- Długość [mm]: 74
- Wymiar gwintu: FM14x1.5R
- Zbieżnosć stożka: 1/5
- Rozmiar gwintu 1: MM12x1,5
- Rozmiar gwintu 2: FM14x1,5
- Parzyste numery artykułów: 9010081
Dodaj opinię
(17.08.2021)
Opinia wystawiona dla Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego KAMOKA 9949933
(09.10.2020)
Opinia wystawiona dla Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego KAMOKA 9937138 (Oś przednia po obydwu stronach)
(16.07.2018)
Opinia wystawiona dla Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego KAMOKA 9951932 (Oś przednia, z lewej strony)
Producent | Numery OEM |
---|
AIC | 55109 |
AUDI | 1J0 422 812 A |
AUTLOG | FT1013 |
DELPHI | TA1666 |
DENCKERMAN | D130129 |
FEBI | 14186 |
FIRST LINE | FTR 4675 |
GSP | S070040 |
JPG | 1144600680 |
KAMOKA | 9937433 |
KRAFT AUTO | 4310025 |
LEMFO | 17624 |
LEMFO | 17624 02 |
LEMFO | 21856 |
MAPCO | 59896 |
MAXGEAR | 69-0191 |
MEYLE | 116 020 8285 |
MOOG | VO-ES-8285 |
MS | 17624-PCS-MS |
MS | 17624-SET-MS |
NK | 5034754 |
OCAP | 0283036 |
OCAP | 283036 |
OPTIMAL | G1-543 |
OPTIMAL | G1543 |
PEX | 12.02.119 |
PROFIT | 4S1069R |
ProfiPower | 4S1069R |
QUINTON HA | QR3040S |
REINHOCH | RH01-0012 |
RIDEX | 914T0049 |
RTS | 91009071 |
RUV | 915741 |
SEAT | 1J0422812 |
SEAT | 1J0422812A |
SEAT | 1J0422812C |
SIDEM | 37433 |
SKODA | 1J0 422 812 A |
SKODA | 1J0422812 |
SKODA | 1J0422812A |
SKODA | 1J0422812C |
SWAG | 32 71 0010 |
Stark | SKTE-0280048 |
TRISCAN | 8500 29121 |
TRW | JTE350 |
VAG | 1J0422812 |
VAG | 1J0422812A |
VAG | 1J0422812C |
VAICO | V10-7006 |
VW | 1J0 422 812 A |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Końcówka drążka kierowniczego to podstawowy element układu kierowniczego w samochodzie, który niestety bardzo często ulega wyeksploatowaniu na skutek przejechanych kilometrów. Prawidłowy stan techniczny końcówek ma wpływ na działanie drążka, który odpowiada za bezpieczeństwo oraz komfort podróżowania samochodem.
Końcówka drążka zawiera tak zwany element elastyczny, zwany w branży motoryzacyjnej przegubem kulowym. To właśnie ten element umożliwia ruch zawieszenia koła samochodowego oraz skręcanie zwrotnicy względem nieruchomej przekładni kierowniczej. W momencie, kiedy na przegubie kulowym pojawi się luz, na kierownicy będą odczuwalne mocne drgania, a układ kierowniczy samochodu nie będzie działał precyzyjnie. Taka sytuacja to znak, że należy wymienić końcówki drążka kierowniczego na nowe.
To co ile należy wymieniać końcówki drążka kierowniczego zależne jest od wielu czynników. Między innymi od rodzaju samochodu oraz jakości użytych części. Ponadto spore znaczenie ma także styl jazdy kierowcy. Nieomijanie dziur oraz wybojów niestety nie wpłynie korzystnie na żywotność poszczególnych podzespołów, w tym końcówek drążka kierowniczego.
Końcówki drążków kierowniczych wymienia się zawsze parami. Przy okazji wymiany warto sprawdzić pozostałe elementy układu kierowniczego w samochodzie, ponieważ ich zużycie eksploatacyjne często zbiega się w czasie. Ponadto awaria końcówek często świadczy o zbliżającej się usterce pozostałych części w układzie kierowniczym.
Przed zakupem nowych końcówek drążka kierowniczego warto dobrze zapoznać się z ofertą poszczególnych producentów. Na rynku części zamiennych znajdziemy całą gamę końcówek do praktycznie każdej marki pojazdu.
Kamoka to polski producent części samochodowych. Stosunkowo młoda firma, która początkowo działała lokalnie, dziś jest rozpoznawalna w wielu krajach europejskich. Powoli rozwijany jest również eksport części samochodowych Kamoka do krajów położonych poza Starym Kontynentem. Popularność i uznanie marki Kamoka w dużej mierze są konsekwencją bogatej oferty przedsiębiorstwa. Każdego roku w katalogu przybywa co najmniej kilkaset pozycji, przez co już dzisiaj firma jest kompleksowym dostawcą autoczęści.
Oferta przedsiębiorstwa to niemal 80 linii produktowych oraz ponad 10 000 referencji. Tym samym kategorie produktowe w ofercie Kamoka odpowiadają wszystkim układom samochodowym. Dużą popularnością cieszą się klocki hamulcowe Kamoka, które warto montować w zestawie z tarczami od tego samego producenta. Ponadto, znaczną część asortymentu stanowią części zawieszenia. Sworznie, tuleje, stabilizatory i wahacze Kamoka to tylko niektóre z autoczęści oferowanych przez producenta w tej kategorii.
Kamoka to młoda firma, która pojawiła się na polskim rynku dopiero w 2005 roku. Pomimo dużej konkurencji producent znalazł dla siebie miejsce, szybko zdobywając rzeszę wiernych klientów. Dzisiaj firma Kamoka posiada pewną pozycję na rynku, a jej produkty stanowią interesującą alternatywę dla europejskich kierowców. Jakościowo części samochodowe Kamoka nie odbiegają pod żadnym względem od autoczęści desygnowanych logo najbardziej renomowanych marek. Jednocześnie ceny części Kamoka są zdecydowanie bardziej atrakcyjne.