- Średnica zewnętrzna [mm]: 71,0
- Ciężar [kg]: 0,130
- Rodzaj filtra: Wkład filtra
- Średnica wewnętrzna [mm]: 19,0
- Wysokość [mm]: 92
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D20147 |
1A FIRST | D20149 |
4X4 ESTANF | EST-30-08-891 |
4X4 ESTANF | EST-30-ECO009 |
4X4 ESTANF | EST-30-ECO015 |
ACEMARK | 133013 |
AKRON-MALÒ | 1520014 |
AKRON-MALÒ | 1520068 |
ALCOFILTER | MD-381 |
ALCOFILTER | MD-825 |
AMC FILTER | SF-963 |
APXENERGY | X1510255 |
ASAM | 70230 |
ASHIKA | 30-ECO009 |
AUTOMEGA | 180008810 |
AUTOMOTOR | LATG13 |
AVS AUTOPA | FA038 |
AVS AUTOPA | FA689 |
BORG BECK | BFF8005 |
BOSCH | 1 457 429 656 |
BOSCH | F 026 402 093 |
CHAMPION | CFF100255 |
CHAMPION | L255/606 |
CLEANF | MG1600 |
CLEANF | MG3623 |
COMLINE | EFF026 |
CONTINENTA | 28.0002-4006.2 |
COOPERSFIA | FA5762ECO |
CSV ELECTR | CFC4229 |
DELPHI | HDF513 |
DENCKERMAN | A120019 |
DIAMAX | DF3163 |
DIAMAX | DF3294 |
DJ PARTS | FF1145 |
DOYEN | RGF090 |
DYNAMATRIX | DFFX78D |
DÜRER | FD143 |
EUROREPAR | E148125 |
FEBI | 23305 |
FI.BA | FK-777 |
FILFILTER | MF 1385 |
FILFILTER | MFE 1608 MB |
FILTRON | PE936/1 |
FILTRON | PM 936 |
FRAM | C10039ECO |
FRIGAIR | FL07.401 |
GM | 090542912 |
GM | 093185390 |
GM | 093185604 |
GM | 90542912 |
GM | 93185390 |
GM | 93185604 |
HEN | E59KP D78 |
HIFI FILTE | SN 70143 |
HOFFER | 4229 |
HOFFER | 4229/1 |
IAP | 122-09071 |
IPS PARTS | IFG-3007 |
JAPANPAR | FC-ECO009 |
JAPKO | 3ECO009 |
JC PREMIUM | B3X005PR |
JPG | 1218700300 |
JSASAKASHI | FE1007 |
KAGER | 11-0023 |
KAMOKA | F300401 |
KAVO PARTS | SF-963 |
KLAXCAR | FE005z |
KNECHT | KX 231D |
KNECHT | KX 78D |
KOLBENSCHM | 50013687 |
KOLBENSCHM | 50014554 |
KRAFT AUTO | 1721601 |
KRAFT AUTO | 1721605 |
KSHEUROPE | 1804.0084044 |
LUCASFILTE | LFDE113 |
LYNXAUTO | LF-1505 |
MAG | 152071760863 |
MAG | 153071760722 |
MAG | 154096913460 |
MAG | 213908202800 |
MAG | 213908507000 |
MAHLE | KX 231D |
MAHLE | KX 78D |
MANN | P 732 x |
MANN | PU 8013 z |
MAPCO | 63232 |
MAXGEAR | 26-0075 |
MDR | MFF-3E09 |
MEATDORIA | 4229 |
MEATDORIA | 4229/1 |
MECAFILTER | ELG5245 |
MECAFILTER | ELG5448 |
MECAFILTER | G13 |
MEYLE | 614 818 0000 |
MFILTER | DE 3115 |
MGA | FG2011 |
MISFAT | F689 |
MOTAQUIP | VFF363 |
MOTAQUIP | VFF541 |
MS | 732X-KF-PCS-MS |
MS | 8013Z-KF-PCS-MS |
MULLER FIL | FN147 |
MULLER FIL | FN149 |
NPS | S133I02 |
OPEL | 08 18 531 |
OPEL | 093190459 |
OPEL | 58 18 508 |
OPEL | 58 18 509 |
OPEL | 8 18 531 |
OPEL | 93190459 |
OPENPARTS | EFF5001.10 |
OPENPARTS | EFF5143.10 |
OPTIMAL | FF-01218 |
OSSCA | 04465 |
Omnicraft | 2136745 |
PATRON | PF3148 |
PEMEBLA | JAPFC-ECO009 |
PROFIT | 1532-0732 |
PURFLU | C511 |
PZL | WP1013X |
QH TALBROS | QFF0203 |
QH TALBROS | WF8166 |
QUINTON HA | QFF0203 |
REVITA | FRC00172 |
RIDEX | 9F0019 |
SAAB | 51 95 516 |
SAAB | 54 64 646 |
SAAB | 90 542 912 |
SAKURAAUTO | EF-32890 |
SAKURAAUTO | F-32990 |
SCT | SC 7077 P |
SCT | ST 760 |
SIVENTO | S30097 |
SOFIMA | S 6689 N |
STARLINE | SF PF7069 |
STARLINE | SF PF7531 |
STELLOX | 21-00479-SX |
STELLOX | 21-00801-SX |
Sampiyon F | CE 1370 M |
Stark | SKFF-0870018 |
TECNECO FI | GS0456 |
TECNOCAR | N490 |
TOPRAN | 205 628 |
UFI | 26.689.00 |
UNICO F. | FP 792 x |
UNIFLUX | XN531 |
VAICO | V40-0141 |
VALEO | 587902 |
VAUXH | 90542912 |
VAUXH | 93185390 |
VAUXH | 93185604 |
WE PARTS | 311060164 |
WILMINK | WG1018589 |
WILMINK | WG1196174 |
WILMINK | WG1215174 |
WILMINK | WG1215230 |
WILMINK | WG1429879 |
WILMINK | WG1499036 |
WILMINK | WG1747756 |
WILMINK | WG1792877 |
WIXFILTERS | WF 8166 |
WIXFILTERS | WF8405 |
ZEKKERT | KF-5238E |
OPEL
|
SAAB
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.