Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe OEM 04L105266C

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
04L105266C
Koło zamachowe OEM 04L105266C
Zdjęcie poglądowe
  • Koło zamachowe OEM 04L105266C - fot.1
    Zdjęcie poglądowe
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 45 zł miesięcznie
1375,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
OEM
Jednostka:
sztuka
Typ skrzyni biegów:
Przekładnia manualna

Manualne skrzynie biegów to jedne z dwóch najpopularniejszych typów przekładni stosowanych w światowej motoryzacji. Przekładnie manualne stosuje się powszechnie na całym świecie, głównie jednak wykorzystywane są przez koncerny produkujące na rynek Europejski, Afrykański i Azjatycki. Ogromną zaletą manualnych skrzyń biegów jest ich stosunkowo prosta budowa i działanie.

Dowiedz się więcej

Liczba otworów do mocowania:
6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Bez zestawu śrubowego
Maks. kąt przyłożenia [stopień]:
18
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia):
7
Maks. luz pochylenia [mm]:
2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:
Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Bez łożyska prowadzącego
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Koło zamachowe 04L105266C firmy OEM

Parametry:
  • Typ skrzyni biegów: Przekładnia manualna
  • Liczba otworów do mocowania: 6
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zestawu śrubowego
  • Maks. kąt przyłożenia [stopień]: 18
  • Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia): 7
  • Maks. luz pochylenia [mm]: 2,9
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 04L105266C po numerze OEM

Producent Numery OEM
AISIN FDE-VW05
AISIN FDEVW05
AUDI 03L 105 266 AB
AUDI 03L 105 266 AC
AUDI 03L 105 266 BQ
AUDI 03L 105 266 BR
AUDI 03L105266AB
AUDI 03L105266AC
AUDI 03L105266BQ
AUDI 03L105266BR
AUDI 04L 105 266 B
AUDI 04L 105 266 C
AUDI 04L105266B
AUDI 04L105266C
EXEDY VWFD020
LUK L-09H24-0GN3-05
LUK L09H240GN305
SEAT 03L 105 266 AB
SEAT 03L 105 266 AC
SEAT 03L 105 266 BQ
SEAT 03L105266AB
SEAT 03L105266AC
SEAT 03L105266BQ
SEAT 04L 105 266 B
SEAT 04L105266B
SKODA 03L 105 266 AB
SKODA 03L 105 266 BQ
SKODA 03L105266AB
SKODA 03L105266BQ
SKODA 04L 105 266 B
SKODA 04L105266B
TRIPLEFIVE 9 024 G07 07
TRIPLEFIVE 9 024 G28 07
TRIPLEFIVE 9 024 GN2 00
TRIPLEFIVE 9 024 GN2 01
TRIPLEFIVE 9 024 GN2 04
TRIPLEFIVE 9 024 GN3 00
TRIPLEFIVE 9 024 GN3 01
TRIPLEFIVE 9 024 GN3 03
TRIPLEFIVE 9024G0707
TRIPLEFIVE 9024G2807
TRIPLEFIVE 9024GN200
TRIPLEFIVE 9024GN201
TRIPLEFIVE 9024GN204
TRIPLEFIVE 9024GN300
TRIPLEFIVE 9024GN301
TRIPLEFIVE 9024GN303
TRIPLEFIVE L-09024-0G07-07
TRIPLEFIVE L-09024-0G28-07
TRIPLEFIVE L-09024-0GN2-00
TRIPLEFIVE L-09024-0GN2-01
TRIPLEFIVE L-09024-0GN2-04
TRIPLEFIVE L-09024-0GN3-00
TRIPLEFIVE L-09024-0GN3-01
TRIPLEFIVE L-09024-0GN3-03
TRIPLEFIVE L-09024-0GN3-05
TRIPLEFIVE L090240G0707
TRIPLEFIVE L090240G2807
TRIPLEFIVE L090240GN200
TRIPLEFIVE L090240GN201
TRIPLEFIVE L090240GN204
TRIPLEFIVE L090240GN300
TRIPLEFIVE L090240GN301
TRIPLEFIVE L090240GN303
TRIPLEFIVE L090240GN305
VALEO 836542
VW 03L 105 266 AB
VW 03L 105 266 AC
VW 03L 105 266 BQ
VW 03L 105 266 BR
VW 03L105266AB
VW 03L105266AC
VW 03L105266BQ
VW 03L105266BR
VW 04L 105 266 AF
VW 04L 105 266 B
VW 04L 105 266 C
VW 04L105266AF
VW 04L105266B
VW 04L105266C

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Koło zamachowe 04L105266C pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1573,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1510,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Podobne towary

   
KAWE 3816,00 zł
0 (0 ocen)
VAICO 7474,00 zł
0 (0 ocen)
AISIN 2711,00 zł
5.0 (6 ocen)
AISIN 2103,00 zł
0 (0 ocen)
EXEDY 3365,00 zł
0 (0 ocen)
ASHIKA 1174,00 zł
5.0 (2 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Uszkodzona pompa olejowa – jakie daje objawy? Po czym rozpoznać usterkę?

Jakie objawy daje uszkodzona pompa olejowa? Po czym można w prosty sposób rozpoznać jej usterkę?

Z całego kompletu pomp mocowanych w naszych samochodach, najczęściej zdarza nam się zapomnieć o istnieniu pompy olejowej. A wszystko przez to, że ten wykonywany z wysokowęglowej stali mechanizm potrafi przetrwać bezawaryjnie nawet 500 tys. km. Chyba że jednak postanowimy mu utrudnić zadanie lub trafimy na felerny model. Wówczas usterkę pompy oleju mamy jak w banku. I co wtedy?

czytaj więcej >
Jak dobrać opony do felg samochodowych? Jak sprawdzić czy pasuje?

Jak dobierać opony do felg samochodowych? Czy stosowany przez Was sposób wyboru felg faktycznie zapewnia odpowiedni komfort i bezpieczeństwo?

Macie na oku nowe felgi do swojej fury, ale brak Wam pewności, że będą dobrze pasować? Poprawnie dopasowanie felg do samochodu, a następnie opon do felg, nie zawsze jest łatwe, proste i oczywiste. Błędy w tej materii przytrafiają się nawet doświadczonym kierowcom, a wszystko przez omijanie kilku kluczowych zasad. Co to za zasady? Jak uniknąć błędów, które mogą wpłynąć na Wasze bezpieczeństwo i komfort jazdy?

czytaj więcej >
Problem z otwarciem elektrycznej klapa bagażnika. Co może być przyczyną? Jak sobie z tym poradzić?

Problem z otwarciem elektrycznej klapy bagażnika? Przyczyn tej usterki może być kilka, jak i kilka jest sposobów na poradzenie sobie z nią

Problemy z otwieraniem elektrycznej klapy bagażnika to w nowoczesnych samochodach coraz częstsze przypadki. Naszpikowane elektroniką samochody składają się z coraz większej ilości części i systemów, które mogą zawieść. A co może zawieść w przypadku klapy bagażnika? Co może być przyczyną podobnej usterki i jak sobie z tym poradzić?

czytaj więcej >
Nexen Winguard Sport. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Opony samochodowe Nexen WinGuard Sport. Ewolucja zimowej serii opon klasy średniej

Marka Nexen zaliczana jest zwykle do producentów opon klasy średniej i takiej też średniej klasy mają być – teoretycznie – opony zimowe z serii Nexen WinGuard Sport. Czy to dobrze? Czy średnia klasa opon wystarczy na polską zimę? Jak prezentują się kolejne odsłony ten właśnie serii?

czytaj więcej >

Koło zamachowe

Technologia koła zamachowego stała się już standardowym wyposażeniem silnika samochodowego. Bez tego elementu silnik benzynowy nie mógłby pracować, co jest dosyć oczywiste z opisu zasady pracy jednostki czterosuwowej. Niestety, bardzo złożona budowa tego podzespołu i coraz większe obciążenia sprawiły, że koło zamachowe jest coraz bardziej podatne na awarie.

Bez koła zamachowego praca silnika spalinowego byłaby przede wszystkim mało płynna. Silnik nie generuje w końcu energii równomiernie podczas danego cyklu pracy. Pojedynczy cykl dostarcza tej energii raz więcej raz mniej. Do roli koła zamachowego należy magazynowanie tej energii silnika i dostarczanie jej do napędu tak, by nie dało się odczuć żadnych spadków mocy podczas jazdy samochodem.

Koło zamachowe odpowiada w dużym stopniu za komfort jazdy (płynne przyspieszenie i działanie silnika spalinowego). Dlatego z czasem powstała wersja dwumasowa koła zamachowego, dedykowana przede wszystkim silnikom wysokoprężnym, ale i także nowoczesnym silnikom benzynowym, przed którymi stawia się coraz to większe wymagania.

Do awarii kół zamachowych dochodzi najczęściej w przypadku silników Diesla. Do usterek dochodzi na skutek licznych drgań. Wymiana koła zamachowego jest niestety z reguły kosztowna, głównie z powodu czasochłonności wymiany.

Podczas wyboru nowego koła zamachowego zaleca się wybór dobrej jakości zamiennika, dzięki któremu na długo pozbędziemy się problemów z tym podzespołem.

Cechy Części

Przekładnia manualna
Manualne skrzynie biegów to jedne z dwóch najpopularniejszych typów przekładni stosowanych w światowej motoryzacji. Przekładnie manualne stosuje się powszechnie na całym świecie, głównie jednak wykorzystywane są przez koncerny produkujące na rynek Europejski, Afrykański i Azjatycki. Ogromną zaletą manualnych skrzyń biegów jest ich stosunkowo prosta budowa i działanie.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze