- Długość 1/Długość 2 [mm]: 78
- Długość [mm]: 78
- Wymiar stożka [mm]: 13,4
- Rozmiar gwintu 1: M10X1,25
- Rozmiar gwintu 2: M14X1,5
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
555 | SEK8061 |
A.B.S. | 220098 |
AYD | 91-00137 |
AYD | 9100258 |
AYD | 9102061 |
CORTECO | 49399712 |
CORTECO | 49400955 |
CORTECO | 49401823 |
CTR | CE0323 |
CTR | CE0350 |
CTR | CEKH60 |
CTR | CEKH7 |
DELPHI | TA1515 |
DELPHI | TA1965 |
DELPHI | TA2005 |
FAG | 840 0715 10 |
FAI | SS1079 |
FAI | SS772 |
FEBEST | 0421NA4 |
FEBI | 24909 |
FEBI | 26519 |
FIRST LINE | FTR4453 |
HBJAKOPART | J4820502 |
HYUNDAI | 5682022000 |
HYUNDAI | 5682025000 |
HYUNDAI | 5682028500 |
HYUNDAI | 5682037000 |
HYUNDAI | 5682037010 |
HYUNDAI | 56872037010 |
JAPANPAR | TIH01 |
JAPANPAR | TIH05 |
JAPANPAR | TIH54 |
KIA | 568202F000 |
LEMFO | 3035702 |
METALCAUCH | 53087 |
MEYLE | 37160200001 |
MEYLE | 37160200007 |
MILES | DC17026 |
MITSUBISHI | MR508650 |
MOOG | HYES0172 |
MOOG | HYES1906 |
NEO CTR | CEKH7 |
NK | 5033401 |
OCAP | 0281290 |
OCAP | 0284452 |
OCAP | 0284460 |
OCAP | 0284461 |
OPTIMAL | G11094 |
OPTIMAL | G11120 |
RTS | 9109705 |
RTS | 9109709 |
SIDEM | 87033 |
SIDEM | 87233 |
SIDEM | 87333 |
SKF | VKDY815020 |
STELLOX | 5100258ASX |
TALOSA | 4204002 |
TALOSA | 4204065 |
TEKNOROT | HY221 |
TEKNOROT | HY502 |
TRW | JTE229 |
TRW | JTE7606 |
HYUNDAI
|
KIA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.
GSP to producent części samochodowych z bogatą ofertą. Podstawowe produkty w asortymencie to elementy podwozia. Na całym świecie są dziś znane przeguby GSP, półosie, a także łożyska kół. Firma produkuje także półosie i wały napędowe. Wymienione części samochodowe GSP to elementy przeznaczone do samochodów marek europejskich, azjatyckich, jak i amerykańskich. Producent pokrywa niemal 100% rynku w tym obszarze.
Przedsiębiorstwo stawia sobie za cel stały rozwój, którego nieodłącznym elementem jest poszerzanie oferty. Dlatego też w katalogu referencji GSP wciąż pojawiają się nowe pozycje. Wśród nich na pierwszy plan wysuwają się części montażowe oraz uszczelniające. Autoczęści GSP to także elementy układu kierowniczego. Oferta w tym obszarze z roku na rok rośnie, zaspokajając coraz większy odsetek rynku na wszystkich kontynentach.
Marka GSP jest obecna na rynku motoryzacyjnym od przeszło 30 lat. Przez ten czas firma zdołała zdobyć zaufanie klientów na rynku części wtórnych, ale przede wszystkim nawiązała współpracę z wieloma producentami samochodów. Dzisiaj części samochodowe GSP masowo trafiają do fabryk samochodów, gdzie są wykorzystywane przy pierwszym montażu. Firma posiada główną siedzibę w Chinach, jednak jej oddziały, a także produkty, są obecne na całym świecie. Hale produkcyjne GSP są zlokalizowane w Azji oraz Ameryce Północnej. Natomiast w Niemczech znajduje się centrum dystrybucyjne. Przeguby czy wały napędowe GSP są sprzedawane w około 120 krajach.