- Wysokość [mm]: 114,0
- Średnica zewnętrzna [mm]: 55
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 56
- Rozmiar gwintu wejżcie: M 16 X 1.5
- Wymiar gwintu wyjście: M 16 X 1.5
- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-4481 AR |
A.L.FILTER | ALG-4481 Z |
ACDELCO | GF 621 |
ACDELCO | GF 626 |
ACDELCO | GF 651 |
ACDELCO | GF 652 |
ALCOFILTER | SP-2083 |
AMC FILTER | DF-7740 |
ASHIKA | 30-03-393 |
BALDW | BF853 |
BECKARNLEY | 430909 |
BOSCH | 0 986 450 119 |
BOSCH | 0 986 AF8 244 |
BOSCH | 0 986 MF2 019 |
BOSCH | 9 450 905 481 |
BOSCH | F0119 |
CATER | 3I-1628 |
CHAMP | FN 27 |
CHAMP | G 481 |
CHAMPION | CFF100219 |
CHAMPION | L 219 |
CHAMPION | L 219/606 |
CLEANF | MB 984 |
CLEANF | MBNA 984 |
COOPE | FIG 7010 |
COOPE | Z 1145 |
DELPHI | EFP232 |
DELPHI | FF0052 |
FILTRON | PP 859 |
FLEETGUARD | FF5026 |
FRAM | G3727 |
FRAM | G3727CS |
FRAM | G3727DP |
GM | 25055046 |
GM | 25055052 |
GM | 25055128 |
GM | 25055129 |
GM | 25055480 |
GM | 25121130 |
GM | 25121741 |
GM | 25121792 |
GM | 25121914 |
GM | 25121915 |
GM | 25171109 |
GUD | E 65 |
HBJAKOPART | J1330900 |
HEN | H229WK |
HYSTE | 1330342 |
ISUZU | 8-25055-052-0 |
ISUZU | 8-25055-129-0 |
JAGUA | 02 C2C 4163 |
JAGUA | 2W93-9155-AA |
JAGUA | C2C 35417 |
JAGUA | CBC 1063 |
JAGUA | NJB 6091 AA |
JAPANPAR | FC-393 |
JAPANPAR | FC-393S |
JAPANPAR | JFC-393 |
JAPANPAR | JFC-393S |
KAYSE | AK 10 - RV |
KAYSE | AK 10 WA |
KOLBENSCHM | 50 013 819 |
KOLBENSCHM | 819-FP |
LAUTR | ELE 6019 |
LUBERFINER | G 481 |
LUBERFINER | G481-1 |
LUCCAV | F 157 |
LUCCAV | F 185 |
LUCCAV | FCB 137 |
MAG | 71760856 |
MAG | FI 39 |
MAG | FI I39 |
MAHLE | KL 158 |
MANN | WK 612/2 |
MANN | WK612/2 |
MAPCO | 62512 |
MEATDORIA | 4070 |
MEYLE | 29-14 323 0003 |
MOTAQUIP | VFF 237 |
MOTAQUIP | VFF 299 |
Motorcraft | FG-851 |
NIPPARTS | J1330900 |
P.B.R. | AG-6029 |
PURFLU | EP219 |
PUROLATOR | F 33144 |
PUROLATOR | F59216 |
PUROLATOR | GF 3144 |
QUINTON HA | QFF0018 |
ROVER | ERS 3117 |
ROVER | ERS 4065 |
ROVER | ESR 3117 |
ROVER | ESR 4065 |
ROVER | GFE 7020 |
ROVER | GFE 7059 |
ROVER | NTC 6936 |
ROVER | WJN 101520EVA |
SCT | ST 329 |
SOFIMA | S 1564 B |
UFI | 31.564.00 |
UFI | 31.564.04 |
UNI | GFE 7020 |
UNI | GFE 7059 |
UNI | GFE 7119 |
UNICO F. | FI 5114/2 |
WIXFILTERS | WF8064 |
WOODG | WGF 5026 |
BUICK
|
CHEVROLET
|
DAEWOO
|
DAIMLER
|
JAGUAR
|
LAND ROVER
|
LOTUS
|
OLDSMOBILE
|
OPEL
|
PONTIAC
|
ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Dr!ve+ to marka z krótką historią. Powstała ona po 2010 roku, mimo to już dzisiaj ma szerokie grono zwolenników wśród fachowców i kierowców. Jak to możliwe? Choć marka Dr!ve+ jest znana od niedawna, jej właściciel – Nexus – to międzynarodowe przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnią renomą. Firma zajmuje się produkcją auto części oraz olejów i smarów samochodowych. Pod marką Dr!ve+ dystrybuowane są przede wszystkim oleje silnikowe oraz smary do poszczególnych podzespołów. Oleje Dr!ve+ cechuje wysoka efektywność działania przy jednocześnie długiej trwałości. Zapewniają doskonałą redukcję siły tarcia, zarówno w wysokich, jak i w niskich temperaturach. Podobnie smary do części silnika, skrzyni biegów i innych układów, są doceniane za efektywność pracy i wolną eksploatację. Warto jednak zauważyć, że Dr!ve + to nie tylko oleje i smary. W asortymencie znajdują się również części samochodowe, choć jak na razie stanowią tam one mniejszość. Przede wszystkim mowa o filtrach, w tym tych do oleju i powietrza.
Dr!ve+ należy zaliczyć do marek klasy premium. Zarówno oleje, jak i smary oraz części Dr!ve+ cechują się ponadprzeciętnymi parametrami. Jakość wykonania jest w tym przypadku na najwyższym światowym poziomie.