- Grubość 1 [mm]: 17,5
- Spełnia wymagania Normy ECE: Approved
- Drgania: Z tłumikiem drgań skrętnych
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Bez styku zużycia
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
- Oznaczenie kontrolne: ECE R90 APPROVED
Dodaj opinię
(11.10.2020)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet CIFAM 822-614-0
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 37223 |
ABS | 37223 OE |
AKRON | 1050749 |
APEC | PAD1180 |
APEC | PD3525 |
APXENERGY | X41043 |
ASHIKA | 50-02-212 |
ATE | 13.0460-5817.2 |
ATE | 605817 |
BENDIX | 572517 |
BENDIX | 572517B |
BENDIX | 572517X |
BENDIX | BPD2057 |
BLUEPRINT | ADT342112 |
BOSCH | 0 986 424 712 |
BOSCH | 0 986 424 808 |
BRECK | 23526 00 |
BREMBO | P 83 054 |
COMLINE | ADB0896 |
COMLINE | CBP0896 |
DELPHI | LP1446 |
DELPHI | LP1804 |
DEX | 2630.0 |
DON | PCP1417 |
E.T.F. | 12-0963 |
FEBI | 16578 |
FERODO | FDB1528 |
FERODO | FDS1528 |
FERODO | FSL1528 |
FMSI | D0817 |
FMSI | D1733 |
FRITECH | 630.0 |
GALFER | 20716 |
GALFER | 21341 |
ICER | 181704 |
INBRA | PNT738 |
JAPANPAR | JPA-212AF |
JAPANPAR | PA-212AF |
JAPANPAR | PA-212MK |
JAPKO | 50212 |
JURATEK | JCP1528 |
JURID | 572517D |
JURID | 572517J |
LPR | 05P837 |
MAG | 363916060493 |
MAG | PF0493 |
METELLI | 22-0614-0 |
MGA | 632 |
MIN | MDB2013 |
MIN | MDB2291 |
MK K | D2180 |
NECTO | FD7020A |
NK | 224567 |
OPENPARTS | BPA0742.00 |
PAGID | T1256 |
PAGID | T1330 |
PEX | 7.736 |
QUINTON HA | BP1251 |
QUINTON HA | BP1349 |
RAICAM | 1.572.0 |
RAICAM | 572.0 |
RAICAM | RA.0572.0 |
RAICAM | RA.1572.0 |
RBRAKE | RB1704 |
REMSA | 742.00 |
REMSA | PCA074200 |
REMY | RAP1974 |
ROADHOUS | 2742.00 |
SAMKO | 5SP837 |
SBS | 1501224567 |
SIMER | 1046 |
STOP | 572517S |
SWAG | 81 91 6578 |
TEXTAR | 23526 17,5 04 |
TEXTAR | 2352601 |
TEXTAR | 23864 17,0 04 |
TOYOT | 04465-13030 |
TOYOT | 04465-1A010 |
TOYOT | 04465-20500 |
TOYOT | 04465-20540 |
TOYOT | 04465-20570 |
TOYOT | 04465-21030 |
TOYOT | 04465-2B030 |
TOYOT | 04465-30280 |
TOYOT | 04465-30300 |
TOYOT | 04465-32220 |
TOYOT | 04465-YZZDF |
TRUSTING | 630.0 |
TRW | GDB3316 |
VALEO | 301827 |
VALEO | 598827 |
WAL | WBP23526A |
WOKING | P6423.00 |
WOKING | P642300 |
ZIMMERMANN | 235261751 |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Firma CIFAM to marka włoskiego koncernu Metelli, która produkuje części zamienne do samochodów w jakości oryginalnej. Przedsiębiorstwo do dnia dzisiejszego pozostaje producentem znanym z niezawodnych części samochodowych dedykowanych do układu hamulcowego i systemu przeniesienia napędu, a części przeznaczone są na niezależny rynek oraz pierwsze wyposażenie fabryczne wielu popularnych marek samochodowych.
CIFAM spełnia wszystkie standardy jakości (m.i. ECE R 90), a w zakładach produkcyjnych marki używa się tego samego oprogramowania, obrabiarek i automatycznych linii montażowych, co u głównych producentów samochodów. Wszystkie części samochodowe CIFAM po przetestowaniu ich w symulacji komputerowej, firma testuje w prawdziwym życiu (w zakładach i na drodze).
Firma kładzie duży nacisk na nieustanny rozwój. Inwestycje w zaplecza badawcze i linie produkcyjne poskutkowały uzupełnieniem oferty marki CIFAM m.in. w pompy sprzęgła, pompy wody, przeguby napędowe oraz łożyska koła. W planach jest także poszerzenie asortymentu dedykowanego układowi sterowania sprzęgłem.
Wszystkie części samochodowe firmy CIFAM to synonimy wysokiej jakości i niebywałej trwałości. Ponad trzydziestoletnie doświadczenie na rynku motoryzacyjnym sprawiło, że obecnie części zamienne CIFAM eksportowane są do ponad 90 krajów na całym świecie, a marka należy do jednych z najbardziej cenionych w branży.