Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 36818 |
A.B.S. | 36818OE |
ACDELCO | AC625481D |
APEC | PAD827 |
ATE | 13046036022 |
AUDI | 437 698 451 |
AUDI | 443 698 451 |
AUDI | 443 698 451 A |
AUDI | 443 698 451 B |
AUDI | 447 698 451 A |
AUDI | 447 698 451 B |
AUDI | 447 698 451 C |
AUDI | 4A0 698 451 |
AUDI | 4A0 698 451 A |
AUDI | 4AO 698 451 |
AUDI | 4AO 698 451 A |
AUDI | 4D0 615 405 M |
AUDI | 4D0 615 405 Q |
AUDI | 4D0 615 406 M |
AUDI | 4D0 615 406 Q |
AUDI | 4D0 698 451 |
AUDI | 4D0 698 451 B |
AUDI | 4D0 698 451 F |
AUDI | 4DO 698 451 |
AUDI | 4DO 698 451 A |
AUDI | 4DO 698 451 B |
AUDI | 857 698 451 |
AUTOMEGA | 3069804514D0A |
BENDIX-AU | DB222 |
BENDIX | 571350B |
BENDIX | 571462B |
BENDIX | 571462X |
BORG BECK | BBP1503 |
BORG BECK | BBP1628 |
BOSCH | 0 986 491 441 |
BOSCH | 0 986 494 059 |
BOSCH | 0 986 AB3 943 |
BOSCH | 0 986 TB2 073 |
BOSCH | 0 986 TB2 074 |
BOSCH | 986491441 |
BOSCH | F 026 000 159 |
BOSCH | F 03B 150 211 |
BRAKE ENG | PA1948 |
BREMBO | P85013 |
BRILLIANCE | 240400001 |
DELPHI | LP0451 |
DELPHI | LP1131 |
DELPHI | LP451 |
E.T.F. | 120187 |
E.T.F. | 120612 |
E.T.F. | 120816 |
FEBI | 16142 |
FEBI | 16144 |
FERODO | FDB222 |
FERODO | FDB222-D |
FERODO | FDB596 |
FERODO | FSL222 |
FERODO | TAR222 |
FIRST LINE | FBP3121 |
FIRST LINE | FBP3253 |
FTE | BL1246A3 |
FTE | BL1246B3 |
GALFER | B1G10202462 |
GIRLING | 6111631 |
HELLA | 8DB 355 017-951 |
HERZOG GER | 886818 |
ICER | 180699 |
ICER | 180784 |
ICER | 180784700 |
JPG | 698510003ALT |
JURID | 571350J |
JURID | 571462D |
JURID | 571462J |
KAWE | 80613 |
LEMFO | 20613 04 |
LPR | 05P440 |
MAG | 363702160598 |
MAG | 363702160925 |
MAG | 363702160931 |
MAG | 363702160936 |
MAPCO | 6314 |
METELLI | 2200480 |
METZGER | 013520 |
MEYLE | 025 211 4416 |
MEYLE | 025 211 4416/PD |
MGA | 170 |
MIN | MDB1191 |
NECTO | FD262A |
NECTO | FD262N |
OPTIMAL | 9907 |
PAGID | T5056 |
PAGID | T5056ECO |
PEX | 7332 |
QH BENELUX | 2664 |
QUINTON HA | BLF685 |
QUINTON HA | BP318 |
QUINTON HA | BP685 |
RAMEDER | T0600029 |
RAMEDER | T0610341 |
REMSA | 013500 |
REMSA | 013520 |
REMSA | 013540 |
REMSA | 013594 |
REMSA | 13500 |
REMSA | 13520 |
REMSA | 13594 |
REMY | RAP2088 |
ROULUNDS | 625481 |
SCT | SP145 |
SEAT | 447 698 451 B |
SEAT | 447 698 451 C |
SEAT | 4D0 615 405 M |
SEAT | 4D0 615 405 Q |
SEAT | 4D0 615 406 M |
SEAT | 4D0 615 406 Q |
SEAT | 4D0 698 451 |
SKODA | 443 698 451 |
SKODA | 447 698 451 A |
SKODA | 447 698 451 B |
SKODA | 447 698 451 C |
SKODA | 4D0 615 405 M |
SKODA | 4D0 615 405 Q |
SKODA | 4D0 615 406 M |
SKODA | 4D0 615 406 Q |
SPIDAN | 31810 |
SWAG | 30916142 |
SWAG | 30916144 |
TEXTAR | 2114401 |
TEXTAR | 2114404 |
TEXTAR | 2114416614 |
TOPRAN | 103759 |
TRISCAN | 811010116 |
TRISCAN | 811029070 |
TRUSTING | 0500 |
VAICO | V108117 |
VALEO | 168984 |
VALEO | 301125 |
VALEO | 597083 |
VALEO | 597237 |
VALEO | 598125 |
VW | 437 698 451 |
VW | 443 698 451 |
VW | 443 698 451 A |
VW | 443 698 451 B |
VW | 447 698 451 |
VW | 447 698 451 A |
VW | 447 698 451 B |
VW | 447 698 451 C |
VW | 4A0 698 451 |
VW | 4D0 615 405 M |
VW | 4D0 615 405 Q |
VW | 4D0 615 406 Q |
VW | 4D0 698 451 A |
VW | 4D0 698 451 F |
VW | 4D0 698 451 G |
WAGNER | WBP21144A |
WOKING | P035300 |
WOKING | P035340 |
ZIMMERMANN | 211441651 |
AUDI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprawny układ hamulcowy w samochodzie to absolutna podstawa zachowania odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa jazdy autem. Dobra kondycja poszczególnych elementów zapewnia możliwość zatrzymania samochodu w nagłej, niekiedy wręcz awaryjnej sytuacji. Aby tak było, należy regularnie kontrolować stan m.in. klocków hamulcowych i w razie potrzeby dokonywać ich wymiany na nowe.
Klocki hamulcowe to typowy element eksploatacyjny. Zużycie tych podzespołów następuje stopniowo, dlatego zdarza się, że kierowca nie zauważa gorszego hamowania podczas codziennej eksploatacji a wręcz przyzwyczaja się do gorszej sprawności klocków hamulcowych, co w niektórych sytuacjach może doprowadzić do tragedii. Dlatego producenci zaczęli stosować specjalne czujniki (akustyczne i elektroniczne), informujące kierowcę o tym, że zbliża się konieczność wymiany klocków hamulcowych.
Do wymiany klocków hamulcowych dochodzi mniej więcej co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Przebieg nie warunkuje jednak konieczności wymiany w stu procentach. Wiele zależy od stylu jazdy kierowcy, sposobu eksploatacji oraz mocy silnika zastosowanego w pojeździe. Sama wymiana klocków hamulcowych jest w zasadzie stosunkowo prosta i można jej dokonać we własnym zakresie. Jeżeli zdecydujemy się na wymianę w warsztacie, przyjdzie nam zapłacić w granicach 50 – 100 zł za wymianę kompletu.
Zachęcamy do wyboru odpowiedniego kompletu dobrej jakości klocków hamulcowych na iParts.pl, gdzie znajdziecie najbardziej polecane marki na rynku motoryzacyjnym. Jednocześnie odradzamy kupowania klocków nieznanego pochodzenia bez zdefiniowanego producenta. To klocki z reguły bardzo głośne, pylące i o stosunkowo niskiej trwałości.