Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AIC | 75146 |
AKRON-MALÒ | TER484 |
ASAM | 77155 |
AUDI | 059121111AA |
AUTOTEAM | M4874 |
Alfa e-Par | AF08162 |
BGA | CT5662 |
BIRTH | 81823 |
BOGAP | A4245135 |
BORG BECK | BBT499 |
CALORSTAT | TH7174.87J |
CAUTEX | 750814 |
DAYCO | DT1308F |
DIPASPORT | TRM138N |
FARE SA | 16378 |
FEBI | 185605 |
FIRST LINE | FTK499 |
FISPA | 94.874 |
GATES | TH68787G1 |
GK | 701147 |
GOOM | THE-0034 |
HEPU | TM1147 |
HOFFER | 8192874 |
IMPERGOM | 90873 |
MAHLE | TI 329 87 |
MAXGEAR | 18-0549 |
MEATDORIA | 92874 |
METALC/ADL | 35890 |
METALCAUCH | 35890 |
METZGER | 4006301 |
NANFENG | NF0540-1 |
NRF | 725224 |
OSSCA | 43984 |
PLYOM | P750814 |
QUINTON HA | QTH743K |
SIDAT | 94.874 |
STC | T435890 |
SWAG | 33 11 0002 |
TOPRAN | 638 769 |
TRICLO | 463547 |
TRISCAN | 8620 48387 |
VAG | 059121111AA |
VEMA | 460455 |
VEMO | V15-99-2102 |
VW | 059121111AA |
vika | 11211823601 |
AUDI
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Flansza, zwana również kołnierzem, to element łączący poszczególne części instalacji. Przede wszystkim umożliwia stabilne połączenie rur. W samochodach flanszę wykorzystuje się m.in. jako łączenie układu chłodzenia z silnikiem. Element ten występuje także na łożyskach, w skrzyni biegów czy na wałach.
Przeważnie kołnierz to część stalowa, ewentualnie może by również wykonana z żeliwa. Sporadycznie, w mniej strategicznych miejscach, możliwy jest również montaż flanszy z tworzywa sztucznego. Niemniej jednak jest to rzadkością, gdyż tworzywa sztuczne nie wykazują wystarczających właściwości wytrzymałościowych. Kołnierz natomiast nieustannie poddawany jest próbie wytrzymałości. Flansza pracuje w trudnych warunkach, często w wyjątkowo wysokiej temperaturze. Ponadto, w otoczeniu kołnierza panuje wilgoć. Oczywiście element ten narażony jest również na uszkodzenia mechaniczne.
Kołnierze to konstrukcje pełniące nieco podobne funkcje co zawory. Wykazują się one jednak większą trwałością. Części te montuje się wszędzie tam, gdzie wymagana jest absolutna szczelność instalacji, a pęknięcia czy ubytki są wyjątkowo niepożądane. Wysokiej jakości flansze to części bardzo wytrzymałe, które rzadko ulegają awariom. Niemniej jednak po latach użytkowania mogą się pojawić problemy ze szczelnością łączenia. Przeważnie są one konsekwencją pojawienia się korozji. Ponadto, niższej jakości materiał może ulec zużyciu. Jakakolwiek nieszczelność kołnierza, bez względu na jej przyczynę, oznacza konieczność jak najszybszej konsultacji z mechanikiem.
Vema to włoskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, zajmujące się produkcją części samochodowych z różnych kategorii. Wśród specjalności producenta wymienić należy na pewno elementy układu kierowniczego. Końcówki drążka kierowniczego to części, które są wyjątkowo wysoko cenione za jakość i wytrzymałość.
Części samochodowe Vema to również rozmaite elementy zawieszenia. Doceniane przez fachowców i użytkowników są między innymi wahacze Vema. Firma produkuje również części układów chłodniczych oraz elementy metalowo-gumowe do skrzyni biegów i nie tylko. Na uwagę zasługują również zestawy naprawcze Vema, a wśród nich zestawy naprawcze drążków kierowniczych.
Auto części Vema to elementy przeznaczone na rynek wtórny. Producent dokłada jednak starań, aby zapewnić najwyższą jakość produktów, dzięki czemu nie odbiegają one pod tym względem od części oryginalnych. Przedsiębiorstwo motoryzacyjne Vema produkuje części samochodowe przeznaczone do aut różnego pochodzenia, z naciskiem na pojazdy europejskie. Główną grupę docelową klientów firmy Vema stanowią posiadacze samochodów marki Fiat.
Vema to włoska marka, która powstała już w 1970 roku. Początkowo było to niewielkie przedsiębiorstwo z siedzibą w Cagliari. Z czasem firma zaczęła odnosić sukcesy, co spowodowało konieczność budowy kolejnych oddziałów. Dzisiaj Vema posiada już 4 zakłady produkcyjne – wszystkie zlokalizowane na terenie Włoch. Obszarem dystrybucji części samochodowych Vema nie są jednak tylko Włochy, ale również wiele innych krajów europejskich. Coraz odważniej firma poczyna sobie również na rynkach pozaeuropejskich.