- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Średnica zewnętrzna [mm]: 79
- Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 71
- Średnica wewnętrzna [mm]: 19
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 19
- Wysokość [mm]: 88
Dodaj opinię
(18.08.2018)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB168
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FB211
(27.09.2016)
Opinia wystawiona dla Filtr paliwa MULLER FILTER FN160
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-182 |
ACDELCO | ACD 8037 E |
ALCOFILTER | MD-361 |
ARMAFILT | GO-67/87.0 |
ASAS | AS 3535 |
BOSCH | 1 457 429 621 |
BOSCH | 1 457 431 701 |
BOSCH | 1 457 431 701-3P2 |
BOSCH | F 026 402 784 |
BOSCH | N9621 |
CHAMP | FC 28 |
CHAMPION | CFF100122 |
CHAMPION | L 122 |
CHAMPION | L 122/606 |
CLEANF | MG 097 |
COMLINE | EFF044 |
COOPE | FEM 4136 |
COOPERSFIA | FP5395 |
CROSL | 4015 |
DELPHI | FF0071 |
DELPHI | HDF912 |
FILFILTER | MF 1326 |
FILFILTER | MFE 1912 |
FILTRON | PM 858/2 |
FRAM | C5946 |
GIF | FI 524 |
HEN | E71KP D104 |
HOFFER | 7690249 |
KOLBENSCHM | 269-FC |
KOLBENSCHM | 50 013 269 |
LAUTR | ELG 5227 |
LAUTR | G20 |
LUCAS_ELEC | 9001/912 |
LUCAS_ELEC | 912 |
LUCAS_ELEC | HDF 912 |
LUCCAV | 9001/912 |
LUCCAV | 912 |
LUCCAV | HDF 912 |
MAG | 71760706 |
MAG | FD 501 |
MAHLE | KX 75 |
MAHLE | KX 75 D |
MANN | P735X |
MAPCO | 63235 |
MEATDORIA | 4249 |
MECAFILTER | ELG5227 |
MISFAT | F685 |
MOTAQUIP | VFF 356 |
P.B.R. | AG-3366 |
PURFLU | C457 |
PUROLATOR | F 57776 |
RENAU | 77 01 204 497 |
SCT | ST 757 |
SOFIMA | S 0912 NC |
TECNOCAR | N451 |
TEHO | 7244 |
UFI | 24.388.00 |
UNICO F. | FP 786 X |
VALEO | 587910 |
WIXFILTERS | WF8022 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
„Muller Filter” to włoska rodzinna firma z siedzibą Bricherasio, dziś znana z produkcji filtrów stosowanych w przemyśle motoryzacyjnym. Jej początki sięgają 1974 roku. Wówczas przedsiębiorstwo swoją przygodę ze światem motoryzacji rozpoczynało od tworzenia komponentów w ramach License FROM USA.
W 1986 roku włoska firma po raz pierwszy wyprodukowała cały filtr, a osiem lat później zarejestrowano znak towarowy pod, którym znane jest dziś przedsiębiorstwo, czyli „Muller Filter”.
Obecnie „Muller Filter” produkuje cztery typy filtrów. Są to filtry: paliwa, oleju, powietrza i kabinowe. Oferowane produkty pasują do niemalże 100 proc. europejskich i azjatyckich samochodów osobowych.
To, co wyróżnia Muller Filter na rynku, to: