- Wysokość [mm]: 132,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 88
- Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 63
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 55
- Rozmiar gwintu wejżcie: M 36 X 1.5
- Wymiar gwintu wyjście: 3/4-16 UNF-2B
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-2435 |
A.L.FILTER | ALG-4685 |
ACDELCO | XD 171 |
ACDELCO | XD 9033 E |
ALCOFILTER | SP-969 |
AMC FILTER | TF-1592 |
AMC FILTER | TF-1650 |
AMC FILTER | TF-1652 |
ARMAFILT | GO-85/125.3 |
ASAS | SP 703 M |
ASAS | SPFC 158 |
ASHIKA | 30-02-215 |
ASHIKA | 30-02-215MP |
ASHIKA | 30-02-240 |
ASHIKA | 30-02-248 |
ASHIKA | 30-03-317 |
BALDW | BF7532 |
BALDW | BF7535 |
BBFREDLINE | 37TO000 |
BBFREDLINE | 37TO007 |
BECKARNLEY | 430828 |
BECKARNLEY | 430855 |
BLUEPRINT | ADM52333 |
BLUEPRINT | ADM52342 |
BLUEPRINT | ADT 32352 |
BLUEPRINT | ADT 32391 |
BLUEPRINT | ADT32313 |
BLUEPRINT | ADT32313S |
BLUEPRINT | ADT32352S |
BLUEPRINT | ADT32371 |
BLUEPRINT | ADT32391 |
BORG BECK | BFF8034 |
BOSCH | 0 986 450 500 |
BOSCH | 0 986 450 721 |
BOSCH | 0 986 4B2 020 |
BOSCH | 0 986 AF6 012 |
BOSCH | 0 986 AF6 150 |
BOSCH | 1 457 434 438 |
BOSCH | F 026 402 163 |
BOSCH | N4438 |
CATER | 215007 |
CHAMP | FS 112 |
CHAMP | G 2920 |
CHAMPION | CFF100149 |
CHAMPION | L 149 |
CHAMPION | L 149/606 |
CLEANF | DN 287 |
CLEANF | DN 287/A |
CLEANF | DN1917 |
COMLINE | CTY13003 |
COMLINE | CTY13037 |
CONTINENTA | 28.0002-4060.2 |
COOPE | Z 954 |
DAIHA | 186100-5420 |
DAIHA | 23303-64010 |
DAIHA | 23303-64010-000 |
DAIHA | 23303-83706 |
DELPHI | FF0066 |
DELPHI | HDF521 |
DENSO | 186100-5830 |
DENSO | 186100-5940 |
DENSO | 186100-6012 |
DENSO | 186100-6080 |
DENSO | 1861006760 |
DENSO | DDFF16660 |
DENSO | DDFF16670 |
DIAMAX | DF3046 |
DT SPARE P | 14.23000 |
DT SPARE P | 2.12237 |
EUROREPAR | E148109 |
EUROREPAR | E148110 |
FEBI | 184114 |
FEBI | 184272 |
FILTRON | PP 855 |
FLEETGUARD | FF5159 |
FLEETGUARD | FF5412 |
FOMOCO | 6M34-9150-BA |
FORD USA | YL5Z-9155-AB |
FORD | 4024 213 |
FORD | 4403 318 |
FORD | 4962893 |
FORD | 5091 986 |
FORD | 5119 662 |
FORD | 9M34 9150 BA |
FORD | XM34-9159-EA |
FORD | XM349150AA |
FORD | XM3J 9150 AA |
FORD | YL5Z-9155-AB |
FRAM | P4922 |
FRAM | P5559 |
FRAM | PS4922 |
FRAM | PS5138 |
FRAM | PS8404 |
FRIGAIR | FL27.401 |
GUD | Z 188 |
GUD | Z 246 |
GUD | Z 430 |
HBJAKOPART | J1332015 |
HBJAKOPART | J1332060 |
HEN | H17WK07 |
HIFI FILTE | SN 25009 |
HOFFER | 4117 |
HOFFER | 4318 |
HOFFER | 7690117 |
HOFFER | 7690318 |
HOFFER | 7690479 |
HOFFER | 7690494 |
HOFFER | 7690553 |
IPS PARTS | 48120 |
IPS PARTS | 48121 |
JAPANPAR | FC-215 |
JAPANPAR | FC-215MP |
JAPANPAR | FC-215S |
JAPANPAR | FC-240 |
JAPANPAR | FC-240S |
JAPANPAR | FC-317 |
JAPANPAR | FC-317S |
JAPANPAR | JFC-215 |
JAPANPAR | JFC-215S |
JAPANPAR | JFC-240 |
JAPANPAR | JFC-240S |
JAPANPAR | JFC-317 |
JAPKO | 30215 |
JAPKO | 30215MP |
JCB | 333/G6057 |
KAVO PARTS | TF-1592 |
KAVO PARTS | TF-1650 |
KAVO PARTS | TF-1652 |
KNECHT | KC 135D |
KNECHT | KC 261D |
KNECHT | KC 83D |
KOLBENSCHM | 50 013 826 |
KOLBENSCHM | 50013826 |
KOLBENSCHM | 50013826/3 |
KOLBENSCHM | 826-FS |
KOLBENSCHM | 826/3-FS |
KOMAT | 6734-71-6120 |
KUBOT | 18610-5420 |
KUBOT | HHV00-51920 |
KUBOT | V062151920 |
LANDINI | 6654951 A1 |
LAUTR | ELG 5221 |
LAUTR | ELG 5308 |
LAUTR | ELG 5343 |
LAUTR | ELG 5359 |
LUBERFINER | LFF8806F-1 |
LUBERFINER | LFF8930 |
LUCASFILTE | LFDS141 |
LUCASFILTE | LFDS189 |
LUCCAV | HDF 521 |
MAG | 152071758011 |
MAG | 152071760803 |
MAG | 71758011 |
MAG | 71760803 |
MAG | FD 525 |
MAG | FD 568 |
MAHLE | KC 83D |
MANITOU | 2330364010 |
MANN | WK 8018 X |
MANN | WK 828 X |
MANN | WK8018X |
MANN | WK828X |
MAPCO | 63181 |
MAXGEAR | 26-0691 |
MAXGEAR | 26-1241 |
MAZDA | WE011-3ZA5-9A |
MAZDA | WE011-3ZA5-A |
MEATDORIA | 4117 |
MEATDORIA | 4479 |
MEATDORIA | 4494 |
MEATDORIA | 4553 |
MECAFILTER | ELG5221 |
MECAFILTER | ELG5359 |
MEYLE | 30-14 323 0001 |
MEYLE | 35-14 323 0006 |
MGA | FG2036 |
MISFAT | M374 |
MISFAT | M411 |
MOTAQUIP | VFF 165 |
MOTAQUIP | VFF 388 |
MOTAQUIP | VFF439 |
Motorcraft | EFG 332 |
NIPPARTS | J1332015 |
NIPPARTS | J1332060 |
NIPPARTS | J1332061 |
NIPPARTS | J1332081 |
NIPPARTS | J1333042 |
NIPPARTS | N1333069 |
NPS | T133A15 |
NPS | T133A83 |
OPTIMAL | FF-01301 |
P.B.R. | BG-1561 |
PURFLU | CS437 |
PUROLATOR | F 63180 |
PUROLATOR | F63180 |
QUINTON HA | QFF0321 |
RYCO | Z252X |
RYCO | Z884 |
SAKURAAUTO | FC-1104 |
SAKURAAUTO | FC-1105 |
SAKURAAUTO | FC-1803 |
SAKURAAUTO | FC88040 |
SCT | ST 306 |
SOFIMA | S 0410 NR |
SOFIMA | S 4411 NR |
STELLOX | 21-00001-SX |
STELLOX | 21-00046-SX |
TECNOCAR | RN140B |
TECNOCAR | RN615 |
TEHO | 6201 |
TOYOT | 04234-76010 |
TOYOT | 23303-56040 |
TOYOT | 23303-64010 |
TOYOT | 23303-64020 |
TOYOT | 23303-76021 |
TOYOT | 23390-24480 |
TOYOT | 23390-30150 |
TOYOT | 23390-30180 |
TOYOT | 23390-64480 |
TOYOT | 23390-YZZAB |
Technika | 775032 |
UFI | 24.374.00 |
UFI | 24.411.00 |
UNI | GFE 5316 |
UNICO F. | FI 8140 |
VAICO | V70-0190 |
VALEO | 587709 |
VALEO | 587890 |
VALPADANA | 6654854A1 |
VIC | FC-158 |
WIXFILTERS | WF8061 |
WOODG | WGF5307 |
WOODG | WGF9212 |
YANMAR | 11977355510 |
FORD
|
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.