Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
1A FIRST | D20602 |
4X4 ESTANF | EST-30-08-891 |
ACEMARK | 105317 |
AKRON-MALÒ | 1520080 |
AUTOMEGA | 180014710 |
AUTOMOTOR | LATG09 |
AVS AUTOPA | M361 |
BORG BECK | BFF8101 |
BOSCH | 0 986 450 694 |
BOSCH | 1 457 434 200 |
CHAMPION | CFF100132 |
CHAMPION | L132/606 |
CITRO | 1906.14 |
CITRO | 1906.E2 |
CITRO | 94 019 061 48 |
CLEANF | DN 220 |
CLEANF | DN 222 |
COMLINE | EFF014 |
CONTINENTA | 28.0002-4008.2 |
CONTINENTA | 28.0002-4044.2 |
COOPERSFIA | FP4779 |
DELPHI | HDF796 |
DELPHI | HDF902 |
DENCKERMAN | A120011 |
DENCKERMAN | A120309 |
DIAMAX | DF3016 |
DONALDSON | P556287 |
DT SPARE P | 6.33221 |
DYNAMATRIX | DFFX23D |
DÜRER | F7217 |
EUROREPAR | E148101 |
FEBI | 22575 |
FI.BA | FK-79 |
FILFILTER | MF 796 |
FILTRON | PM 844 |
FILTROSVOX | FBS2/255 |
FLEETGUARD | FF4052A |
FORD USA | 78GB9150AA |
FORD USA | 92GX9150AA |
FORD | 1 583 371 |
FORD | 5 011 306 |
FORD | 5 026 836 |
FORD | 5 026 837 |
FRAM | C4161 |
HEN | E76K D42 |
HIFI FILTE | SN 001 |
HIFI FILTE | SN 565 |
HOFFER | 4115 |
HOFFER | 4116 |
IAP | 122-06021 |
JC PREMIUM | B3G016PR |
KAGER | 11-0033 |
KLAXCAR | FE070z |
KNECHT | KX 24D |
KOLBENSCHM | 50013031 |
KRAFT AUTO | 1723200 |
LUCASFILTE | LFDE109 |
LYNXAUTO | LF-1309 |
MAG | 152071760558 |
MAG | 152071760791 |
MAG | 359002300940 |
MAHLE | KX 24 |
MAHLE | KX 24D |
MANN | P 945 x |
MAXGEAR | 26-0281 |
MEATDORIA | 4115 |
MEATDORIA | 4116 |
MECAFILTER | ELG5205 |
MECAFILTER | G09 |
METALLEVE | KX 24 |
MFILTER | DF 698 |
MGA | FG2012 |
MISFAT | M361 |
MOTAQUIP | VFF104 |
MULLER FIL | FN602 |
NPS | S133I27 |
OPENPARTS | EFF5082.10 |
OPTIMAL | FF-01214 |
OSSCA | 01470 |
Omnicraft | 2136813 |
PATRON | PF3043 |
PEUGE | 1906.14 |
PEUGE | 1906.E2 |
PROFIT | 1532-0419 |
PURFLU | CS178A |
PZL | WP413X |
PZL | WP415X |
QH TALBROS | 33196E |
QH TALBROS | QFF0263 |
QH TALBROS | WF8020 |
QUINTON HA | QFF0263 |
RENAU | 77 01 028 181 |
RENAU | 77 01 065 610 |
RENAU | 77 11 502 907 |
REVITA | FRC00156 |
SCT | ST 701 |
SOFIMA | S 7111 NC |
SOFIMA | S 8111 NC |
SOGEFIPRO | FP9477 |
STELLOX | 21-00024-SX |
Sampiyon F | CE 1796 M |
Sampiyon F | CE 1796 MA |
TECFIL | PC2/255 |
TECNECO FI | GS014L |
TECNOCAR | N1118 |
UFI | 24.360.00 |
UFI | 24.361.00 |
UNICO F. | FP 8112 x |
UNIFLUX | XN2 |
VALEO | 587704 |
WE PARTS | 311060074 |
WILMINK | WG1018179 |
WILMINK | WG1215175 |
WILMINK | WG1426330 |
WILMINK | WG1431115 |
WILMINK | WG1499173 |
WILMINK | WG1499177 |
WILMINK | WG1747664 |
WILMINK | WG1792836 |
WIXFILTERS | WF8020 |
CITROËN
|
FORD
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Filtr paliwa to element wyposażenia pojazdu odpowiedzialny za zatrzymywanie zanieczyszczeń zawartych w benzynie lub oleju napędowym. Składa się z części filtrującej z wkładem oraz metalowej, odpornej na korozję, obudowy. Ponadto, jego zadaniem jest również częściowe wytrącanie wody z paliwa. W benzynie, a tym bardziej w oleju napędowym, znajdują się duże ilości zanieczyszczeń, nawet jeśli mówimy o paliwie najwyższej jakości. Jeżeli przedostają się one do jednostki napędowej, sieją tam spustoszenie, powodując przedwczesne zużycie silnika.
W silnikach benzynowych filtry paliwa zatrzymują zanieczyszczenia o wielkości 10 μm i większe. Jest to zupełnie wystarczające, ażeby zachować silnik w dobrym stanie. Jednak silniki diesla są zdecydowanie bardziej narażone na szkodliwe działanie zanieczyszczeń, ponadto w oleju napędowym jest więcej niepożądanych substancji niż w benzynie. Dlatego też filtr oleju napędowego powinien filtrować cząsteczki o wielkości 3 μm i większe.
Zatkany filtr paliwa można poddać czyszczeniu, jednak większość fachowców zaleca wymianę tego elementu. Podobnie w przypadku każdego innego uszkodzenia – np. usterki mechanicznej. Zwykle lepiej nie czekać, aż filtr paliwa przestanie działać, lepiej wymienić go zawczasu w trosce o stan jednostki napędowej. W silnikach benzynowych zaleca się wymianę co 25 do 100 tys. kilometrów, w zależności od jakości używanego paliwa oraz jakości samego filtra. W jednostkach wysokoprężnych wskazana jest coroczna wymiana filtra paliwa i obudowy przed zimą.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.