- Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
- Wysokość [mm]: 115
- Średnica zewnętrzna [mm]: 75
- Rozmiar gwintu wejżcie: M 12 X 1.25
- Wymiar gwintu wyjście: M 14 X 1.5
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.L.FILTER | ALG-7200 |
AC | FS93 |
AC | GF735 |
ACDELCO | FS 9187 E |
ACDELCO | GF 735 |
ALCOFILTER | SP-2084 |
AMC FILTER | HF-896L |
ASHIKA | 30-04-498 |
BIG FILTER | GB-3162 |
BLUEPRINT | ADH 22329 |
BOSCH | 0 450 905 916 |
BOSCH | 0450905916 |
BOSCH | 450905916 |
BOSCH | F 00E 160 001 |
BOSCH | F5916 |
CHAMP | FN 98 |
CHAMP | G 6511 |
CHAMP | PH 2840 |
CHAMPION | CFF100228 |
CLEANF | MBNA 1506 |
COMLINE | CHN13005 |
COOPE | FIG 7030 |
COOPERSFIA | FT5371 |
CROSL | 6683 |
CROSLAND F | 6683 |
DELPHI | 218 |
DELPHI | FF0157 |
FEBI | 26447 |
FILFILTER | ZP 8058 FM |
FILTREC | ZP8058FM |
FRAM | G7599 |
GM | 25176324 |
GUD | E 62 |
HBJAKOPART | J1334023 |
HEN | H265WK |
HOFFER | 7590136 |
HONDA | 16010-S01-A30 |
HONDA | 16010-S01-A31 |
HONDA | 16010-S01-A32 |
HONDA | 16010-ST5-931 |
HONDA | 16010-ST5-932 |
HONDA | 16010-ST5-933 |
HONDA | 16010-ST5-E01 |
HONDA | 16010-ST5-E02 |
IPS PARTS | IFG-3498 |
JAPANPAR | FC-494 |
JAPANPAR | FC-494S |
JAPANPAR | FC-495S |
JAPANPAR | FC-498 |
JAPANPAR | FC-498S |
JAPANPAR | JFC-494 |
JAPANPAR | JFC-494S |
JAPANPAR | JFC-495S |
JAPANPAR | JFC-498 |
JAPANPAR | JFC-498S |
KNECHT | KL185 |
KOLBENSCHM | 50 013 824 |
KOLBENSCHM | 824-FP |
LAURA | ELE6017 |
LAUTR | ELE 6017 |
LUBERFINER | G 6511 |
LUCCAV | 218 |
MAG | 71757991 |
MAG | FI 79 |
MAG | FI I79 |
MAHLE | KL 185 |
MANN | WK 68/1 x |
MAPCO | 62520 |
MEATDORIA | 4136 |
MECAFILTER | ELE6017 |
MERIT | 4136 |
MEYLE | 31-14 323 0002 |
MFILTER | MP 4037 |
MILLARD FI | MF-7599 |
MISFAT | E621 |
MOTAQUIP | VFF 309 |
MOTAQUIP | VFF 383 |
MOTIP | VFF309 |
MOTIP | VFF384 |
MOTOK | AC327 |
MOTOK | ALG7200 |
MOTOK | E621 |
MOTOK | F531 |
MOTOK | FPW25 |
MOTOK | GF185 |
MOTOK | GFI47200 |
MOTOK | GG160 |
MOTOK | HFF243 |
MOTOK | IN63 |
MOTOK | MP4037 |
MOTOK | SB2741 |
MOTOK | VFF309 |
MOTOK | VFF383 |
MOTOK | YFH003 |
MOTOK | ZP8058FM |
MULLER FIL | FB163 |
Motorcraft | EFG6131 |
NIPPARTS | J1334023 |
P.B.R. | AG-6045 |
PBR | AG6045 |
POWERP | PMFI34 |
PURFLU | EP177 |
PUROLATOR | F 44870 |
PUROLATOR | F59217 |
PZL | FPW25 |
QUINTON HA | QFF0089 |
RYCO | Z463 |
SAKURAAUTO | FS1607 |
SCT | ST 346 |
SOFIMA | S 1621 B |
SOLO | H103025 |
SWAG | 85 92 6447 |
TECNECO FI | IN 63 |
TECNOCAR | B63 |
TEHO | 61059 |
TJFIL | FF8255 |
UFI | 31.621.00 |
UNI | GFE 7038 |
UNI | GFE 7092 |
UNI | GFE7070 |
VAICO | V26-0155 |
VALEO | 587208 |
VAUXH | 25176324 |
VIC | FC-817 |
VIC | FC-819 |
WIXFILTERS | 33559 |
WIXFILTERS | WF8119 |
HONDA
|
ROVER
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Filtr paliwa CONTINENTAL 28.0002-3042.2 | CONTINENTAL | Brak ceny |
Filtr paliwa NPS H133A29 | NPS | Brak ceny |
Filtr paliwa QUINTON HAZELL QFF0107 | QUINTON HAZELL | Brak ceny |
Filtr paliwa AKRON-MALÒ 1520186 | AKRON-MALÒ | Brak ceny |
Filtr paliwa HOFFER 4136 | HOFFER | Brak ceny |
Filtr paliwa HOFFER 4148 | HOFFER | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
PZL Sędziszów to w stu procentach polska firma, działająca na rynku motoryzacyjnym. Przedsiębiorstwo zdaje się dowodzić, że również w Polsce mogą funkcjonować firmy liczące się na rynku międzynarodowym. Firma działa prężnie już od 1939 roku. Niemniej jednak na przestrzeni dziesięcioleci przedsiębiorstwo zaliczało liczne wzloty i upadki. Wielokrotnie zmieniano również obszar działalności. Niemniej jednak od wielu lat PZL Sędziszów to zaufany dostawca jakościowych filtrów samochodowych. Filtry PZL Sędziszów to wyjątkowo efektywne produkty, których jakość potwierdzają liczne certyfikaty. W ofercie znaleźć można zarówno filtry oleju PZL Sędziszów, jak i filtry paliwa, powietrza oraz filtry kabinowe. Polski producent filtrów samochodowych PZL Sędziszów wykorzystuje najnowocześniejsze technologie produkcyjne, aby uzyskać maksymalną powtarzalność produkcji. Produkty są wyposażone w nowoczesne technologie filtracyjne, które nie tylko zatrzymują więcej zanieczyszczeń, ale również zapewniają filtrom większą żywotność w porównaniu do modeli starszego typu. Główna siedziba oraz fabryka filtrów PZL Sędziszów mieści się w Polsce. Jednak części PZL Sędziszów są dzisiaj dostępne również poza granicami kraju. Firma prowadzi intensywny eksport filtrów, docenianych głównie w krajach ościennych.