- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | 30-07-707 |
BLUEPRINT | ADS72305 |
BOSCH | 0 986 450 114 |
BOSCH | 0 986 450 136 |
DELPHI | FF0139 |
FEBI | 26443 |
FRAM | G6827 |
FRAM | G7367 |
HBJAKOPART | J1337007 |
HEN | H285WK |
JAPANPAR | FC-707S |
JAPANPAR | J FC-707S |
JPN | 30F7002-JPN |
KNECHT | 09631599 |
MANN | WK 711 |
PURFLU | EP180 |
ProfiPower | 148-H285WK |
QUINTON HA | G7367 |
QUINTON HA | WF8104 |
SUBAR | 42072-AA010 |
SUBAR | 42072-AA011 |
SUBAR | 42072-AA120 |
SUBAR | 42072-PA010 |
UFI | 31.541.00 |
UFI | 31.593.00 |
SUBARU
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Filtr paliwa MISFAT E146 | MISFAT | Brak ceny |
Filtr paliwa CONTINENTAL 28.0002-3058.2 | CONTINENTAL | Brak ceny |
Filtr paliwa LUCAS LFPF031 | LUCAS | Brak ceny |
Filtr paliwa NPS S133U07 | NPS | Brak ceny |
Filtr paliwa NPS S133U09 | NPS | Brak ceny |
Filtr paliwa HOFFER 4075 | HOFFER | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
JPN to dosyć młoda marka, znajdująca się na etapie dynamicznego rozwoju. Jest to dystrybutor części samochodowych, obecny dzisiaj w wielu krajach europejskich. Jak sama nazwa wskazuje, JPN to marka oferująca części do samochodów japońskich. Niemniej w ofercie można znaleźć również liczne podzespoły do pojazdów produkcji koreańskiej, a nawet chińskiej. Producent specjalizuje się zatem w częściach do samochodów azjatyckich, ze szczególnym naciskiem na podzespoły do aut japońskich.
Części JPN to podzespoły z wielu kategorii. Wysoko cenione są filtry JPN, a wśród nich filtry paliwa i powietrza. Dystrybutor posiada w ofercie zarówno kompletne filtry, jak i wkłady. W asortymencie można znaleźć również wiele części silnikowych, układu napędowego, zawieszenia i układu kierowniczego. Oferta nie jest jeszcze kompletna, jednak już dzisiaj zaspokaja potrzeby niemal całego europejskiego parku samochodowego. Natomiast każdego roku w katalogu pojawia się wiele nowych pozycji. Wszystko po to, aby ostatecznie zaspokoić potrzeby wszystkich kierowców.
JPN to firma, która bardzo starannie dobiera dostawców. Części JPN to sprawdzone produkty, skonstruowane przez wiodących producentów z Azji i Europy.