- Szerokość [mm]: 119,2
- Wysokość [mm]: 69,5
- Grubość [mm]: 16,2
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
- System hamulcowy: Lucas
- Długożć opakowania [cm]: 15,2
- Szerokość opakowania [cm]: 8,8
- Wysokość opakowania [cm]: 8,4
Dodaj opinię
(23.07.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet MAXGEAR 19-1133 (Oś przednia)
(20.05.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet MAXGEAR 19-0525 (Oś tylna)
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 37011 |
A.B.S. | 37011OE |
A.B.S. | P85032 |
AISIN | BPVW1024 |
AKEBONO | AN4335K |
AKEBONO | AN4335KE |
AKEBONO | EUR704 |
AKRON-MALÒ | 1050092 |
APEC | PAD961 |
APEC | PD3802 |
ASIMCO | KD7710 |
ATE | 13046028212 |
ATE | 602821 |
AUDI | 1HM698151 |
AUDI | 1HM698151A |
AUDI | 357698151E |
AUDI | 6N0698151A |
AUDI | 6N0698151B |
AUGRO | 55538417 |
BARUM | BA2018 |
BENDIX Bra | BPD1134 |
BENDIX-AU | DB1400 |
BENDIX-AU | DB1400EURO+ |
BENDIX-AU | DB1400GCT |
BENDIX | 571376BAS |
BENDIX | 571969B |
BORG BECK | BBP1620 |
BOSCH | 0986424468 |
BOSCH | 0986494010 |
BOSCH | 0986495246 |
BOSCH | 0986TB2039 |
BOSCH | BP237 |
BOSCH | BPVWF5 |
BOSCH | F03B150270 |
BRECK | 219450070100 |
BREMBO | P85032 |
BREMBO | P85032N |
CAR | PNT817 |
CHAMPION | 571969CH |
CIFAM | 8222151 |
COMLINE | ADB0989 |
COMLINE | CBP0989 |
DANAHER | DBP1409 |
DELPHI | LP1409 |
DELPHI | LP770 |
DON | PCP1129 |
EBC BRAKES | DP1112 |
EBC BRAKES | DP21112 |
EBC BRAKES | DP2841 |
EBC BRAKES | DP41112R |
EBC BRAKES | DP4841R |
EUROREPAR | 1617254380 |
EUROREPAR | 1654502280 |
Eicher | 101440889 |
FEBI | 16046 |
FERODO RAC | FCP1312H |
FERODO RAC | FCP1312Z |
FERODO | FDB1312 |
FERODO | FDS1312 |
FERODO | FQT1312 |
FERODO | FSL1312 |
FMSI | 7578D704 |
FMSI | D704 |
FRITECH | 2241 |
FTE | BL1474A3 |
FTE | BL1474B3 |
GALFER | B1G10204442 |
GIRLING | 6113121 |
GIRLING | 6114371 |
HELLA | 530032744 |
HELLAPAGID | 355018241 |
HELLAPAGID | 8DB355018241 |
Hi-Q | SP1708 |
ICER | 181156 |
ICER | 181156700 |
INTIMA | MD8231 |
JAPANPAR | PA-0084AF |
JURATEK | JCP1312 |
JURID | 571969D |
JURID | 571969J |
KAWE | 063100 |
KAWE | 810032 |
LPR | 05P718 |
MAG | 363700205095 |
MAG | T5095MM |
MAXGEAR | 191110 |
MAXTECH | 3071000 |
METELLI | 2202151 |
METZGER | 063100 |
METZGER | 1170061 |
MEYLE | 0252194516 |
MEYLE | 0252194516PD |
MGA | 446 |
MIN | MDB1868 |
MOTAQUIP | LVXL208 |
MS | 13046028212NSETMS |
NAPA | PBP7432 |
NISSHINBO | PF0023 |
NK | 224746 |
OPENPARTS | BPA063100 |
OPTIMAL | 10170 |
OPTIMAL | BP10170 |
PAGID | T5095 |
QUARO | QP0821 |
QUARO | QP0821C |
QUINTON HA | 7062 |
QUINTON HA | 7387 |
QUINTON HA | BP1063 |
RBRAKE | RB1156700 |
REMSA | 063100 |
REMSA | 63100 |
REPSTAR | VW03100013 |
ROADHOUS | 263100 |
ROADHOUS | 263120 |
ROADHOUS | 263180 |
ROULUNDS B | 634281 |
SANGSIN BR | SP1708 |
SBS | 224756 |
SBS | 324746 |
SEAT | 1HM698151 |
SEAT | 1HM698151A |
SEAT | 357698151E |
SEAT | 6N0698151A |
SEAT | 6N0698151B |
SKODA | 1HM698151 |
SKODA | 1HM698151A |
SKODA | 357698151E |
SKODA | 6N0698151A |
SKODA | 6N0698151B |
STELLOX | 642000BSX |
STELLOX | 642000SX |
STOP | 571969S |
TEXTAR | 2194502 |
TEXTAR | TX0453 |
TRUSTING | 2241 |
TRW | GDB1294 |
TRW | GDB1312 |
TRW | GDB1437 |
TRW | RCPT01390 |
VAICO | V10-8136 |
VALEO | 168240 |
VALEO | 301016 |
VALEO | 301330 |
VALEO | 302432 |
VALEO | 540569 |
VALEO | 551005 |
VALEO | 598330 |
VALEO | 670121 |
VALEO | 671330 |
VW | 1HM698151 |
VW | 1HM698151A |
VW | 357698151E |
VW | 6N0698151A |
VW | 6N0698151B |
WAGNER | WBP21945A |
WOKING | P731300 |
ZIMMERMANN | 219451601 |
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Maxgear to firma z polskim kapitałem, zajmująca się produkcją części samochodowych. Niemal od początku swojej działalności przedsiębiorstwo produkuje pompy oraz części układu zapłonowego. Części samochodowe z wymienionych kategorii śmiało można uznać za flagowe produkty marki, jednak to tylko niewielka część oferty producenta, która obejmuje niemal wszystkie kategorie podzespołów niezbędnych w samochodach osobowych oraz w autach ciężarowych.
Części samochodowe Maxgear uchodzą za niemal bezawaryjne, dzięki wyjątkowo drobiazgowej kontroli produktów przed wypuszczeniem ich na rynek. Producent od dłuższego czasu dokłada również wszelkich starań, aby produkty desygnowane logo jego marki cechowała przyjazność wobec środowiska. Części silnika, układu napędowego czy filtracyjnego marki Maxgear sprzyjają minimalizacji emisji spalin generowanych przez pojazd mechaniczny. Troska producenta o ekologię przejawia się również na etapie produkcji części samochodowych, za sprawą modernizacji procesów produkcyjnych.
Maxgear to stosunkowo młoda firma, obecna na rynku zaledwie od kilkunastu lat. Pomimo wejścia na rynek na krótko przed światowym kryzysem gospodarczym, przedsiębiorstwo od początku charakteryzuje niezwykle dynamiczny rozwój. Początkowo posiadając w ofercie jedynie kilkaset referencji, dzisiaj producent ma ich ponad 20 000. Poszerzenie oferty oraz udoskonalenie procesów produkcyjnych umożliwiły wejście na rynek europejski, na którym dzisiaj Maxgear staje się coraz ważniejszym graczem.