Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Kolektor wydechowy IMASAF 24.03.91 (Z przodu)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
24.03.91
Kolektor wydechowy IMASAF 24.03.91 (Z przodu)
  • Kolektor wydechowy IMASAF 24.03.91 (Z przodu) - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
IMASAF
Lokalizacja w aucie:
Z przodu
Ciężar [kg]:
3,2
Długość [mm]:
365
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Kolektor 24.03.91 firmy IMASAF

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Z przodu
  • Ciężar [kg]: 3,2
  • Długość [mm]: 365

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Kolektor 24.03.91 pasuje do Twojego auta

 

ALFA ROMEO

  • brak modeli

FIAT

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >
Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Piana w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego. Skąd się bierze i czy jest to objaw usterki?

Kierowcy odkrywający nagle pianę gromadzącą się w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego bardzo często wpadają w konsternacją, po której pojawia się zwykły niepokój. Bo skąd ta piana się wzięła? Co jest przyczyną tego zjawiska i czy jego pojawienie się powinno być powodem do niepokoju? Na te wszystkie pytania postaramy się teraz odpowiedzieć.

czytaj więcej >

Kolektor

Kolektor wydechowy to jeden z wielu elementów układu wydechowego. Uchodzi on za jeden z najważniejszych elementów, będąc pierwszą częścią układu od strony jednostki napędowej. Zwany również kolektorem wylotowym, kolektor wydechowy to tak naprawdę cały system przewodów, do których trafiają spaliny. Na każdy cylinder przypada jeden przewód wylotowy, który doprowadza spaliny do właściwej części kolektora. Stamtąd, poprzez rozszerzenie w postaci kołnierza, spaliny wędrują do dalszych części układu wylotowego, aż ostatecznie są wyprowadzane na zewnątrz.

Najczęściej kolektor wydechowy skonstruowany jest z żeliwa. Materiał ten dobrze wytrzymuje oddziaływanie wysokiej temperatury oraz nieźle spisuje się w wilgotnych warunkach. Jednocześnie żeliwo uznaje się za relatywnie tani materiał. Dobrej jakości, nowoczesne kolektory wydechowe to elementy wytrzymałe. Niemniej jednak czasami dochodzi do ich awarii. Żeliwo, pod wpływem sił odśrodkowych, może pęknąć. Przeważnie nie są to pęknięcia, przez które kolektor się rozlatuje. Niemniej jednak jego praca może nie być w pełni efektywna. Największym zagrożeniem jest rzecz jasna nieszczelność, przez którą spaliny wydostają się poza układ wydechowy.

Niestety, awaria kolektora nie zawsze jest łatwa do zauważenia. Przy dużych pęknięciach, podczas pracy układu wydechowego słyszalny jest hałas, który przypomina metaliczne uderzenia. Jednak jeśli pękniecie nie jest duże, zdiagnozować je może tylko fachowiec. Faktura żeliwnego kolektora wydechowego sprawia, że nawet podczas oględzin trudno zauważyć całkiem duże pęknięcia, doskonale widoczne na przykład na stalowej powierzchni.

IMASAF

IMASAF to włoska marka, której główną gałęzią działalności jest opracowywanie i produkcja wysokiej klasy układów wydechowych zarówno do samochodów osobowych, jak i pojazdów ciężarowych. Firma jest obecna na rynku od 1954 roku i przez lata stała się jednym z czołowych dostawców konwerterów wydechowych oraz katalitycznych w Europie. Dziennie w zakładach produkcyjnych IMASAF powstaje blisko 8 tys. sztuk części zamiennych, z czego połowa trafia na rodzimy rynek włoski, natomiast reszta jest eksportowana na rynki zachodnie, głównie do Niemiec. Marka IMASAF oferuje m.in. wysokiej klasy systemy regulacji emisji substancji toksycznych w spalinach, układy chłodzenia, zaawansowane systemy tworzenia mieszanki paliwowo-powietrznej czy też profesjonalne układy wydechowe.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze