- Spełnia wymagania Normy ECE: Approved
- Drgania: Z tłumikiem drgań skrętnych
- Grubość 1 [mm]: 15,0
- Styk ostrzegawczy o zużyciu: Z akustycznym czujnikiem zużycia
- Oznaczenie kontrolne: ECE R90 IN PROGRESS
Dodaj opinię
(05.12.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet METELLI 22-0038-0
(05.12.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet METELLI 22-0327-0
(07.10.2022)
Opinia wystawiona dla Klocki hamulcowe - komplet METELLI 22-0100-1
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 37975 |
AKRON | 1051160 |
APEC | PAD1890 |
APEC | PD3363 |
ASHIKA | 51-03-315 |
ASHIKA | 51-05-511 |
ATE | 13.0460-5654.2 |
BENDIX | 573442 |
BENDIX | 573442B |
BENDIX | 573442X |
BENDIX | BPD2259 |
BLUEPRINT | ADC44288 |
BOSCH | 0 986 495 358 |
BOSCH | 0 986 495 381 |
BOSCH | BE1679H |
BRECK | 25688 00 702 00 |
BREMBO | P 61 111 |
CIFAM | 822-995-0 |
CITRO | 16 098 996 80 |
CITRO | 16 197 907 80 |
CITRO | 16 203 686 80 |
CITRO | 16 356 771 80 |
COMLINE | ADB32238 |
COMLINE | CBP32238 |
DELPHI | LP2501 |
DEX | 21011.0 |
DON | PCP1135 |
E.T.F. | 12-1555 |
FEBI | 116317 |
FERODO | FDB4739 |
FERODO | FSL4739 |
FMSI | D1679 |
FREMAX | FBP-2612 |
FRITECH | 1011.0 |
GALFER | 201507 |
HELLA | 8DB 355 020-291 |
ICER | 182118 |
INBRA | PNT2081 |
JAPANPAR | JPP-315AF |
JAPANPAR | JPP-511 |
JAPANPAR | JPP-511AF |
JAPANPAR | PP-315AF |
JAPANPAR | PP-315MK |
JAPANPAR | PP-511AF |
JAPANPAR | PP-511MK |
JAPKO | 51315 |
JURATEK | JCP8123 |
JURID | 573442D |
JURID | 573442J |
LPR | 05P1802 |
MAG | 363700461111 |
MAG | PF0678 |
MAZDA | BJY7-26-48Z |
MAZDA | GHY9-26-48Z |
MAZDA | GHY9-26-48ZA |
MAZDA | GHY9-26-48ZB |
MAZDA | GHY9-26-48ZD |
MIN | MDB3336 |
MITSUBISHI | 4605A802 |
MITSUBISHI | 4605A998 |
MITSUBISHI | 4605B384 |
MITSUBISHI | 4605B805 |
MITSUBISHI | 4605B806 |
MITSUBISHI | 4605B807 |
MITSUBISHI | 4605B915 |
MITSUBISHI | 4605B916 |
MK K | D6146M |
NK | 221972 |
OPENPARTS | BPA1536.02 |
PAGID | T2237 |
PEUGE | 1609899680 |
PEUGE | 1635677180 |
QUINTON HA | BP1844 |
RAICAM | RA.0935.0 |
RBRAKE | RB2118 |
REMSA | 1536.02 |
REMSA | BPM1536.02 |
REMSA | PCA153602 |
ROADHOUS | 21536.02 |
SAMKO | 5SP1802 |
SBS | 150221972 |
STOP | 573442S |
SWAG | 33 10 7314 |
TEXTAR | 2568801 |
TRUSTING | 1011.0 |
TRW | GDB3583 |
VALEO | 302152 |
VALEO | 601361 |
WOKING | P14363.02 |
WOKING | P1436302 |
ZIMMERMANN | 25688.150.1 |
CITROËN
|
MAZDA
|
MITSUBISHI
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.
Metelli to włoskie przedsiębiorstwo, prowadzące działalność międzynarodową. Firma zajmuje się produkcją rozmaitych części samochodowych. W ofercie znajdują się tysiące referencji, wśród których na pierwszy plan wysuwają się pompy wody. W tym obszarze Metelli zaspokaja potrzeby niemal całego rynku, oferując wybór pomp spośród ponad 800 pozycji. Produkty te cechuje najwyższa jakość wykonania za sprawą w pełni automatycznej produkcji. Ponadto, ważną część asortymentu firmy stanowią części silnika, które znajdują się w ofercie producenta od początku jego istnienia. Ponad pół wieku doświadczenia pozwoliło wypracować procesy, które zapewniają sprawną produkcję najwyższej jakości elementów.
Poza wymienionymi powyżej częściami samochodowymi, w ofercie Metelli znajdują się również elementy układu hamulcowego. W ostatnich latach ta część oferty została znacznie rozbudowana, przez co dzisiaj Metelli umożliwia skompletowanie pełnego układu hamulcowego. Na szczególne wyróżnienie zasługują tarcze hamulcowe Metelli doceniane za precyzję wykonania. W asortymencie producenta znaleźć można około 700 modeli tarcz hamulcowych.
Ideą firmy Metelli jest tworzenie części zamiennych o jakości zbliżonej lub lepszej niż części z pierwszego montażu. Jest to możliwe dzięki pracy najlepszych inżynierów w centrach badawczych, w których regularnie analizowane są części OEM. Utrzymywanie najwyższych standardów produkcji czyni Metelli jedną z najbardziej prestiżowych marek samochodowych części zamiennych dostępnych na rynku wtórnym.