Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D20266 |
AKRON-MALÒ | 1520120 |
ALCOFILTER | SP-1407 |
APXENERGY | X1599764 |
AUTOMOTOR | LATG122 |
AVS AUTOPA | MA053 |
BLUEPRINT | ADB112304 |
BMW | 13 32 8 511 053 |
BMW | 13 32 8 572 522 |
BMW | 13 32 8 572 522 S1 |
BORG BECK | BFF8203 |
BOSCH | F 026 402 824 |
CLEANF | MG1680 |
CLEANF | MG1680/B |
COMLINE | EFF260 |
CONTINENTA | 28.0002-4208.2 |
COOPERSFIA | FP6121 |
DELPHI | HDF658 |
DENCKERMAN | A120947 |
DIAMAX | DF3361 |
DJ PARTS | FF1289 |
DYNAMATRIX | DFFL736/1D |
DYNAMATRIX | DFFL736D |
EUROREPAR | 1643625280 |
FEBI | 100484 |
FI.BA | FK-898 |
FILTRON | PP976/4 |
FRAM | P11681 |
FRIGAIR | FL02.403 |
HEN | H351WK |
HOFFER | 5022 |
JSASAKASHI | FS0094 |
KNECHT | KL 736/1D |
KRAFT AUTO | 1722504 |
LUCASFILTE | LFDF247 |
MAG | 153071760752 |
MAG | 154070584856 |
MAG | 154705407490 |
MAHLE | KL 736/1D |
MANN | WK 5005/1 z |
MAXGEAR | 26-1119 |
MEATDORIA | 5022 |
MECAFILTER | ELG5450 |
MEYLE | 314 323 0013 |
MGA | FG2149 |
MINI | 13 32 8 511 053 |
MINI | 13 32 8 572 522 |
MINI | 13 32 8 572 522 S1 |
MOTAQUIP | LVFF726 |
MULLER FIL | FN266 |
OPENPARTS | EFF5278.20 |
Omnicraft | 2136805 |
PURFLU | FCS828 |
REVITA | FRC00908 |
RYCO | Z946 |
SAKURAAUTO | FS-30960 |
SOFIMA | S 1952 B |
STELLOX | 21-00485-SX |
STELLOX | 21-00732-SX |
STELLOX | 21-00757-SX |
STELLOX | 21-00929-SX |
TECNECO FI | GS5005 |
TECNOCAR | RN611 |
TOPRAN | 502 289 |
TTC | 08.38.044 |
UFI | 31.952.00 |
VAICO | V20-2073 |
VALEO | 587099 |
WE PARTS | 311060424 |
WILMINK | WG1104030 |
WILMINK | WG1772317 |
WILMINK | WG1838038 |
WILMINK | WG1889729 |
WIXFILTERS | WF8483 |
BMW
|
MINI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.