- Materiał: Low-Metallic
- Oznaczenie kontrolne: ECE-R90
- Numer WVA: 20852
- Grubość [mm]: 15
- Szerokość [mm]: 107,5
- Wysokość [mm]: 66,1
- Ograniczenia producenta: SUMITOMO System
- Numer artykułu zalecanego dodatku: 1 987 474 103
Dodaj opinię
(26.09.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet BOSCH 0 986 494 664
(15.04.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet BOSCH 0 986 494 769
(15.04.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet BOSCH 0 986 494 767
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 36462 |
ABEX | T0882 |
ATE | 13 0460 5935 2 |
ATE | 27 0460 2508 2 |
ATE | 605935 |
BENDIX | 572178B |
BREMBO | P 83 006 |
DELCOREMY | LP448 |
FERODO | FDB288 |
GIRLING | 613522 |
HAVAM | RS6160 |
HBELPARTS | J3602036 |
HBJAKOPART | J360 2036 |
HELLA | 8DB 355 007-301 |
HITEC | H307 |
HPZEB | 2218 |
JURID | 572178J |
LEXUS | V91181002 |
LEXUS | V9118A002 |
MIN | MDB1139 |
MK K | D2020-02 |
NISSA | AY040 TY030 |
NISSHINBO | PF-1086 |
PAGID | T0882 NA |
QUINTON HA | BP327 |
REMSA | 132.00 |
ROADHOUS | 2132.00 |
SBS | 1501224509 |
TEXTAR | 20852 155 0 4 |
TEXTAR | 2085201 |
TOYOT | 04465 35090 |
TOYOT | 04465 35170 |
TOYOT | 04465 35180 |
TOYOT | 04465 35210 |
TOYOT | 04465 60040 |
TOYOT | 04465 60060 |
TOYOT | 04465 YZZCA |
TOYOT | 04491 35070 |
TOYOT | 04491 35071 |
TOYOT | 04491 35080 |
TOYOT | 04491 35081 |
TOYOT | 04491 35120 |
TOYOT | 04491 60010 |
TOYOT | 04491 60011 |
TOYOT | 04491 60030 |
TOYOT | 04491 60040 |
TOYOT | 04491 60050 |
TOYOT | 446535170 |
TOYOT | 449135080 |
TOYOT | 449160010 |
TOYOT | V91181002 |
TOYOT | V9118A002 |
TRW | GDB352 |
VW | J04 491 351 30 |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.