- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
- Średnica [mm]: 75
- Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5
- Gwint wewnętrzny [mm]: 12x1,25
- Rozmiar gwintu 2: 12x1,25
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG 7200 |
ACDELCO | GF 735 |
AKRON-MALÒ | 1520186 |
ALCOFILTER | SP-2084 |
AMC FILTER | HF-8956 |
AMC FILTER | HF-896L |
ASHIKA | 3004498 |
BLUEPRINT | ADH22329S |
BORG BECK | BFF8194 |
BOSCH | 0 450 905 916 |
BOSCH | 0 986 AF8 309 |
CHAMPION | FN98 |
CLEANF | MBNA1506 |
CONTINENTA | 28.0002-3042.2 |
COOPE | FIG 7030 |
COOPE | FIG 7030/ZZZ |
COOPERSFIA | FT5371 |
CROSL | 6683 |
DELCO REM | FS9187E |
DELCOREMY | FS9187E |
DELPHI | EFP247 |
DELPHI | FF0157 |
FILTRON | PP 930 |
FRAM | G7599 |
GLAS | 25176324 |
GM | 25176324 |
HBJAKOPART | J1334023 |
HEN | H262WK |
HEN | H265WK |
HONDA | 16010-SO1-A01 |
HONDA | 16010-SO1-A30 |
HONDA | 16010-SO1-A31 |
HONDA | 16010-ST5-810 |
HONDA | 16010S01930 |
HONDA | 16010S01A30 |
HONDA | 16010S01A31 |
HONDA | 16010S01A32 |
HONDA | 16010SCA000 |
HONDA | 16010SDCE01 |
HONDA | 16010ST5930 |
HONDA | 16010ST5931 |
HONDA | 16010ST5932 |
HONDA | 16010ST5933 |
HONDA | 16010ST5E00 |
HONDA | 16010ST5E01 |
HONDA | 16010ST5E02 |
HONDA | 16040 ST5 05 |
IPS PARTS | IFG-3498 |
ISUZU | 5-86202-208-0 |
JAC | 5-86202-208-0 |
JAPANPAR | FC-429S |
JAPANPAR | FC-430S |
JAPANPAR | FC-494S |
JAPANPAR | FC-495S |
JAPANPAR | FC-498S |
JAPANPAR | J FC-494 |
JAPANPAR | J FC-495 |
JAPANPAR | J FC-498 |
KAVO PARTS | HF-8962 |
KAVO PARTS | HF-896L |
KAVO PARTS | HF8956 |
KAVO PARTS | HF8969 |
KNECHT | 09861642 |
KNECHT | KL 185 |
KOLBENSCHM | 50013824 |
MAG MAR BR | 150020006300 |
MAG MAR BR | 152071757991 |
MAG MAR BR | 161013340230 |
MAG MAR BR | 600000036330 |
MAG MAR BR | FI79 |
MAG | 152071757991 |
MAG | 154098616590 |
MAG | 161013340230 |
MAG | 213908720000 |
MAG | 600000036330 |
MAHLE | 09861659 |
MAHLE | KL 287 |
MAHLE | KL185 |
MAHLE_CN | 09861659 |
MANDO CORP | EFF00023T |
MANDO | EFF00023T |
MANN | WK 68/1 x |
MANN | WK68/1X |
MANN | WK681 |
MAPCO | 62520 |
MECAFILTER | ELE6017 |
MEYLE | 30-14 323 0009 |
MS | 68/1X-KF-PCS-MS |
NPS | 6683 |
NPS | FIG 7030/ZZZ |
NPS | FT112 |
NPS | GFE7070 |
NPS | KL185 |
OPEL | GFE7070 |
P.B.R. | AG 6045 |
PBR | AG6045 |
PURFLU | EP177 |
PUROLATOR | F44870 |
QUINTON HA | QFF0089 |
QUINTON HA | WF8119 |
ROVER | GFE 7070 |
ROVER | GFE7038 |
ROVER | WJN101050 |
SKODA | GFE 7038 |
SOFIMA | S 1621 B |
SOFIMA | S 1759 B |
SOGEFIPRO | FT 5371 |
SOLIDAUTO | H103025 |
SOLIDAUTO | H103036 |
SWAG | 85 92 6447 |
TECFIL | GI09 |
VAICO | V26-0155 |
VALEO | 587208 |
HONDA
|
ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
NPS to francuska firma motoryzacyjna. Jest to jeden z czołowych dystrybutorów części zamiennych dla samochodów osobowych i ciężarowych. Części samochodowe NPS to elementy przeznaczone dla pojazdów azjatyckich. Dlatego też dostawcy autoczęści dla NPS to głównie producenci z Azji choć we współpracy biorą udział również podmioty z innych części świata. Wśród głównych producentów części samochodowych, z którymi współpracuje NPS, należy wymienić takie marki, jak: Akebondo, Aisin, EXEDY czy Koyo.
Asortyment autoczęści NPS jest bardzo bogaty. Firma spełnia potrzeby większości rynku. W ofercie znajdują się elementy wszystkich najważniejszych układów. Klienci mają możliwość pełnego zaopatrzenia w części układu hamulcowego, kierowniczego czy też elektryki samochodowej. NPS dystrybuuje również elementy silnika, a także zestawy oraz pojedyncze części sprzęgieł. Ponadto, NPS sprowadza również mniej złożone części samochodowe. Coraz więcej referencji w katalogu dystrybutora stanowią filtry samochodowe. Wśród nich m.in. filtry powietrza i filtry oleju.
Firma NPS powstała w 1993 roku. Ponad ćwierć wieku doświadczenia pozwoliło wypracować wzorzec działania zapewniający sukces na całym świecie. Oddziały i magazyny firmy są dziś zlokalizowane w wielu krajach, głównie europejskich. Niemniej produkty marki NPS są eksportowane do krajów na całym świecie. Części NPS wyróżniają się wysoką jakością przy stosunkowo niskich cenach. Jednocześnie w ofercie firmy znajdziemy zarówno produkty klasy premium, jak i tańsze części samochodowe.