- Szerokość [mm]: 180,3
- Wysokość [mm]: 65,4
- Grubość [mm]: 17,9
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
- Techniczny numer informacyjny: T2262
- Numer WVA: 25736
- System hamulcowy: Teves
Dodaj opinię
(25.05.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet HELLA PAGID 8DB 355 011-501
(22.05.2019)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet HELLA PAGID 8DB 355 011-191
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 37996 |
A.B.S. | 37996OE |
A.B.S. | P24157 |
ABE | C1G065ABE |
AISIN | BPFO1018 |
AKEBONO | ACT1645 |
AKRON-MALÒ | 1051121 |
APEC | PAD1949 |
APEC | PAD1949B |
APEC | PD3371 |
ASHUKI | P11598 |
ASIMCO | KD6001 |
ATE | 13046072992 |
ATE | 13047072992 |
BENDIX Bra | BPD1177 |
BENDIX-AU | DB2353GCT |
BLUEPRINT | ADF124225 |
BORG BECK | BBP2443 |
BOSCH | 0986495388 |
BOSCH | 0986TB3207 |
BRAXIS | AA0444 |
BRECK | 257360070100 |
BREMBO | P24157 |
BREMBO | P24157N |
BREMSI | BP3546 |
CAR | PNT9781 |
CHAMPION | 573460CH |
CIFAM | 8229890 |
COMLINE | ADB02196 |
COMLINE | CBP02196 |
DANAHER | ADP0703 |
DBA Austra | DB2353SS |
DELPHI | LP2495 |
DELPHI | LP2495N18B1 |
DELPHI | LP2495ND19B1 |
DON | PCP1222 |
DYNAMATRIX | DBP4416 |
EBC BRAKES | DP22145 |
EBC BRAKES | DP32145C |
EBC BRAKES | DP42145R |
EBC BRAKES | DP52145NDX |
EBC BRAKES | DP62145 |
EBC BRAKES | DP92145 |
EBC BRAKES | DPX2145 |
EUROBRAKE | 5502222580 |
EUROREPAR | 1639373080 |
EUROREPAR | 1654490780 |
EUROREPAR | 1686270480 |
FEBEST | 2101CBSF |
FEBI | 116226 |
FERODO RAC | FCP4416H |
FERODO | FDB4416 |
FERODO | FDB4820S |
FMSI | 8873D1645 |
FMSI | D1645 |
FORD CHANG | CV6Z2001B |
FORD | 1775091 |
FORD | 2039733 |
FORD | 2286735 |
FORD | 2433781 |
FORD | 2454096 |
FORD | 2540221 |
FORD | BV612K021AC |
FORD | BV612K021AD |
FORD | FU2Z2V001C |
FORD | KTKV6C2K021AD |
FORD | KTKV6C2K021CA |
FORD | MEBV6J2K021AA |
FREMAX | FBP1896 |
FRITECH | 10050 |
FTE | 9001091 |
FTE | BL2773A1 |
GALFER | B1G12015782 |
HELLAPAGID | 355020831 |
HELLAPAGID | 355039711 |
HELLAPAGID | 8DB355039711 |
Hi-Q | SP1886 |
Hi-Q | SP4124 |
Hi-Q | SP4153 |
ICER | 182134 |
JAPANPAR | PA0310AF |
JAPKO | 500310 |
JURATEK | JCP4416 |
JURATEK | JCP8207 |
JURATEK | JCP8209 |
JURID | 573460J |
JURID | 575182JD |
KALE | 2573617905 |
KAWE | 151010 |
KEY PARTS | KBP2443 |
LINCO | BRF1496 |
LINCO | BRF1556 |
LINCO | CV6Z2001N |
LINCO | EJ7Z2001A |
LINCO | EJ7Z2001B |
LPR | 05P1879 |
MAG | 363700202262 |
MAPCO | 6667 |
MAPCO | 6667HPS |
METELLI | 2209890 |
METZGER | 1170689 |
MIN | MDB3364 |
MIN | MDB83364 |
MINTEX RAC | MDB3364FR |
MK Kashiya | D20065H |
MOTAQUIP | LVXL1756 |
MS | 13046072992NSETMS |
NAPA | PBP7090 |
NIBK | PN51011 |
NIBK | PN51011S |
NISSHINBO | NP5074SC |
NK | 222580 |
OPENPARTS | BPA151010 |
OPTIMAL | BP12622 |
PAGID R | T8125SP2001 |
PAGID | T2262 |
QUINTON HA | BP1866 |
RAICAM | RA10290 |
RBRAKE | RB2134 |
REMSA | 151010 |
RIDEX | 402B1008 |
ROADHOUS | 2151010 |
STELLOX | 000540BSX |
SWAG | 50116226 |
TEXTAR | 2573601 |
TOMEX | TX1891 |
TRISCAN | 811016029 |
TRUSTING | 10050 |
TRW | GDB2009 |
VAICO | V251774 |
VALEO | 601373 |
VALEO | 670373 |
WAGNER | WBP90116AD |
WOKING | P1410310 |
ZIMMERMANN | 257361801 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Hella Pagid to firma motoryzacyjna, wyspecjalizowana w produkcji części układu hamulcowego. Marka powstała na mocy porozumienia TMD Friction z przedsiębiorstwem Hella. Połączenie sił dwóch tak silnych podmiotów poskutkowało powstaniem firmy, która szybko stała się jednym z ważniejszych graczy wśród producentów części hamulcowych.
Firma Hella Pagid to przede wszystkim producent klocków i tarcz hamulcowych. Najwyższej klasy klocki i tarcze hamulcowe Hella Pagid to elementy montowane w samochodach osobowych, autach ciężarowych i przemysłowych oraz w innych pojazdach mechanicznych. Ponadto, w asortymencie znajdują się również szczęki hamulcowe, bębny hamulcowe oraz czujniki zużycia hamulców. Oferta producenta jest bardzo szeroka i zróżnicowana. Jeżeli chodzi o auta osobowe, części samochodowe Hella Pagid pokrywają dziś w całości rynek zachodniej Europy.
Specyfiką firmy Hella Pagid jest stałe dążenie do przekraczania kolejnych granic technologicznej wyobraźni. Technologiczne udoskonalenia klocków hamulcowych Hella Pagid sprawiają, że produkty te należą w swojej kategorii do najlepszych na rynku. Inżynierowie zatrudnieni przez firmę pracują w jej laboratorium badawczym, gdzie poszukują sposobów na udoskonalanie produktów. Gotowe części samochodowe Hella Pagid są natomiast poddawane szeregowi testów. Część z nich odbywa się w laboratorium, inne natomiast mają miejsce na drodze. Pomyślne przejście testów jest warunkiem koniecznym dopuszczenia danych autoczęści do sprzedaży.