- Szerokość 1 [mm]: 183,5
- Wysokość 1 [mm]: 55
- Grubość 1 [mm]: 17
- System hamulcowy: BOSCH
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Z akustycznym czujnikiem zużycia
- Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]: 4
- Ciężar [kg]: 2,25
Dodaj opinię
(31.05.2020)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet A.B.S. 37457
(25.03.2019)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet A.B.S. 37787
(11.03.2018)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet A.B.S. 37273
Producent | Numery OEM |
---|
ABE | C1Y035ABE-P |
AKEBONO | AN-4684WK |
AKEBONO | AN-4684WKE |
ALANKO | 10301936 |
ALANKO | 10302291 |
ALLMAKES | 5142559B |
APEC | PAD1557 |
APEC | PD3617 |
ASHUKI | US104230 |
ATE | 13.0460-8018.2 |
BENDIX | 510231 |
BLUEPRINT | ADA104230 |
BORG BECK | BBP2156 |
BOSCH | 0 986 494 483 |
BOSCH | 0 986 TB3 119 |
BRAKE ENG | PA1767 |
BREMBO | H 83 007 |
BREMBO | P 11 017 |
BREMBO | P11017N |
BREMSI | BP3277 |
CAR | PNT1041 |
CHEVR | 5142559AA |
CHRYS | 05142559AA |
CHRYS | 5137666AA |
CHRYS | 5142558AA |
CHRYS | 5142558AB |
CHRYS | 5142558AC |
CHRYS | 5142559AA |
CHRYS | 5142559AB |
CHRYS | 5175208AA |
CIFAM | 822-717-0 |
COMLINE | ADB36086 |
COMLINE | CBP36086 |
DELPHI | LP2033 |
DELPHI | LP3056-C |
DJ PARTS | BP1918 |
DJ PARTS | BP2574 |
FEBI | 116112 |
FERODO | FDB4078 |
FERODO | FDB4078-D |
FERODO | FSL4078 |
FMSI | D1058-7965 |
FMSI | D1058-8838 |
FREMAX | FBP-1703 |
FTE | 9001661 |
FTE | 9002145 |
FTE | BL2717A1 |
GIRLING | 6141349 |
HAVAM | HP7683 |
HELLA | 8DB 355 011-891 |
HELLA | 8DB 355 031-121 |
ICER | 182068 |
ITAL2 | K05137666AA |
ITAL2 | K05142558AA |
ITAL2 | K05142558AB |
ITAL2 | K05142558AC |
ITAL2 | K05142559AA |
ITAL2 | K05142559AB |
ITAL2 | K05175208AA |
JAPANPAR | PA-911AF |
JAPKO | 50911 |
JPG | 5063600410 |
JURATEK | JCP8201 |
KAISHIN | FK10127 |
KAWE | 1128 08 |
LANCIA | K05137666AA |
LANCIA | K05142558AA |
LANCIA | K05142558AB |
LANCIA | K05142558AC |
LPR | 05P1401 |
LPR | OPK486 |
MAG | 363700201503 |
MAG | 363700411017 |
MAG | 363802161006 |
MAPCO | 47791HPS |
MAPCO | 6894 |
MAPCO | 6894HPS |
MAXGEAR | 19-2890 |
METELLI | 22-0717-0 |
MEYLE | 025 241 6417/W |
MIN | MDB2696 |
MIN | MDB82696 |
MOTAQUIP | LVXL1630 |
MS | 13046141342N-SET-MS |
MS | 201062440 |
Motrio | 8550502502 |
NAPA | PBP7389 |
NATIONAL | NP3035 |
NK | 229333 |
NPS | F360T202 |
OPTIMAL | 12578 |
OPTIMAL | BP-12578 |
PAGID | T1503 |
PROTECHNIC | PRP1240 |
PROTECHNIC | PRP1240-3M |
QUINTON HA | BP1717 |
QUINTON HA | MBP1717 |
RAICAM | RA.1060.1 |
REMSA | 1128.08 |
REMSA | 1128.18 |
RHIAG | BD S742 |
RHIAG | BD S742P |
ROADHOUS | 21128.08 |
ROADHOUS | 21128.18 |
SCT | SP 694 PR |
STELLOX | 000 536B-SX |
STELLOX | 1139 008B-SX |
SWAG | 72 11 6112 |
Stark | SKBP-0010328 |
TEXTAR | 24163 178 0 4 T4051 |
TEXTAR | 2416401 |
TRISCAN | 8110 80540 |
TRW | GDB4134 |
USN | R37511 |
VALEO | 598743 |
VALEO | 604042 |
VALEO | 670743 |
VALEO | 671242 |
VILLAR | 608.8235 |
VILLAR | 626.1401 |
WAGNER | WBP24164A |
WAGNER | WBP24164A-D |
WOKING | P10283.08 |
ZIMMERMANN | 24164.175.1 |
CHRYSLER
|
LANCIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.