- Wysokość [mm]: 139
- Średnica zewnętrzna [mm]: 92,5
- Ciężar [kg]: 0,16
- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Rodzaj filtra: Z separatorem wody
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D21466 |
ALCOFILTER | MD-835 |
ASHIKA | 30-ECO094 |
AUDI | 5Q0 127 177 A |
AUDI | 5Q0 127 177 C |
AUTOMOTOR | LATG192 |
AVS AUTOPA | FA042 |
BLUEPRINT | ADV182344 |
CLEANF | MG3621 |
COMLINE | EFF270D |
COMLINE | EFF312D |
COOPERSFIA | FA6789ECO |
DENCKERMAN | A120932 |
DIAMAX | DF3392 |
EUROREPAR | 1643625080 |
FEBI | 49663 |
FILTRON | PE993/2 |
FRIGAIR | FL10.416 |
GOODWILL | FG 148 ECO |
HEN | E447KP |
HIFI FILTE | SN 70460 |
HOFFER | 5096 |
JAPANPAR | FC-ECO094 |
JAPKO | 3ECO094 |
JPG | 1118706600 |
JSASAKASHI | FE0059 |
KAMOKA | F320301 |
KNECHT | KX 492 |
KOLBENSCHM | 50014579 |
KOLBENSCHM | 50014737 |
LUCASFILTE | LFDE257 |
LYNXAUTO | LF-335 |
MAG | 154072444243 |
MAHLE | KX 492 |
MANN | PU 8014 |
MAPCO | 63826 |
MAXGEAR | 26-1142 |
MEATDORIA | 5096 |
MECAFILTER | ELG5473 |
MEYLE | 114 323 0010 |
MISFAT | F138 |
MOTAQUIP | LVFF779 |
MULLER FIL | FN1466 |
OPENPARTS | EFF5261.10 |
PATRON | PF3956 |
PURFLU | C813 |
PURFLU | C873 |
QUINTON HA | QFF0449 |
SCT | SC 7082 P |
SEAT | 5Q0 127 177 A |
SEAT | 5Q0 127 177 C |
SKODA | 5Q0 127 177 A |
SKODA | 5Q0 127 177 C |
SOFIMA | S 6065 NE |
TECNECO FI | GS2087E |
TECNOCAR | N631 |
UFI | 26.065.00 |
VAICO | V10-5588 |
VW | 5Q0 127 177 A |
VW | 5Q0 127 177 C |
WE PARTS | 5096 |
WILMINK | WG1019301 |
WILMINK | WG1787498 |
WILMINK | WG1889881 |
WIXFILTERS | WF8512 |
vika | 11271088101 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.