Dodaj opinię
(26.09.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet BOSCH 0 986 494 664
(15.04.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet BOSCH 0 986 494 769
(15.04.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet BOSCH 0 986 494 767
(27.08.2021)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet BOSCH 0 986 424 523
(20.08.2021)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet BOSCH 0 986 424 541
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 36604 |
ABEX | T6345 |
ATE | 13 0460 5840 2 |
ATE | 605840 |
BENDIX | 572182B |
CHEVR | 04 466 320 10 |
DAIHA | 446633050 |
DELPHI | LP834 |
FERODO | FDB478 |
GIRLING | 6111689 |
GIRLING | 6131649 |
HAVAM | RS7400 |
HBELPARTS | GDB978 |
HBJAKOPART | J3612005 |
HELLA | 8DB 355 006-431 |
HITEC | H372 |
HOLDE | 04 466 320 10 |
HPZEB | 2478 |
ICER | 180734 |
JURID | 572182J |
LEXUS | 04466 33050 |
LEXUS | 04466 33110 |
LEXUS | 0446612070 |
LEXUS | 0446632010 |
LEXUS | 0446648010 |
LEXUS | 0446648050 |
LEXUS | 446620110 |
MIN | MDB1994 |
MK K | D2114M-02 |
NISSA | AY060 TY002 |
NISSA | AY060 TY008 |
NISSHINBO | PF-1321 |
OPEL | 04 466 320 10 |
PAGID | T 0393 |
QUINTON HA | BP695 |
REMSA | 214.04 |
ROADHOUS | 2214.04 |
ROULUNDS | 428881 |
SAAB | 04 466 320 10 |
SBS | 1501224551 |
SPIDAN | 31264 |
TEXTAR | 21833 155 0 5 |
TEXTAR | 2183301 |
TOYOT | 04466 12070 |
TOYOT | 04466 12110 |
TOYOT | 04466 20010 |
TOYOT | 04466 20020 |
TOYOT | 04466 20040 |
TOYOT | 04466 20060 |
TOYOT | 04466 20070 |
TOYOT | 04466 20080 |
TOYOT | 04466 20100 |
TOYOT | 04466 20110 |
TOYOT | 04466 32010 |
TOYOT | 04466 32020 |
TOYOT | 04466 32050 |
TOYOT | 04466 33010 |
TOYOT | 04466 33040 |
TOYOT | 04466 33050 |
TOYOT | 04466 33110 |
TOYOT | 04466 33150 |
TOYOT | 04466 48010 |
TOYOT | 04466 48050 |
TOYOT | 04466 YZZC5 |
TOYOT | 04466YZZC6 |
TOYOT | 04491 33070 |
TOYOT | 04492 20010 |
TOYOT | 04492 20011 |
TOYOT | 04492 20012 |
TOYOT | 04492 20020 |
TOYOT | 04492 20021 |
TOYOT | 04492 20022 |
TOYOT | 04492 20030 |
TOYOT | 04492 20040 |
TOYOT | 04492 20050 |
TOYOT | 04492 20051 |
TOYOT | 04492 20060 |
TOYOT | 04492 20061 |
TOYOT | 04492 20062 |
TOYOT | 04492 20070 |
TOYOT | 04492 20071 |
TOYOT | 04492 20080 |
TOYOT | 04492 20090 |
TOYOT | 04492 20100 |
TOYOT | 04492 20140 |
TOYOT | 04492 20150 |
TOYOT | 04492 32010 |
TOYOT | 04492 32011 |
TOYOT | 04492 32012 |
TOYOT | 04492 32020 |
TOYOT | 04492 32060 |
TOYOT | 04492 32061 |
TOYOT | 04492 32070 |
TOYOT | 04492 32080 |
TOYOT | 04492 33010 |
TOYOT | 04492 33020 |
TOYOT | 04492 33030 |
TOYOT | 04492 33031 |
TOYOT | 44661 2110 |
TOYOT | 44662 0020 |
TOYOT | 44662 0100 |
TOYOT | 446620010 |
TOYOT | 446620040 |
TOYOT | 446620060 |
TOYOT | 446620070 |
TOYOT | 446620080 |
TOYOT | 446620110 |
TOYOT | 446632020 |
TOYOT | 446632050 |
TOYOT | 446633010 |
TOYOT | 446633040 |
TOYOT | 446633050 |
TOYOT | 446633110 |
TOYOT | 446633150 |
TOYOT | 446648010 |
TOYOT | 449133070 |
TOYOT | 449220010 |
TOYOT | 449220011 |
TOYOT | 449220012 |
TOYOT | 449220020 |
TOYOT | 449220021 |
TOYOT | 449220022 |
TOYOT | 449220030 |
TOYOT | 449220040 |
TOYOT | 449220050 |
TOYOT | 449220051 |
TOYOT | 449220060 |
TOYOT | 449220061 |
TOYOT | 449220062 |
TOYOT | 449220070 |
TOYOT | 449220071 |
TOYOT | 449220080 |
TOYOT | 449220090 |
TOYOT | 449220100 |
TOYOT | 449220140 |
TOYOT | 449220150 |
TOYOT | 449232010 |
TOYOT | 449232011 |
TOYOT | 449232012 |
TOYOT | 449232020 |
TOYOT | 449232060 |
TOYOT | 449232061 |
TOYOT | 449232070 |
TOYOT | 449232080 |
TOYOT | 449233010 |
TOYOT | 449233020 |
TOYOT | 449233030 |
TOYOT | 449233031 |
TRUSTING | 164.1 |
TRW | GDB1168 |
TRW | GDB3164 |
VAUXH | 04 466 320 10 |
LEXUS
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.