- Wysokość [mm]: 170
- Rodzaj paliwa: Olej napędowy
- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Gwint zewn. [mm]: 8
- Średnica zewnętrzna [mm]: 88
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D20108 |
AC | 01FBD005 |
AC | XD81 |
ALCOFILTER | SP973 |
AMC FILTER | HF8964 |
ARMAFILT | GO851251 |
BLUEPRINT | ADH22330 |
BOSCH | 0450906101 |
BOSCH | 0450906102 |
BOSCH | 0450906115 |
BOSCH | 0450906163 |
BOSCH | 0450906172 |
BOSCH | 0450906173 |
BOSCH | 0450906209 |
BOSCH | 0986450851 |
BOSCH | 0986MF2144 |
CHAMP | FN14 |
CHAMP | FP891 |
CHAMPION | CFF100134 |
CHAMPION | L134 |
CHAMPION | L134606 |
CLEANF | DN325 |
COMLINE | EFF008 |
COOPE | Z697 |
COOPERSFIA | FP5038 |
CROSL | 5014 |
CROSL | 5014K |
CROSL | 5084 |
DELPHI | 7176506 |
DELPHI | FF0059 |
DELPHI | HDF496 |
DELPHI | HDF506 |
DELPHI | HDF820 |
FEBI | 21597 |
FILTREC | ZP053F |
FILTRON | PP838 |
FORD | 1655556 |
FORD | 5017369 |
FORD | 5024861 |
FORD | 6176076 |
FRAD | 264311130 |
FRAM | P4836 |
GM | 93156619 |
GUD | E117 |
HATZ | 50379100 |
HBJAKOPART | J1334024 |
HEN | H70WK04 |
HONDA | 16901S37E30 |
HURTH | OK192 |
JAPANPAR | FC496 |
JAPANPAR | FC496S |
JAPANPAR | FCL02 |
JAPANPAR | FCL02S |
JAPANPAR | JFC496 |
JAPANPAR | JFC496S |
JAPANPAR | JFCL02 |
KNECHT | KL41 |
KNECHT | KL43FORD |
KOLBENSCHM | 181 |
KOLBENSCHM | 181FP |
LAURA | ELG5212 |
LAUTR | ELG5212 |
LUCAS_ELEC | HDF506 |
MANN | WK8423 |
MECAFILTER | ELG5212 |
MECAFILTER | GF282W |
MERIT | 4111 |
MEYLE | 1001270006 |
MOTIP | VFF142 |
MOTOK | 100342 |
MOTOK | 30706101 |
MOTOK | 905400150015 |
MOTOK | 92845217 |
MOTOK | AC247 |
MOTOK | ADH22330 |
MOTOK | AK14DA |
MOTOK | ALG2052 |
MOTOK | DGMK8423 |
MOTOK | ELG5212 |
MOTOK | EXF371 |
MOTOK | FCD2066 |
MOTOK | FI6011 |
MOTOK | FP587F |
MOTOK | FP891 |
MOTOK | GF214 |
MOTOK | GF282W |
MOTOK | GFI63250 |
MOTOK | GS66 |
MOTOK | HFF212 |
MOTOK | M365 |
MOTOK | MC179 |
MOTOK | MP475 |
MOTOK | PDS73 |
MOTOK | PSC498 |
MOTOK | R663 |
MOTOK | SK3706 |
MOTOK | SN452 |
MOTOK | VFF142 |
MOTOK | VFF301 |
MOTOK | VFF410 |
MOTOK | YFV001 |
MOTOK | ZP053F |
MULLER FIL | FN108 |
Motorcraft | EFG096 |
Motorcraft | EFG297 |
Motorcraft | EFG6018 |
NIPPARTS | J1334024 |
PBR | AG6001 |
PBR | AG6005 |
POWERP | PMFF911 |
PURFLU | CP197B |
PURFLU | FCS197 |
PURFLU | FCS412 |
PURFLU | FCS412B |
PUROLATOR | F64746 |
PUROLATOR | F64827 |
PUROLATOR | F67806 |
QUINTON HA | QFF5362 |
REMKAFLEX | Z532 |
ROVER | WJN000130 |
ROVER | WJN10046 |
SAKURAAUTO | FS3105 |
SOFIMA | S6600NR |
STARLINE | SFPF7057 |
SWAG | 32921597 |
TECNOCAR | RN66B |
TEHO | 6192 |
TEHO | OK192 |
TJFIL | FF5362 |
UFI | 2436500 |
UNI | GFE5301 |
UNI | GFE5322 |
UNICO F. | FI81733 |
VAG | 191127177B |
VAG | 191127401C |
VAG | 191127401K |
VAG | 191127401P |
VAICO | 100342 |
VAUXH | 93156619 |
VW | 191127177B |
VW | 191127401 |
VW | 191127401C |
VW | 191127401K |
VW | 191127401P |
WIXFILTERS | WF8043 |
FORD
|
HONDA
|
LAND ROVER
|
MG
|
ROVER
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Magneti Marelli to włoski producent części zamiennych o globalnym zasięgu. Marka słynie z innowacyjnych układów elektronicznych, które wyróżniają się najnowocześniejszymi rozwiązaniami technologicznymi. Dysponując rozbudowanymi centrami badawczymi w 15 lokalizacjach, producent wyznacza kierunek rozwoju w branży. W parze z zaawansowaniem technologicznym podąża niebanalny design części układu elektronicznego marki Magneti Marelli.
Włoski firma Magneti Marelli z siedzibą w okolicach Mediolanu to kompleksowy producent części zamiennych do samochodów. Poza flagowymi produktami firmy, czyli elementami układu elektronicznego, przedsiębiorstwo posiada również bogaty asortyment w takich obszarach, jak: światła samochodowe, zawieszenie, układ napędowy, wydechowy, kierowniczy, hamulcowy i chłodzenia. Ponadto, Magneti Marelli oferuje również skrzynie biegów, sprzęgła, części klimatyzacji i silniki.
Części zamienne Magneti Marelli są doceniane za wspomnianą innowacyjność, ale również wysoką jakość wykonania. Dowodem jakości jest zaufanie setek tysięcy klientów w niemal 20 krajach świata. Produkty włoskiej marki są dziś znane na wszystkich kontynentach. Magneti Marelli dostarcza części zamienne na rynek wtórny, jednak cieszy się również zaufaniem producentów samochodowych, z którymi współpracuje w zakresie dostaw części do pierwszego montażu. Od wielu lat firma prowadzi ścisłą współpracę z zespołami rajdowymi oraz formuły 1, dostarczając gotowe systemy elektroniczne, a także inne podzespoły o największej wydajności.