- Szerokość [mm]: 87
- Wysokość [mm]: 52,9
- Grubość [mm]: 16,4
- Rodzaj osi: Rear
- Techniczny numer informacyjny: BL2476B1
- System hamulcowy: TRW
- Typ układu hamulcowego: Hamulce tarczowe
- Oznaczenie kontrolne: E9 90R-01110/1056
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 13.0460-2740.2 |
ATE | 13.0460-2753.2 |
ATE | 13.0460-2845.2 |
ATE | 13.0460-2860.2 |
ATE | 13.0460-2886.2 |
ATE | 602740 |
ATE | 602753 |
ATE | 602845 |
ATE | 602860 |
ATE | 602886 |
AUDI | 8E0 698 451 B |
BARUM | BA2212 |
BENDIX | 573005B |
BORG BECK | BBP1778 |
BOSCH | 0 986 494 516 |
BOSCH | 0 986 494 517 |
BOSCH | 0 986 494 521 |
BREMBO | P 68 035 |
CITRO | 1607083280 |
CITRO | 1609252880 |
CITRO | 1616872680 |
CITRO | 425420 |
DELPHI | LP1713 |
DS | 1607083280 |
DS | 1609252880 |
DS | 425420 |
FERODO | FDB1491 |
FERODO | FDB1770 |
FMSI | D1112-7773 |
FMSI | D1112-8216 |
FMSI | D1798-9029 |
FREN-J | 862081 |
GIRLING | 6114391 |
GIRLING | 6114671 |
GIRLING | 6118131 |
HPZEB | HP7440 |
HPZEB | W20244 |
HPZEB | W20386 |
ICER | 181650-703 |
MGA | MGA1007 |
MIN | MDB2782 |
MIN | MDB3312 |
NECTO | FD6940A |
NECTO | FD7179A |
PAGID | T1577 |
PAGID | T2211 |
PEUGE | 1607083280 |
PEUGE | 1609252880 |
PEUGE | 1619790680 |
PEUGE | 425396 |
PEUGE | 425420 |
REMSA | 1391.00 |
REMSA | 1391.10 |
REMSA | 21391.00 |
REMSA | 21391.10 |
REMSA | 2263.03 |
REMSA | 2263.74 |
REMSA | 263.03 |
REMSA | 263.74 |
RENAU | 44 06 002 95R |
RENAU | 44 06 003 64R |
RENAU | 44 06 008 19R |
RENAU | 44 06 020 70R |
RENAU | 44 06 024 66R |
RENAU | 44 06 035 11R |
RENAU | 44 06 035 30R |
RENAU | 44 06 057 13R |
RENAU | 44 06 058 39R |
RENAU | 44 06 064 18R |
RENAU | 44 06 073 24R |
RENAU | 44 06 079 60R |
RENAU | 44 06 613 32R |
RENAU | 60 25 371 650 |
RENAU | 77 01 207 695 |
RENAU | 77 01 208 213 |
RENAU | 77 01 208 416 |
RENAU | 77 01 208 421 |
RENAU | 77 01 209 735 |
RENAU | 77 01 209 841 |
ROADHOUS | 21391.00 |
ROADHOUS | 21391.10 |
ROADHOUS | 2263.03 |
ROADHOUS | 2263.74 |
ROULUNDS B | 862081 |
SEAT | 1J0 698 451 F |
SEAT | 1J0 698 451 N |
SEAT | 8E0 698 451 L |
SIMER | 383.1 |
TEXTAR | 2355405 |
TEXTAR | 2355406 |
TRW | GDB1439 |
TRW | GDB1467 |
TRW | GDB1813 |
VW | 1J0 698 451 F |
VW | 1J0 698 451 N |
VW | 8E0 698 451 B |
VW | 8E0 698 451 L |
AUDI
|
CITROËN
|
DS
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
RENAULT
|
SEAT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
FTE Automotive to wiodący, międzynarodowy producent części samochodowych, w tym głównie elementów układu hamulcowego oraz części systemów sterowania sprzęgłem. Korzenie firmy sięgają roku 1943. Wraz z dynamicznym rozwojem firmy uruchamiano nowe linie produkcyjne i poszerzano asortyment oferowanych części do aut. Aktualnie marka FTE należy do koncernu Valeo.
FTE jest nie tylko wiodącym partnerem koncernu Valeo w zakresie rozwoju, ale także dużym dostawcą części jakości OE dla międzynarodowego przemysłu motoryzacyjnego (wiele popularnych marek, np. Renault oraz Citroen). Ponadto marka jest także preferowanym partnerem na niezależnym rynku części zamiennych.
Firma korzysta z ogromnego doświadczenia i wiedzy, co pozwala na produkcję części samochodowych o bardzo wysokiej jakości i niezawodności. FTE oferuje duży zakres części zamiennych - od części do układu sterowania sprzęgłem, przez części do układu hamulcowego, aż po płyny hamulcowe.
Każda z części do samochodów FTE to pierwszorzędna jakość i trwałość na najwyższym, światowym poziomie. Części zamienne tej marki można kupić w naprawdę dobrej cenie. Oferta skierowana jest do samochodów osobowych i użytkowych, głównie produkcji europejskiej.