Dodaj opinię
(29.08.2022)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa HENGST FILTER E85KP D146
(07.11.2019)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa HENGST FILTER H102WK
Producent | Numery OEM |
---|
ACDELCO | FS 21 |
ACDELCO | FS 9004 E |
ACDELCO | GF 522 |
ALCOFILTER | SP2005 |
BOSCH | 0 450 905 004 |
BOSCH | 0 450 905 033 |
BOSCH | 0 450 905 098 |
BOSCH | 0 450 905 098-065 |
BOSCH | 0 450 905 100 |
BOSCH | 0 450 905 103 |
BOSCH | 0 450 905 103-065 |
BOSCH | 0 450 905 130 |
BOSCH | 0 450 905 142 |
BOSCH | 0 450 905 198 |
BOSCH | 0 450 905 203 |
BOSCH | 0 450 905 204 |
BOSCH | 0 450 905 266 |
BOSCH | 0 450 905 405 |
BOSCH | 0 986 AF8 092 |
BOSCH | 1 457 434 205 |
BOSCH | 5 130 |
BOSCH | F 5198 |
BOSCH | F 5203 |
BOSCH | N 4205 |
CHAMP | FN25 |
CHAMP | G2909 |
CHAMPION | L 210 |
CLEANF | MB 956 |
CLEANF | MB 958 |
CLEANF | MBNA 956 |
CLEANF | MBNA 958 |
COOPE | FIG7012 |
COOPERSFIA | FT5140 |
CROSL | 6698 |
DELPHI | FF0025 |
FERRA | 117792 |
FILFILTER | ZP 8029 FM |
FILTRON | PP 835 |
FRAD | 16.32.31/30 |
FRAM | G3736 |
FRAM | G5118 |
GUD | E19 |
HOFFER | 7790027 |
HOFFER | 7790027/1 |
KAY | AK11-KJ |
KNECHT | FB 628/4 |
KNECHT | FB 628/6 |
KNECHT | FB 796 |
KNECHT | FB 797 |
KNECHT | KL 19 |
KOLBENSCHM | 033-FP |
KOLBENSCHM | 033-FS |
KOLBENSCHM | 50013033 |
LAUTR | ELE 3574 |
LUBERFINER | G2909 |
M-Filter | MP 493 |
MAG | FI28 |
MANN | WK 830/1 |
MANN | WK 830/3 |
MANN | WK 830/3 x |
MANN | WK 830/4 |
MEATDORIA | 4027 |
MEATDORIA | 4027/1 |
MECAFILTER | ELE3574 |
MERCE | 001 477 59 01 |
MERCE | 001 477 84 01 |
MERCE | 001 477 89 01 |
MERCE | 002 477 03 01 |
MERCE | 002 477 04 01 |
MERCE | 002 477 06 01 |
MERCE | 002 477 07 01 |
MERCE | 002 477 08 01 |
MERCE | 002 477 18 01 |
MERCE | 002 477 19 01 |
MERCE | 002 477 20 01 |
MERCE | 002 477 45 01 |
MERCE | A 002 477 08 01 |
MERCE | A001 477 59 01 |
MERCE | A001 477 84 01 |
MERCE | A001 477 89 01 |
MERCE | A002 477 03 01 |
MERCE | A002 477 04 01 |
MERCE | A002 477 06 01 |
MERCE | A002 477 07 01 |
MERCE | A002 477 18 01 |
MERCE | A002 477 19 01 |
MERCE | A002 477 20 01 |
MERCE | A002 477 45 01 |
MEYLE | 014 047 0032 |
MEYLE | 014 047 0033 |
MONARK | 30 705 233 |
MOTAQUIP | VFF 187 |
MOTAQUIP | VFF 228 |
MOTAQUIP | VFF 291 |
Motorcraft | EFG 041 |
Motorcraft | EFG 41 |
PBR | AG6010 |
PURFLU | EP151 |
PUROLATOR | F77168 |
PUROLATOR | GF147 |
PUROLATOR | PFC3168 |
PUROLATOR | PFC3169 |
PZL | FPW-13 |
QUINTON HA | QFF5357 |
RENAULT T | 40 55 036 001 |
SCT | ST 313 |
SOFIMA | S 1505 B |
SOGEFIPRO | FT 5140 |
TECNECO FI | IN 85 |
TECNECO FI | IN 87 |
TECNOCAR | B 85 |
TECNOCAR | B 87 |
TEHO | 61005 |
TJFIL | FF 5357 |
TJFIL | FF 5469 |
UFI | 31.505.00 |
UNI | GFE 7027 |
UNICO F. | FI 8146/3 |
UNICO F. | FI 8146/4 |
UNICO F. | FI 8147/1 |
VAICO | 30-0810 |
VALEO | 587206 |
WIXFILTERS | 33151 |
WIXFILTERS | 33153 |
WIXFILTERS | WF8039 |
WIXFILTERS | WF8040 |
FERRARI
|
MERCEDES-BENZ
|
PUCH
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Hengst to marka części zamiennych, która może pochwalić się bogatym asortymentem filtrów samochodowych. Największym sukcesem tej firmy są jej nieustające poczynania w dostarczaniu unikalnych i wysokiej jakości filtrów do aut, przy jednoczesnym zapewnieniu dużej ilości numerów referencyjnych.
Ze względu na ogromny sukces marki, Hengst rozszerzył swoje zakłady produkcyjne i centra badawcze na różne obszary na świecie, w tym m.in. w Niemczech i Chinach, z główną siedzibą firmy w USA. Do dnia dzisiejszego Hengst kontynuuje swoje zaangażowanie w dostarczaniu filtrów samochodowych najwyższej klasy.
Przedsiębiorstwo motoryzacyjne Hengst jest niezawodną marką w branży motoryzacyjnej. W przeciwieństwie do typowych filtrów samochodowych, Hengst daje gwarancję, że dostarczane przez markę filtry mają bardzo wysoką zdolność absorpcji i filtracji. Firma dba również o to, aby produkowane filtry były wykonane z wysokiej jakości materiałów, by wytrzymać trudne warunki pracy (np. filtry oleju).
Filtry samochodowe będą kompatybilne zarówno ze starszymi samochodami, jak i nowoczesnymi pojazdami. Trwałość i optymalna wydajność filtrów jest gwarantowana przez długi okres czasu. Hengst oferuje wszystkie standardowe rodzaje filtrów: filtry oleju, filtry powietrza, filtry paliwa oraz kabinowe. Ponadto w ofercie znaleźć można także filtry przekładni kierowniczej oraz podzespoły dla poszczególnych filtrów (obudowy, uszczelki).
Z filtrów marki Hengst korzysta wiele koncernów motoryzacyjnych, które decydują się na montaż tej właśnie marki w swoich samochodach. Filtry dedykowane rynkowi części zamiennych spełniają wszelkie wymagania OE.