- Liczba otworów do mocowania: 8
- Maks. luz pochylenia [mm]: 2,9
- Maks. kąt przyłożenia [stopień]: 14
- Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia): 5
- Ciężar [kg]: 12,843
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
CLUTCHNUS | MCK31104F |
CLUTCHNUS | MCK31104FCSC |
CLUTCHNUS | MCSC004 |
EXEDY | FMFD003 |
FORD USA | 1S716477FA |
FORD | 1 128 990 |
KM GERMANY | 69 2183 |
KSHEUROPE | 1820.0021070 |
LUCAS | LKCA640057F |
LUK | 415 0181 10 |
MAPCO | 10614 |
MOTAQUIP | LVFW1109 |
QUINTON HA | QDF133 |
SACHS | 2294 501 062 |
VALEO | 836233 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Technologia koła zamachowego stała się już standardowym wyposażeniem silnika samochodowego. Bez tego elementu silnik benzynowy nie mógłby pracować, co jest dosyć oczywiste z opisu zasady pracy jednostki czterosuwowej. Niestety, bardzo złożona budowa tego podzespołu i coraz większe obciążenia sprawiły, że koło zamachowe jest coraz bardziej podatne na awarie.
Bez koła zamachowego praca silnika spalinowego byłaby przede wszystkim mało płynna. Silnik nie generuje w końcu energii równomiernie podczas danego cyklu pracy. Pojedynczy cykl dostarcza tej energii raz więcej raz mniej. Do roli koła zamachowego należy magazynowanie tej energii silnika i dostarczanie jej do napędu tak, by nie dało się odczuć żadnych spadków mocy podczas jazdy samochodem.
Koło zamachowe odpowiada w dużym stopniu za komfort jazdy (płynne przyspieszenie i działanie silnika spalinowego). Dlatego z czasem powstała wersja dwumasowa koła zamachowego, dedykowana przede wszystkim silnikom wysokoprężnym, ale i także nowoczesnym silnikom benzynowym, przed którymi stawia się coraz to większe wymagania.
Do awarii kół zamachowych dochodzi najczęściej w przypadku silników Diesla. Do usterek dochodzi na skutek licznych drgań. Wymiana koła zamachowego jest niestety z reguły kosztowna, głównie z powodu czasochłonności wymiany.
Podczas wyboru nowego koła zamachowego zaleca się wybór dobrej jakości zamiennika, dzięki któremu na długo pozbędziemy się problemów z tym podzespołem.
KM Germany to niemiecka firma, która swoją historię rozpoczęła w 1988 roku. Mimo iż jest to dość młode przedsiębiorstwo na rynku motoryzacyjnym, na którym nie brakuje firm z bogatą historią, zyskała uznanie nie tylko wśród rodzimych odbiorców. KM Germany docenia wielu klientów w całej Europie, a także i na świecie.
W ofercie KM Germany znajdziemy przede wszystkim komplety sprzęgieł oraz pojedyncze elementy sprzęgła hydraulicznego. Ponad 200 produktów niemieckiej marki produkowane jest z przeznaczeniem dla:
Części KM Germany są tworzone głównie z myślą o pojazdach produkowanych w Europie i po części w Azji (w mniejszym stopniu).
Dziś KM Germany jest jednym z ważniejszych producentów części do samochodów, który liczy się na międzynarodowym rynku motoryzacyjnym. To zasługa wysokiej specjalizacji, na którą postawiło przedsiębiorstwo. Chodzi o sprzęgło i jego osprzęt, którym firma poświęca wyjątkowo dużo uwagi, doskonaląc nieustannie oferowany przez siebie produkt.
Dzięki wysokiej klasy specjalistom i wyjątkowej uważności w trakcie produkcji sprzęgła KM Germany są sprzedawane w ponad 100 krajach. Ponadto, firma posiada niemal 5000 referencji, a oferta jest stale rozbudowywana.