- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Rodzaj filtra: Z korkiem spustowym wody
- Długość [mm]: 92
- Szerokość [mm]: 92,0
- Wysokość [mm]: 120
- Średnica zewnętrzna [mm]: 92,0
- Rura o średnicy [mm]: 10
- Ciężar [kg]: 0,460
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D20174 |
4U Autopa | 33310MR |
4X4 ESTANF | EST-30-09-988 |
ALCOFILTER | SP-1236 |
ALCOFILTER | SP-1309 |
ASHIKA | 30-09-988 |
AUGER | 74435 |
AUTOMOTOR | LATG133 |
AVS AUTOPA | M008 |
BBFREDLINE | 37JE005 |
BLUEPRINT | ADU172327 |
BORG BECK | BFF8074 |
BOSCH | F 026 402 044 |
BREMSI | FE0836 |
BSG | BSG 60-130-002 |
CHAMPION | CFF101566 |
CHAMPION | L566/606 |
CLEANF | DN1921 |
COMLINE | EFF091 |
CONTINENTA | 28.0002-4104.2 |
COOPERSFIA | FT5633 |
DELPHI | HDF559 |
DENCKERMAN | A120137 |
DIAMAX | DF3009 |
DRIVE | DP1110.13.0122 |
DT SPARE P | 4.66669 |
DYNAMATRIX | DFFL174 |
DÜRER | F7246 |
EUROREPAR | E148136 |
FI.BA | FK-788 |
FILFILTER | ZP 8081 FMBM |
FILTORQ | F6072 |
FILTRON | PP 841/3 |
FILTROSVOX | FBD882 |
FLEETGUARD | FF5647 |
FRAM | PS9514 |
FREY | 715401701 |
FREY | 715401709 |
GCG TURBOS | RY-Z670 |
GOODWILL | FG 207 |
GUD | MP04 |
HART | 337 288 |
HEN | H167WK |
HIFI FILTE | SN 70217 |
HOFFER | 4774 |
JAPANPAR | FC-988S |
JAPKO | 30988 |
JC PREMIUM | B31102A |
JC PREMIUM | B3M019PR |
JPG | 1318701300 |
JSASAKASHI | FS0052 |
KAGER | 11-0352 |
KAISHIN | FC1323 |
KAMOKA | F311801 |
KLAXCAR | FE113z |
KNECHT | KL 174 |
KOLBENSCHM | 50013686 |
KRAFT AUTO | 1721061 |
LUCAS | LFDF168 |
LUCASFILTE | LFDF168 |
LYNXAUTO | LF-1221 |
MAG | 154085409730 |
MAG | 359002301120 |
MAHLE | KL 174 |
MANN | WK 842/18 |
MAPCO | 63856 |
MASUMA | MFF-E0003 |
MAXGEAR | 26-0021 |
MDR | MFF-3988 |
MEATDORIA | 4774 |
MEC-DIESEL | 404877 |
MECAFILTER | ELG5282 |
MEHA AUTOM | MH89173R |
MERCE | 611 092 01 01 |
MERCE | A611 092 01 01 |
METALLEVE | KL 174 |
MEYLE | 014 092 0001 |
MFILTER | DF 677 |
MGA | FG2088 |
MISFAT | M673 |
MOTAQUIP | VFF493 |
MS | 842/18-KF-PCS-MS |
MULLER FIL | FN174 |
Motrio | 8671014175 |
NAPA | NFF2038 |
OPENPARTS | EFF5081.20 |
OSSCA | 04421 |
Omnicraft | 2136845 |
PATRON | PF3038 |
PROFIT | 1531-0624 |
PURFLU | CS707 |
PZL | PD623 |
QH TALBROS | QFF0313 |
QH TALBROS | WF8274 |
QUINTON HA | QFF0313 |
REVITA | FRC00400 |
RYCO | Z670 |
SAKURAAUTO | FS-53830 |
SAMPA | 202.434 |
SCT | ST 390 |
SOFIMA | S 4007 NR |
STARLINE | SF PF7567 |
STELLOX | 21-00605-SX |
STEPFILTER | CC32029 |
SWAG | 10 92 6821 |
Sakura Fil | FS-26120 |
TECNECO FI | GS9514 |
TECNOCAR | RN243 |
TTC | 02.38.050 |
UFI | 24.007.00 |
UNICO F. | FI 8100/18 |
UNIFLUX | XN105 |
VAICO | V30-8173 |
VALEO | 587519 |
WE PARTS | 4774 |
WILMINK | WG1018588 |
WILMINK | WG1499075 |
WILMINK | WG1748026 |
WILMINK | WG1792793 |
WILMINK | WG2223442 |
WIXFILTERS | WF8274 |
WXQP | 111499 |
ZEKKERT | KF-5270 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.