- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Średnica zewnętrzna [mm]: 75
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 94
- Wysokość [mm]: 135
- Ciężar netto [kg]: 0,14
- Ciężar brutto [kg]: 0,14
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D21465 |
A.L.FILTER | ALG-7546 |
ALCOFILTER | MD-691 |
ALCOFILTER | MD691 |
ASHIKA | 30-ECO074 |
BLUEPRINT | ADV 182332 |
BLUEPRINT | ADV182332 |
BORG BECK | BFF8095 |
BOSCH | F 026 402 809 |
BOSCH | F026402809 |
BOSCH | N2809 |
BUGIAD | BSP24290 |
CHAMPION | CFF100646 |
CLEANF | MG 3601 |
CLEANF | MG3601 |
COMLINE | EFF247 |
COOPERSFIA | FA6064 |
COOPERSFIA | FA6064 ECO |
COOPERSFIA | FA6064ECO |
DELPHI | HDF651 |
DELPHI | HDF652 |
FI.BA | FK-874 |
FILTRON | PE 973/7 |
FILTRON | PE973/7 |
FIRST LINE | BFF8095 |
FRAM | C11193 |
FRAM | C11193 ECO |
FRAM | C11193ECO |
GUD | M 132 |
HEN | E424KP |
HEN | E424KP D217 |
JAPANPAR | FC-ECO074 |
JAPKO | 3ECO074 |
JC PREMIUM | B3W042PR |
JPG | 1118706900 |
JPG | 1118706909 |
KAMOKA | F308201 |
KNECHT | KX 342 |
KOLBENSCHM | 4504-FX |
KOLBENSCHM | 50 014 504 |
KOLBENSCHM | 50014504 |
LAUTR | ELG 5417 |
MAHLE | KX 342 |
MAHLE | KX 342 ECO |
MANN | PU 8008 |
MANN | PU 8008/1 |
MANN | PU8008 |
MANN | PU8008/1 |
MAPCO | 63817 |
MAXGEAR | PF-691 |
MEATDORIA | 4985 |
MECAFILTER | ELG5417 |
MEYLE | 100 323 0024 |
MFILTER | DE 3138 |
MOTAQUIP | LVFF 733 |
MOTAQUIP | LVFF733 |
MULLER FIL | FN1465 |
OPENPARTS | EFF5259.10 |
PURFLU | C801 |
SCT | SC 7069 P |
SOFIMA | S 6026 NE |
STELLOX | 21-00810-SX |
TECNECO FI | GS08008-E |
TECNOCAR | N335 |
UFI | 26.026.00 |
UFI | 2602600 |
VAG | 7N0 127 177 |
VAG | 7N0 127 177 B |
VAG | 7N0127400 |
VAG | 7N0127400D |
VAICO | V10-2231 |
VALEO | 587937 |
VW | 7N0 127 177 |
VW | 7N0 127 177 B |
VW | 7N0127177 |
VW | 7N0127177B |
VW | 7N0127400 |
WILMINK | WG1019235 |
WILMINK | WG1215198 |
WILMINK | WG1499147 |
WIXFILTERS | WF8470 |
AUDI
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.