Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D21500 |
A.L.FILTER | ALG-183 |
ACDELCO | ACD 8038 E |
ACDELCO | ACD 8099 E |
ACDELCO | ACD8002E |
ACDELCO | ACD8099E |
ALCOFILTER | MD-363 |
ASAS | AS 3538 |
BOSCH | 1 457 431 702 |
BOSCH | 1 457 431 709 |
BOSCH | N1702 |
CHAMPION | CFF 100121 |
CHAMPION | L 121 |
CHAMPION | L 121/606 |
CHAMPION | L121/606 |
CITRO | 1906 35 |
CITRO | 1906 55 |
CLEANF | MG 096 |
COMLINE | EFF031 |
COOPE | FEM 4125 |
COOPERSFIA | FT5337 |
CROSLAND F | 4018 |
DELPHI | FF0088 |
DELPHI | HDF916 |
DENCKERMAN | A120147 |
FIAT | 71714923 |
FIAT | 9567494887 |
FILFILTER | MFE 1911 |
FILTRON | PM 858/1 |
FILTRON | PM 858/1 A |
FILTRON | PM858 |
FILTRON | PM858/1 |
FRAM | C5783 |
GIF | FI 523 |
HEN | E67KP |
HOFFER | 4248 |
HOFFER | 7690248 |
JC PREMIUM | B3P012PR |
JC PREMIUM | B3P013PR |
JPG | 1518701409 |
JPG | 1518703209 |
KAGER | 11-0055 |
KAGER | 11-0257 |
KAGER | 11-0332 |
KLAXCAR | FE084z |
KNECHT | KX 74 |
LAUTR | ELG 5226 |
LUCCAV | 9001/911 |
LUCCAV | 911 |
LUCCAV | HDF 911 |
LUCCAV | HDF 916 |
MAG | 152071760553 |
MAG | 71760553 |
MAG | FD 502 |
MAHLE | KX 74 |
MANN | P 738 x |
MEATDORIA | 4248 |
MECAFILTER | ELG5226 |
MECAFILTER | G43 |
MFILTER | MP 447 |
MISFAT | F682 |
MULLER FIL | FN1500 |
OPENPARTS | EFF5097.10 |
P.B.R. | AG-3364 |
PEUGE | 1906 34 |
PEUGE | 1906 35 |
PEUGE | 1906 54 |
PEUGE | 1906 E1 |
PURFLU | C480 |
PUROLATOR | F 57777 |
QUINTON HA | QFF0124 |
QUINTON HA | QFF0342 |
SCT | ST 770 |
SOFIMA | S 0911 NC |
SOFIMA | S 6682 N |
TECNECO FI | GS 0450 |
TECNOCAR | N450 |
TEHO | 7236 |
UFI | 24.389.00 |
UFI | 26.682.00 |
VALEO | 587912 |
WIXFILTERS | WF8021 |
WIXFILTERS | WF8022 |
CITROËN
|
FIAT
|
LANCIA
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.