- Ograniczenia producenta: TRW
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
- Wysokość [mm]: 61
- Długość [mm]: 114,8
- Grubość [mm]: 17,5
Dodaj opinię
(13.07.2015)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet GIRLING 6113512
(03.06.2015)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet GIRLING 6113072
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 36516 |
ACDELCO | AC444681D |
ATE | 13046029642 |
AUDI | 6U0 698 151 |
AUDI | 6U0 698 151 A |
AUDI | 6U0 698 151 D |
BENDIX | 571540B |
BENDIX | 571540X |
BORG BECK | BBP1080 |
BORG BECK | BBP1604 |
BOSCH | 0 986 TB2 305 |
BOSCH | 986424373 |
BRAKE ENG | PA1608 |
BREMBO | P85022 |
DELPHI | LP0250 |
DELPHI | LP1429 |
DELPHI | LP250 |
DITAS | DFB3060 |
FEBI | 116209 |
FEBI | 16386 |
FERODO | FDB610 |
FERODO | FDB610B |
FIRST LINE | FBP3229 |
FTE | BL1367A3 |
HELLA | 8DB 355 017-931 |
HERZOG GER | 886516 |
ICER | 181317 |
ICER | 181317700 |
JPG | 3541 |
JURID | 571540D |
JURID | 571540J |
KAWE | 81191 |
LEMFO | 20701 03 |
LEMFO | 24844 03 |
LPR | 05P651 |
LPR | 05P853 |
MAG | 363702160204 |
MAG | 363702160641 |
MAPCO | 6322 |
METELLI | 2200390 |
METZGER | 015400 |
METZGER | 062020 |
MEYLE | 025 208 6117 |
MGA | 707 |
MIN | MDB1913 |
NECTO | FD6386A |
NECTO | FD6386N |
NK | 224303 |
PAGID | T5054 |
PEX | 7529 |
PEX | 7529S |
QH BENELUX | 7040 |
QUINTON HA | BP1133 |
RAMEDER | T0600031 |
RAMEDER | T0610502 |
REMSA | 062000 |
REMSA | 062020 |
REMSA | 26341 |
REMSA | 62000 |
REMSA | 62020 |
ROULUNDS | 444681 |
SBS | 224303 |
SKODA | 004 532 247 |
SKODA | 004 532 247 A |
SKODA | 004 532 247 P |
SKODA | 004 532 248 |
SKODA | 004 532 251 |
SKODA | 004 532 251 A |
SKODA | 004 532 252 |
SKODA | 115 430 202 |
SKODA | 115 430 203 |
SKODA | 115 430 204 |
SKODA | 115 430 205 |
SKODA | 115 430 261 |
SKODA | 115 430 284 |
SKODA | 115 430 285 |
SKODA | 6U0 698 151 |
SKODA | 6U0 698 151 A |
SKODA | 6U0 698 151 B |
SKODA | 6U0 698 151 C |
SKODA | 6U0 698 151 D |
SKODA | 6U0 698 151 E |
SKODA | 6U0 698 151 F |
SKODA | 6U7 615 105 |
SPIDAN | 32265 |
SWAG | 30916386 |
TEXTAR | 2166201 |
TEXTAR | 2166217814 |
TRISCAN | 811029007 |
TRUSTING | 0410 |
TRW | GDB1280 |
VAICO | V108120 |
VALEO | 301217 |
VALEO | 551665 |
VALEO | 598217 |
VW | 004 532 247 A |
VW | 6U0 698 151 A |
VW | 6U0 698 151 B |
VW | 6U0 698 151 C |
VW | 6U0 698 151 D |
VW | 6U0 698 151 E |
VW | 6U0 698 151 F |
WAGNER | WBP21662A |
WOKING | P720300 |
ZIMMERMANN | 208611801 |
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Girling to firma motoryzacyjna, specjalizująca się w produkcji elementów układu hamulcowego. Sławą w Europie i nie tylko cieszą się tarcze hamulcowe Girling, będące bez wątpienia flagowym produktem firmy. Niemniej jednak szczęki czy klocki hamulcowe Girling również cieszą się uznaniem. Poza głównymi częściami nowoczesnych układów hamulcowych, producent oferuje również inne elementy, bez których skuteczne hamowanie nie byłoby możliwe. Tym samym w ofercie znajdują się również przewody hamulcowe, pompy płynu hamulcowego i wiele więcej. Istnieje również możliwość zakupu pełnego zestawu hamulcowego Girling.
Części samochodowe Girling słyną z innowacyjności, która zawsze była ich znakiem rozpoznawczym. Zespół naukowy zatrudniony przez przedsiębiorstwo nieustanni pracuje nad udoskonalaniem produktów. Wykorzystując najnowocześniejsze technologie, firma dba o to, aby oferowane części zamienne nie odbiegały jakościowo od autoczęści z pierwszego montażu. Autoczęści producenta spełniają najbardziej rygorystyczne normy efektywności i bezpieczeństwa.
Marka Girling jest obecna na rynku od przeszło 90 lat. Już ponad pół wieku temu hamulce Girling zdobyły uznanie na całym świecie. Powszechnie wykorzystywano je w sportach motorowych. Produkty Girling szczególne uznanie zdobyły w Formule 1, gdzie korzystało z nich wielu zwycięzców klasyfikacji generalnej zawodów. Dzisiaj producent oferuje wydajne, wysokiej klasy części zamienne układu hamulcowego głównie dla samochodów osobowych. Oferta firmy pokrywa ponad 95% europejskiego parku samochodowego.