Dodaj opinię
(10.06.2015)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet ICER 140927
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 36446 |
ACDELCO | 14EP063 |
AKEBONO | AN-8156K |
APEC | PAD0351 |
ASHIKA | 50-00-0306 |
ATE | 13.0460-7026.2 |
ATE | 13.0463-7026.2 |
ATE | 600058 |
ATE | 607026 |
AUTOMOTOR | ABP04234 |
AXEL KET_9 | GDB255 |
AXEL KET_9 | GDB3178 |
AXEL KET_9 | GDB7543 |
BARUM | BA2144 |
BENDIX | 510026 |
BENDIX | 510027 |
BENDIX | 571536B |
BOSCH | 0 986 466 402 |
BOSCH | 0 986 566 402 |
BRAKE ENG | PA2384 |
BREMBO | P 24 006 |
CHASE | 0297 |
DELPHI | LP204 |
DON | TDB93 |
DOYEN | GDB0255 |
EFI | EDB0206 |
EUROREPAR | 1686267080 |
FERODO | FDB206 |
FERRA | 178 479 |
FIRST LINE | 1166 |
FORD | 1 030 602 |
FORD | 1 039 106 |
FORD | 1 079 920 |
FORD | 1 185 89 |
FORD | 1 595 523 |
FORD | 5 015 919 |
FORD | 5 018 194 |
FORD | 5 018 899 |
FORD | 5 023 994 |
FORD | 6 095 773 |
FORD | 6 130 483 |
FORD | 6 132 807 |
FORD | 6 144 685 |
FORD | 6 147 496 |
FORD | 6 157 428 |
FORD | 6 158 945 |
FORD | 6 166 952 |
FORD | 6 174 786 |
FORD | 6 178 480 |
FORD | 6 189 146 |
FORD | 6 198 768 |
FORD | 6 704 267 |
FORD | 6 704 268 |
FORD | 84BB-2K021-BA |
FORD | 87FX-2K021-CA |
FORD | 87FX-2K021-GA |
FORD | 89BB-2K021-AB |
FORD | 96FX-2K021-SA |
FORD | 98FX-2K021-BA |
FREN-J | 430981 |
FTE | BL1114A1 |
GIRLING | 6102552 |
GIRLING | 6131782 |
HELLA | T4017 |
HELLAPAGID | T4017 |
HPZEB | HP2132 |
HPZEB | HP7389 |
JURID | 571536J |
LEADER PAR | 2030320.1 |
LOEBRO | 30126 |
LPR | 05P233 |
LUCAS TVS | GDB255 |
LUCAS TVS | GDB3178 |
LUCAS TVS | GDB7543 |
LUCAS | GDB255 |
LUCAS | GDB3178 |
LUCAS | GDB7543 |
LUCAS_DIES | GDB255 |
LUCAS_DIES | GDB3178 |
LUCAS_DIES | GDB7543 |
LUCAS_ELEC | GDB255 |
LUCAS_ELEC | GDB3178 |
LUCAS_ELEC | GDB7543 |
LUCAS_ENGI | GDB255 |
LUCAS_ENGI | GDB3178 |
LUCAS_ENGI | GDB7543 |
LUCCAV | GDB255 |
LUCCAV | GDB3178 |
LUCCAV | GDB7543 |
MAFIX | PL070 ST |
MAG | BP0712 |
MAG | BP1016 |
MGA | MGA156 |
MIN | MDB1175 |
MOPR | MDP0206 |
MOTRIO | 8660004631 |
NATIONAL | NP3112 |
NECTO | FD406A |
NECTO | FD406E |
OPTIMAL | 9606 |
PAGID | T4017 |
PANTH | 5 018 899 |
QH BENELUX | BP161 |
QUINTON HA | BP161 |
RBRAKE | RB0329 |
REMSA | 2119.00 |
REMSA | 2119.15 |
REMSA | 2119.20 |
ROADHOUS | 2119.00 |
ROADHOUS | 2119.15 |
ROADHOUS | 2119.20 |
ROULUNDS | 430981 |
SACHS | 111_0059 |
SEBRO | 20753/18 |
SIMER | 235 |
SKF | VKBP 80504 |
SKF | VKBP 80602 |
SPIDAN | 30126 |
STOP | 571536S |
TEXTAR | 20753 180 0 5 T403 |
TEXTAR | 2075303 |
TRISCAN | 8110 16801 |
TRW ENGINE | GDB255 |
TRW ENGINE | GDB3178 |
TRW ENGINE | GDB7543 |
TRW | GDB255 |
TRW | GDB3178 |
TRW | GDB7543 |
TVR | 5 018 899 |
VALEO ASIA | 598212 |
VALEO ASIA | 9010030 |
VALEO INDI | 598212 |
VALEO INDI | 9010030 |
VALEO MEX | 598212 |
VALEO MEX | 9010030 |
VALEO SIST | 598212 |
VALEO SIST | 9010030 |
VALEO | 598212 |
VALEO | 9010030 |
WOKING | 019300 |
WOKING | 019315 |
WOKING | 019320 |
FERRARI
|
FORD
|
PANTHER
|
TVR
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Icer Brakes to hiszpańska firma, która powstała w 1961 roku. Główną osią przedsiębiorstwa jest produkcja oraz dystrybucja zamiennych komponentów do układów hamulcowych. Icer jest wiodącą marką w swojej branży, czemu dowodzi fakt, iż komponenty hiszpańskiego producenta znajdują zastosowanie w niemal wszystkich modelach pojazdów produkcji europejskiej, amerykańskiej i azjatyckiej.
Flagowymi produktami Icer są klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Produkty te są wytwarzane z najlepszych surowców. Jeśli chodzi o klocki, formuje się je przy użyciu wysokiego ciśnienia. Taka technologia sprawia, że komponent jest wytrzymały oraz zapewnia bezpieczeństwo jazdy w każdych warunkach atmosferycznych. Ponadto, klocki hamulcowe produkowane przez Icer wyposażone są w ponadprogramowe ulepszacze do redukcji szumów.
Jeśli chodzi o tarcze hamulcowe, te odlewane są ze stopów o większej zawartości węgla, tzw. technologia CARBON+. Dzięki temu spełniają normy producentów oryginalnego wyposażenia.
Części samochodowe, które można znaleźć w ofercie Icer, są odpowiednie dla:
Icer obecnie dostarcza swoje produkty do ponad 70 krajów na całym świecie.