Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D20174 |
ACDELCO | XD 9276 E |
ACDELCO | XD9276E |
ALCOFILTER | SP-1236 |
ALCOFILTER | SP-1309 |
BEGEL | BG07014 |
BOSCH | F 026 402 044 |
BOSCH | N2044 |
BSG | BSG 60-130-002 |
CHAMPION | CFF101566 |
CHAMPION | L 566/606 |
CHAMPION | L566/606 |
CLEANF | DN 1921 |
CLEANF | DN1921 |
COMLINE | EFF091 |
COOPE | FSM 4188 |
COOPERSFIA | FT5633 |
DELPHI | HDF559 |
DENCKERMAN | A120137 |
DT SPARE P | 4.66669 |
FEBI | 26821 |
FILFILTER | ZP 8081 FMBM |
FILTRON | PP 841/3 |
FILTRON | PP841/3 |
FLEETGUARD | FF5647 |
FRAM | PS9514 |
HEN | H167WK |
HENGS | H167WK |
HOFFER | 4774 |
JC PREMIUM | B3M019PR |
JPG | 1318701309 |
KAGER | 11-0352 |
KAMOKA | F311801 |
KNECHT | KL 174 |
KOLBENSCHM | 50 013 686 |
KOLBENSCHM | 50013686 |
KOLBENSCHM | 686-FP |
LAUTR | ELG 5282 |
LUCCAV | HDF 559 |
MAG | FD 531 |
MAHLE | KL 174 |
MANN | WK 842/18 |
MAPCO | 63856 |
MEATDORIA | 4774 |
MECAFILTER | ELG5282 |
MERCE | 611 092 01 01 |
MERCE | A 611 092 01 01 |
MEYLE | 014 092 0001 |
MOTAQUIP | VFF 493 |
OPENPARTS | EFF5081.20 |
P.B.R. | AG-6090 |
PURFLU | CS707 |
PZL | PD623 |
QUINTON HA | QFF0313 |
RYCO | Z670 |
SAMPA | 202.434 |
SCT | ST 390 |
SOFIMA | S 4007 NR |
SWAG | 10 92 6821 |
TECFIL | PSC882 |
TECNECO FI | GS 9514 |
TECNOCAR | RN243 |
TTC | 02.38.050 |
UFI | 24.007.00 |
UNICO F. | FI 8100/18 |
VAICO | 30-8173 |
VAICO | V30-8173 |
VALEO | 587519 |
WIXFILTERS | WF8274 |
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.