- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Średnica zewnętrzna [mm]: 70
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 20
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 32
- Wysokość [mm]: 91
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | ACD8036E |
ALCOFILTER | MD397 |
AMC FILTER | MF-4651 |
ARMAFILT | OBG-71/93.0 |
ASAS | AS 3586 |
ASHIKA | 30-05-531 |
ASHIKA | 30-ECO015 |
BOSCH | 1 457 431 705 |
BOSCH | 1 457 431 716 |
BOSCH | N 1705 |
BOSCH | N 1716 |
CHAMP | FC35 |
CHAMPION | CFF100253 |
CHAMPION | L 253 |
CHAMPION | L253/606 |
CITRO | 1906.53 |
CLEANF | MG 099 |
COOPE | FEM 4200 |
COOPE | FEM 4229 |
COOPE | FEM 4230 |
CROSL | 4021 |
CROSL | 4041 |
DELPHI | FF0164 |
DELPHI | HDF511 |
FEBI | 23155 |
FILFILTER | MF 1324 A |
FILTRON | PM 816/1 |
FRAM | C-9679 |
FRAM | C8820 |
FRAM | C9989 |
FRAM | C9989ECO |
FRAM | C9990 |
FRAM | C9990ECO |
GIF | FI 521 |
GM | 9161303 |
GM | 93185381 |
GM | 93196770 |
GUD | G 1070 |
HBJAKOPART | J1335051 |
JAPANPAR | FC-531S |
JAPANPAR | FC-581S |
JAPANPAR | FC-ECO015 |
JAPANPAR | J FC-531 |
JAPANPAR | J FC-531S |
JAPANPAR | J FC-ECO015 |
KAGER | 11-0038 |
KNECHT | KX 206 D |
KNECHT | KX 83 D |
KOLBENSCHM | 50013905 |
KOLBENSCHM | 905-FX |
LUCAS_ELEC | HDF 511 |
M-Filter | MP 4405 |
MAG | 213908579000 |
MAG | FD579 |
MANN | P 733/1 x |
MAPCO | 63233 |
MEATDORIA | 4229/1 |
MECAFILTER | ELG 5238 |
MEYLE | 614 323 0000 |
MEYLE | MFF0207 |
MISFAT | F687 |
MITSUBISHI | 1770A023 |
MITSUBISHI | MR 911916 |
MOTAQUIP | VFF397 |
MOTAQUIP | VFF509 |
NIPPARTS | J1335051 |
NISSA | 16400-AW300 |
NISSA | 16400-AW310 |
NISSA | 16403-00QAB |
NISSA | 16403-AW301 |
NISSA | 16403-AW302 |
OPEL | 4 501 003 |
OPEL | 4 502 627 |
OPEL | 4419019 |
PBR | AG-3391 |
PBR | AG-3404 |
PEUGE | 1906.52 |
PURFLU | C460 |
PURFLU | C493 |
PURFLU | C493E |
PURFLU | C494 |
PURFLU | C494E |
PUROLATOR | F58094 |
QUINTON HA | QFF0292 |
RENAU | 7 701 476 463 |
RENAU | 77 01 044 913 |
RENAU | 77 01 207 545 |
RENAU | 77 01 478 972 |
RENAU | 7701071000 |
RENAU | 7701479050 |
RENAU | 7701479176 |
RENAULT T | 7701479050 |
SCT | ST 758 |
SOFIMA | S 6687 N |
SOGEFIPRO | FA5453 |
SOGEFIPRO | FA5668 |
SOGEFIPRO | FA5745 |
SOGEFIPRO | FA5746 |
SUZUK | 15415-67JA0 |
SUZUK | 15415-67JA0-000 |
SUZUK | 15415-67JA1 |
TECNECO FI | GS 0453 |
TECNECO FI | GS 0480 |
TECNOCAR | N453 |
TECNOCAR | N480 |
TECNOCAR | N488 |
TECNOCAR | N492 |
TEHO | 7239 |
UFI | 26.687.00 |
VAICO | V46-0030 |
VALEO | 587907 |
VOLVO | 30617334 |
VOLVO | 30652292 |
WIXFILTERS | WF8178 |
CITROËN
|
MITSUBISHI
|
NISSAN
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
SUZUKI
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Hengst to marka części zamiennych, która może pochwalić się bogatym asortymentem filtrów samochodowych. Największym sukcesem tej firmy są jej nieustające poczynania w dostarczaniu unikalnych i wysokiej jakości filtrów do aut, przy jednoczesnym zapewnieniu dużej ilości numerów referencyjnych.
Ze względu na ogromny sukces marki, Hengst rozszerzył swoje zakłady produkcyjne i centra badawcze na różne obszary na świecie, w tym m.in. w Niemczech i Chinach, z główną siedzibą firmy w USA. Do dnia dzisiejszego Hengst kontynuuje swoje zaangażowanie w dostarczaniu filtrów samochodowych najwyższej klasy.
Przedsiębiorstwo motoryzacyjne Hengst jest niezawodną marką w branży motoryzacyjnej. W przeciwieństwie do typowych filtrów samochodowych, Hengst daje gwarancję, że dostarczane przez markę filtry mają bardzo wysoką zdolność absorpcji i filtracji. Firma dba również o to, aby produkowane filtry były wykonane z wysokiej jakości materiałów, by wytrzymać trudne warunki pracy (np. filtry oleju).
Filtry samochodowe będą kompatybilne zarówno ze starszymi samochodami, jak i nowoczesnymi pojazdami. Trwałość i optymalna wydajność filtrów jest gwarantowana przez długi okres czasu. Hengst oferuje wszystkie standardowe rodzaje filtrów: filtry oleju, filtry powietrza, filtry paliwa oraz kabinowe. Ponadto w ofercie znaleźć można także filtry przekładni kierowniczej oraz podzespoły dla poszczególnych filtrów (obudowy, uszczelki).
Z filtrów marki Hengst korzysta wiele koncernów motoryzacyjnych, które decydują się na montaż tej właśnie marki w swoich samochodach. Filtry dedykowane rynkowi części zamiennych spełniają wszelkie wymagania OE.