- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Średnica zewnętrzna [mm]: 62
- Średnica wewnętrzna [mm]: 23
- Dolot - sr. [mm]: 8
- Wylot - sr. [mm]: 8
- Wysokość [mm]: 151
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-2242 |
ALCOFILTER | SP-2137 |
ALCOFILTER | SP-2137/1 |
BLUEPRINT | ADV 182329 |
BOSCH | 0 450 905 925 |
BOSCH | 0 986 AF8 129 |
BOSCH | 0450905925 |
BOSCH | F5925 |
CHAMPION | CFF100276 |
CHAMPION | L 276 |
CHAMPION | L 276/606 |
CLEANF | MBNA 1502 |
COMLINE | EFF129 |
COOPE | FIG 7096 |
COOPERSFIA | FT5739 |
CROSL | 6833 |
CROSL | 6849 |
FILFILTER | ZP 8049 FL |
FRAD | 15.30.22/130A |
FRAM | G9791 |
GIF | ES 080 |
GUD | E 119 |
HEN | H155WK |
HOFFER | 7790351/1 |
KOLBENSCHM | 50 013 625 |
KOLBENSCHM | 625-FP |
LAUTR | E17 |
LAUTR | ELE 6063 |
MAG | 71760701 |
MAG | FI 93 |
MAG | FI 99 |
MAG | FI I93 |
MAHLE | KL 176/6 |
MAHLE | KL 176/6 D |
MAHLE | KL 460 |
MANN | WK59X |
MAPCO | 62801 |
MEATDORIA | 4351 |
MEATDORIA | 4351/1 |
MECAFILTER | ELE6063 |
MISFAT | E100 |
MOTAQUIP | VFF 556 |
P.B.R. | AG-6098 |
PURFLU | EP201 |
PUROLATOR | F 69101 |
PUROLATOR | F59206 |
PZL | FPW29 |
SCT | ST 326 |
SOFIMA | S 1821 B |
TECNOCAR | B37 |
UFI | 31.821.00 |
UNICO F. | FI 6165 X |
VAG | 6Q0 201 511 |
VALEO | 587021 |
WIXFILTERS | WF8311 |
WIXFILTERS | WF8317 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: