- Grubość [mm]: 14,8
- Szerokość [mm]: 92,4
- Wysokość [mm]: 41,0
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Z akustycznym czujnikiem zużycia
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z podkładką wytłumiającą
- Ciężar netto [kg]: 0,75
- Ciężar brutto [kg]: 0,76
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 37515 |
ABE | C20307ABE |
AKRON-MALÒ | 1050355 |
ALANKO | 300876 |
ALANKO | 301969 |
ASHIKA | 51-0K-004 |
ASHUKI | 1083-7030 |
ASHUKI | 1083-7030A |
ATE | 13.0460-5775.2 |
BENDIX | 572527B |
BLUEPRINT | ADG042108 |
BLUEPRINT | ADG04267 |
BORG BECK | BBP1932 |
BOSCH | 0 986 494 145 |
BRAXIS | AB0084 |
BRECK | 24276 00 704 10 |
BREMBO | P 30 033 |
BREMI | BP3212 |
CIFAM | 822-815-0 |
COMLINE | ADB31320 |
DELPHI | LP1976 |
DENCKERMAN | B111178 |
DRIVE | DP1010.10.0059 |
DURON | DBP201902 |
E.T.F. | 12-1212 |
EUROBRAKE | 5502223514 |
FERODO | FDB1902 |
FERODO | FSL1902 |
FI.BA | FBP1189 |
FREMAX | FBP-1536 |
FRIGAIR | PD28.508 |
FRITECH | 831.0 |
FTE | BL1954A2 |
GALFER | B1.G102-1471.2 |
GALFER | G1021471 |
GIRLING | 6133709 |
HBJAKOPART | J3610307 |
HELLA | 8DB 355 006-581 |
HELLAPAGID | 8DB 355 006-581 |
HYUNDAI | 58302-0XA00 |
ICER | 181710 |
JAPANPAR | PP-K04AF |
JAPKO | 51K04 |
JPG | 3563700519 |
JURATEK | JCP1902 |
JURID | 572527J |
KAISHIN | FK11160 |
KAMOKA | JQ1013804 |
KAMOKA | JQ1013906 |
KAVO PARTS | BP-4014 |
KAVO PARTS | KBP-4005 |
KAWE | 1199 00 |
KIA | 58302-07A00 |
KIA | 58302-07A10 |
KLAXCAR | 24999z |
LPR | 05P1344 |
LPR | 05P1411 |
MAXGEAR | 19-1988 |
METELLI | 22-0815-0 |
METZGER | 1170771 |
METZGER | 1199.00 |
MEYLE | 025 242 7614/W |
MIN | MDB2799 |
MOTAQUIP | LVXL1272 |
NIPPARTS | J3610307 |
NK | 223514 |
NPS | K361A05 |
OPENPARTS | BPA1135.02 |
OPTIMAL | 12355 |
PAGID | T1553 |
PARTS-MALL | PKB-029 |
PARTS-MALL | PKB-029-S |
PARTS-MALL | PKB-E29 |
PROTECHNIC | PRP1361 |
QUINTON HA | BP1516 |
QWP | WBP818 |
RAICAM | RA.1031.0 |
RBRAKE | RB1710 |
REMSA | 1135.02 |
REMSA | 1199.00 |
ROADHOUS | 21135.02 |
ROADHOUS | 21199.00 |
ROULUNDS B | 848081 |
SBS | 1501223514 |
STOP | 572527S |
TEXTAR | 24276 148 0 5 |
TEXTAR | 2427601 |
TOPRAN | 820 814 |
TRISCAN | 8110 18018 |
TRUSTING | 831.0 |
TRW | GDB3370 |
VAICO | V52-0072 |
VALEO | 301706 |
VALEO | 598706 |
WAGNER | WBP24276A |
WOKING | P10993.00 |
ZIMMERMANN | 24276.150.1 |
ZIMMERMANN | 24276.150.2 |
HYUNDAI
|
KIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Master-sport Automobiltechnik to marka słusznie kojarzona z samochodami sportowymi, jednak bogata oferta firmy obejmuje również części samochodowe do aut osobowych. Główną linię produkcyjną firmy Master-sport tworzą filtry samochodowe, głównie filtry paliwa i oleju. Firma nie tylko produkuje i dystrybuuje, ale również projektuje układy filtracyjne. Innowacyjne systemy oczyszczania powietrza wyróżniają produkty Master-sport na tle konkurencji. Filtry kabinowe ANTI-SMOG/STOP MICROB zaliczają się do ścisłej czołówki filtrów kabinowych, zapewniając niezwykle efektywne oczyszczanie powietrza ze smogu miejskiego.
Ważną odnogę działalności producenta części samochodowych Master-spot stanowi produkcja wahaczy. Części te charakteryzuje przystosowanie do pracy nawet w najtrudniejszych warunkach, w tym podczas gwałtownej jazdy po nierównym terenie i zróżnicowanej nawierzchni. Ponadto, w ofercie firmy Master-sport znajdują się również inne części układu zawieszenia – amortyzatory i sprężyny, elementy układu kierowniczego oraz klocki i tarcze hamulcowe. Rozbudowywana jest także oferta akumulatorów, części układu napędowego oraz płynów eksploatacyjnych.
Firma stale dąży do doskonalenia swoich produktów, pracując we własnych centrach badawczych oraz współpracując z najlepszymi laboratoriami na świecie. Master-Sport to firma o globalnym zasięgu, która od lat dostarcza części do pierwszego montażu takim producentom, jak Renault, Dacia, Skoda czy Łada. Ponadto, części zamienne Master-sort są ogólnodostępne na rynku wtórnym.