 56
- Rozmiar gwintu wejżcie: M 36 X 1.5
- Wymiar gwintu wyjście: 3/4-16 UNF
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-2434 |
A.L.FILTER | ALG-2438 |
ACDELCO | XD 9294 E |
AHLMA | 23121920 |
ALCOFILTER | SP-1080 |
AMC FILTER | KF-1578 |
AMC FILTER | TF-1593 |
ARMAFILT | GO-72/123.0 |
ASHIKA | 30-02-295 |
ASHIKA | 30-03-305 |
BOSCH | 0 457 434 440 |
BOSCH | 0 986 AF6 037 |
BOSCH | 1 457 434 440 |
BOSCH | N4440 |
CHAMPION | L 452 |
CHAMPION | L 452/606 |
CLEANF | DN 1918 |
COOPE | FSM 4135 |
CUMM | C6003112110 |
DELPHI | FF20010 |
DELPHI | HDF541 |
DENSO | 186100-5380 |
DENSO | 186100-5810 |
DENSO | 186100-5980 |
DENSO | DDFF1-6650 |
DENSO | DDFF1-6700 |
DOOSAN | DHK1019602 |
DOOSAN | K1019602 |
FEBI | 32068 |
FILMAR | SF8715 |
FILTRON | PP 950 |
FLEETGUARD | FF5432 |
FRAM | PS8784 |
GUD | Z 548 |
HBJAKOPART | J1332057 |
HEN | H232WK |
JAPANPAR | FC-295 |
JAPANPAR | FC-295S |
JAPANPAR | FC-305 |
JAPANPAR | FC-305S |
JAPANPAR | JFC-295 |
JAPANPAR | JFC-305 |
JAPANPAR | JFC-305S |
KOLBENSCHM | 50 013 833 |
KOLBENSCHM | 50 013 833/3 |
KOLBENSCHM | 833-FS |
KOLBENSCHM | 833/3-FS |
KOMAT | 600-311-2110 |
LAUTR | ELG 5269 |
LAUTR | ELG 5360 |
MAG | 152071760681 |
MAG | 71760681 |
MAG | FD 570 |
MAHLE | KC 100D |
MANN | WK 720/2 X |
MANN | WK720/2X |
MAPCO | 63506 |
MAZDA | R 2L1-13ZA5 A |
MAZDA | R 2L1-13ZA5 B9A |
MEATDORIA | 4211 |
MEYLE | 30-14 323 0002 |
MEYLE | 30143230023 |
MOTAQUIP | VFF441 |
MOTAQUIP | VFF443 |
NIPPARTS | J1332057 |
P.B.R. | BG-1581 |
PURFLU | CS465 |
PUROLATOR | F 58290 |
PUROLATOR | F59236 |
QUINTON HA | QFF0032 |
SCT | ST 322 |
SOFIMA | S 4413 NR |
SWAG | 81 93 2068 |
TECNOCAR | RN211 |
TEHO | 6217 |
TOYOT | 23390-33010 |
TOYOT | 23390-33020 |
TOYOT | 23390-33030 |
TOYOT | 23390-33060 |
TOYOT | 23390-64450 |
TOYOT | 23390-YZZAA |
TOYOT | 23390-YZZHA |
UFI | 24.413.00 |
UNI | GFE 5352 |
UNICO F. | FI 6123/2 x |
VAICO | V70-0018 |
VIC | FC-184 |
WIXFILTERS | WF8218 |
MAZDA
|
SUBARU
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.