Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D20521 |
A.L.FILTER | ALG-2229 |
ACDELCO | FS 9299 E |
ALCOFILTER | SP-2136 |
BLUEPRINT | ADB 112313 |
BMW | 13 32 7 787 476 |
BMW | 13 32 7 794 549 |
BORG BECK | BFF8115 |
BOSCH | 0 450 906 450 |
BOSCH | N6450 |
CHAMPION | CFF100429 |
CHAMPION | L 429 |
CHAMPION | L 429/606 |
CHAMPION | L429/606 |
CLEANF | MG 1606 |
CLEANF | MG1606 |
COMLINE | EFF135 |
COOPERSFIA | FP5666 |
DELPHI | HDF548 |
DENCKERMAN | A110358 |
FEBI | 26416 |
FILTRON | PP 976 |
FILTRON | PP976 |
FRAM | P9677 |
GUD | E 97 |
HEN | H156WK |
HOFFER | 4591 |
HOFFER | 7790591 |
JC PREMIUM | B3B020PR |
JPG | 1418700909 |
KAMOKA | F306001 |
KNECHT | KL 478 |
KOLBENSCHM | 50 013 644 |
KOLBENSCHM | 50013644 |
KOLBENSCHM | 644-FP |
MAG | 71760683 |
MAG | FD 588 |
MAHLE | KL 478 |
MANN | WK 521/2 |
MAPCO | 63752 |
MEATDORIA | 4591 |
MECAFILTER | ELG5300 |
MEYLE | 314 323 0002 |
MOTAQUIP | VFF 474 |
MOTAQUIP | VFF474 |
MULLER FIL | FN521 |
OPENPARTS | EFF5235.20 |
P.B.R. | AG-6088 |
PURFLU | FCS716 |
PUROLATOR | F 58312 |
QUINTON HA | QFF0332 |
SCT | ST 6112 |
SOFIMA | S 1824 B |
STELLOX | 21-00683-SX |
SWAG | 20 92 6416 |
TECNECO FI | GS 9677 |
TECNECO FI | GS9677 |
TECNOCAR | RN254 |
UFI | 31.824.00 |
UNI | GFE 5413 |
VAICO | V20-8144 |
VALEO | 587514 |
WILMINK | WG1018548 |
WILMINK | WG1215018 |
WILMINK | WG1427882 |
WILMINK | WG1438195 |
WILMINK | WG1499066 |
WIXFILTERS | WF8314 |
BMW
|
MINI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.